Gå til innhold

Illy venter på bolla


Illy

Anbefalte innlegg

3 timer siden, _marielle_ skrev:

*klor dere fast spire:Nikke:

Det er jo to! Ser veldig bra ut siste testen der altså!

Hihi, ja det stemmer det :yvonne:

2 timer siden, Weebs skrev:

Blir glad hver gang jeg er innom her! Fantastiske tester :yvonne::strix:

Jeg er fornøyd med dem nå, altså :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, Marimba skrev:

Når er termindato ;)

11. mai 😃 Der sjekket jeg allerede på vei hjem fra innsett av eggene 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Illy skrev:

11. mai 😃 Der sjekket jeg allerede på vei hjem fra innsett av eggene 😉

Perfekt timing!! Da får mannen kanskje ferie samtidig som du har permisjon? :) 

Testet i dag og? :P 

@miore Håper dine også fortsetter å være fine streker på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, LoveTrain skrev:

Perfekt timing!! Da får mannen kanskje ferie samtidig som du har permisjon? :) 

Testet i dag og? :P 

@miore Håper dine også fortsetter å være fine streker på :) 

Foreløpig er strekene veldig fine hos meg også :):):) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2017 den 13.14, miore skrev:

Foreløpig er strekene veldig fine hos meg også :):):) 

 

Så kjekt å høre!!:yvonne:  Er så spent på deres vegne:fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mistet motet litt! I går var jeg 14 dpo, og fikk "gravid 2-3" på digitaltest. Men jeg har begynt å spotte, og jeg har MYE smerter i mage, underliv og lysker. Jeg vet jo at det kan gå bra likevel. Men det kjennes ikke sånn ut, og det kjennes ikke ut som jeg kommer til å takle det særlig bra heller. Jeg har mest lyst til å sove noen uker, og så våkne opp med et eller to sprellende fostre med bankende hjerter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/28/2017 den 13.05, LoveTrain skrev:

Perfekt timing!! Da får mannen kanskje ferie samtidig som du har permisjon? :) 

Testet i dag og? :P 

@miore Håper dine også fortsetter å være fine streker på :) 

Mannen kan nok få ordnet ferie i min permisjon :Nikke:

Jeg tester hver dag (selv om det begynner å bli på tide å gi seg), og det har vært fin stigning fram til i dag. Nå syns jeg testen er rimelig lik som i går, men heldigvis ikke svakere. Prøver å ikke sammenligne så mye, eller tenke på det (lettere sagt enn gjort!). Men jeg må bare vente og se nå. Jeg regner med at hvis jeg ikke har begynt å blø kraftig innen mandag, blir det blodprøve fredag og mandag for å se på stigning.

Endret av Illy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg skjønner deg veldig godt! De første ukene syns jeg var mer nervepirrende enn selve dpo-skrullingen. Du er så lykkelig og livredd samtidig. Nå vet ikke jeg hvordan det er å sette inn to, men kanskje den ene bare streifet uten å feste seg skikkelig? Kan man få litt spotting da mon tro? Jeg hadde MYE smerter. Våknet på nettene, lå og vridde meg i sengen i timesvis og gråt for jeg var skråsikker på at det gikk gale. Var borte fra jobb et par ganger, jeg ville jo ikke spontanabortere der liksom😣. Selv om det ikke hjelper deg noe, så går det altså an å ha skikkelig vondt uten å miste. Stor klem til deg:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at to i termingruppen min på et annet forum hadde blitt gravide med tvillinger, men begge mistet en av dem tidlig i svangerskapet. Det forløp seg som en SA, men baby nr to var frisk og fin.

Krysser intenst for at spottingen gir seg snart, hcg stiger fint, og at du har minst ett blinkende hjerte på UL om noen uker❤️ 

Og så har du rett i at det er på tide å slutte med testingen, du gjør det bare vondt verre for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det siste sykepleieren hos Hausken sa til meg etter innsetting var at det er helt normalt å blø litt av lutinusen/progesteronet. Det hindret jo ikke meg i å få panikk, og sikkert ikke deg heller, men greit å vite likevel. Satser på at alt er i orden med spiren(e). 2-3 på den digitale er positivt iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, LoveTrain skrev:

Huff, jeg skjønner deg veldig godt! De første ukene syns jeg var mer nervepirrende enn selve dpo-skrullingen. Du er så lykkelig og livredd samtidig. Nå vet ikke jeg hvordan det er å sette inn to, men kanskje den ene bare streifet uten å feste seg skikkelig? Kan man få litt spotting da mon tro? Jeg hadde MYE smerter. Våknet på nettene, lå og vridde meg i sengen i timesvis og gråt for jeg var skråsikker på at det gikk gale. Var borte fra jobb et par ganger, jeg ville jo ikke spontanabortere der liksom😣. Selv om det ikke hjelper deg noe, så går det altså an å ha skikkelig vondt uten å miste. Stor klem til deg:klem:

Takk :hjerte: Det hjelper å høre at det kan være normalt med mye smerter. Bare ikke godt å høre at du hadde det sånn da! I ettermiddag har det avtatt veldig, så nå syns jeg nesten at det er skummelt og :PKunne man ikke bare hatt litt forsiktig kiling i magen, som ikke på noen som helst måte kunne forveksles med menssmerter? Spottingen har også avtatt, og det er i hvert fall beroligende. Håper ikke den kommer tilbake 🙏

7 timer siden, LoveTrain skrev:

Kom på at to i termingruppen min på et annet forum hadde blitt gravide med tvillinger, men begge mistet en av dem tidlig i svangerskapet. Det forløp seg som en SA, men baby nr to var frisk og fin.

Krysser intenst for at spottingen gir seg snart, hcg stiger fint, og at du har minst ett blinkende hjerte på UL om noen uker❤️ 

Og så har du rett i at det er på tide å slutte med testingen, du gjør det bare vondt verre for deg selv.

Jeg aner ikke hvordan det fungerer, og har lurt på det selv. Men hvis de blødde da de mistet, kan det kanskje være at den ene glapp veldig tidlig her? Jeg lurer på om det kan ha sammenheng med progesteronen også, for både smerter og spotting har blitt verre etter hver dose av den. Det vil hjelpe mye hvis blodprøven viser en fin mengde hcg på fredag, og at jeg får bekreftet at det stiger raskt nok :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, QBee skrev:

Noe av det siste sykepleieren hos Hausken sa til meg etter innsetting var at det er helt normalt å blø litt av lutinusen/progesteronet. Det hindret jo ikke meg i å få panikk, og sikkert ikke deg heller, men greit å vite likevel. Satser på at alt er i orden med spiren(e). 2-3 på den digitale er positivt iallfall!

Det er veldig greit å vite! Jeg har snakket med klinikken min, og de sier det samme. Og så det at man ikke kan gjøre annet enn å ta det rolig, vente og se. Jeg skulle virkelig ønske at det fantes noe jeg kunne gjøre! Jeg tar det som et godt tegn at hcg-nivået følger skjemaet til de digitale testene. Har trøstet meg masse med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Illy skrev:

Takk :hjerte: Det hjelper å høre at det kan være normalt med mye smerter. Bare ikke godt å høre at du hadde det sånn da! I ettermiddag har det avtatt veldig, så nå syns jeg nesten at det er skummelt og :PKunne man ikke bare hatt litt forsiktig kiling i magen, som ikke på noen som helst måte kunne forveksles med menssmerter? Spottingen har også avtatt, og det er i hvert fall beroligende. Håper ikke den kommer tilbake 🙏

Jeg aner ikke hvordan det fungerer, og har lurt på det selv. Men hvis de blødde da de mistet, kan det kanskje være at den ene glapp veldig tidlig her? Jeg lurer på om det kan ha sammenheng med progesteronen også, for både smerter og spotting har blitt verre etter hver dose av den. Det vil hjelpe mye hvis blodprøven viser en fin mengde hcg på fredag, og at jeg får bekreftet at det stiger raskt nok :Nikke:

Kiling i magen helt til man kjenner liv hadde vært perfekt!:) Når du sier det, så lurte jeg også på om noe av smertene var pga lutinus. Jeg tok jo bare om kvelden, og hadde mest vondt om nettene. Slapp heldigvis unna blødninger da (tror ikke psyken hadde tålt det!) men jeg spottet litt under ferskforsøket i desember da jeg gikk på full dose.   Jeg spotter aldri før mensen, så det var nok Lutinus da også. Dette høres ut som en fin teori:)

Hvorfor må du vente helt til 17 dpo med hcg? Superfrustrerende med den helgen i mellom målingene, som om vi ikke venter mer enn nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, LoveTrain skrev:

Kiling i magen helt til man kjenner liv hadde vært perfekt!:) Når du sier det, så lurte jeg også på om noe av smertene var pga lutinus. Jeg tok jo bare om kvelden, og hadde mest vondt om nettene. Slapp heldigvis unna blødninger da (tror ikke psyken hadde tålt det!) men jeg spottet litt under ferskforsøket i desember da jeg gikk på full dose.   Jeg spotter aldri før mensen, så det var nok Lutinus da også. Dette høres ut som en fin teori:)

Hvorfor må du vente helt til 17 dpo med hcg? Superfrustrerende med den helgen i mellom målingene, som om vi ikke venter mer enn nok.

I kveld er det veldig mye bedre, altså. Godt, for da får jeg en liten pause fra å være livredd. Psyken min takler ikke akkurat blødningene så bra den heller 😅 Fint at du kan understøtte teorien min litt! 😊

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg må vente helt til 17 dpo. Jeg spurte om å få ta den tidligere da vi var på innsett, og igjen nå, om jeg kunne ta en prøve i dag for å måle stigning, men de gjør det ikke sånn. Antagelig er det for å unngå å få med en del kjemiske graviditeter og uro. De vil helst ikke at man skal teste så mye hjemme heller, men det løpet er jo kjørt 😝

Endret av Illy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ventinga altså, og spesielt at man ikke kan gjøre noe fra eller til :klem:

Hvordan går det med pelsbarnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, _marielle_ skrev:

Den ventinga altså, og spesielt at man ikke kan gjøre noe fra eller til :klem:

Hvordan går det med pelsbarnet?

Takk for klemmen! Tida går veldig sakte nå. 

Pelsbarnet går det kjempefint med, det hjelper, altså. Valpen er sånn ca. det eneste andre jeg klarer å tenke på. Hun syns det er litt vått og guffent ute i dag, og vil helst ligge på fanget i sofaen. Passer perfekt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 dpo, eller 4+3. Det eneste jeg kjenner til graviditeten er ulike murringer, press og svake smerter i magen. Ikke bittelitt ømt i én pupp en gang. Blødning og menssmerter har heldigvis gitt seg helt, sånne symptomer vil jeg ikke ha igjen!

Jeg regnet med at blodprøven var positiv, men frytet at den var lav. Og så viste den hcg på nesten 1000 😳 Veldig lettet nå 😃 Jeg skal aldri prøve å måle hcg-stigning med graviditetstester igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...