Gå til innhold

Illy venter på bolla


Illy

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, LoveTrain skrev:

Så stas:nordvesta: 2x dobbeltrugere er jo fantastisk! For en fin høst dette skal bli :nigo: Begge blastoer da? Fikk du noen på frys?

Ikke blasto, dette er bare dag tre :) det var to åttecellede, et perfekt og et med litt mer fragmentering. De dyrker resten til søndag, så får ikke vite om frys før senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, miore skrev:

Ikke blasto, dette er bare dag tre :) det var to åttecellede, et perfekt og et med litt mer fragmentering. De dyrker resten til søndag, så får ikke vite om frys før senere!

Gikk litt fort i svingene her ja:P Dag tre er jo desidert det beste:nigo: Håper du får noen eskimoer til søskenforsøk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, QBee skrev:

Oioi, tenk hvis det blir to par med KG-tvillinger til våren da :) Gratulerer som dobbeltrugere @Illy og @miore!

Det hadde vært noe! Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, QBee skrev:

Oioi, tenk hvis det blir to par med KG-tvillinger til våren da :) Gratulerer som dobbeltrugere @Illy og @miore!

Takk takk! :) Deilig å ha det overstått, nå er håpet å stresse marginalt mindre den neste uken før det nødvendigvis tar seg opp igjen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg håper på masse masse fruktbarhet, hell, lykke, søvnløshet og en helt grusomt stor mengde skitne bleier på alle rugerene til neste sommer. 💙💜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Havrekjeksen skrev:

Åh, jeg håper på masse masse fruktbarhet, hell, lykke, søvnløshet og en helt grusomt stor mengde skitne bleier på alle rugerene til neste sommer. 💙💜

Haha, der har vi neste dagboktittel om jeg bestemmer meg for å lage en ny en - drømmen om en uhorvelig mengde skitne bleier :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, miore skrev:

Haha, der har vi neste dagboktittel om jeg bestemmer meg for å lage en ny en - drømmen om en uhorvelig mengde skitne bleier :hjerte: 

Jeg burde friske opp min og endre tittelen til Den Store Pottetreningen. I dag tok jeg bleia av den minste og han lagde fontene som traff treåringen, som har brukt resten av dagen til å planlegge å tisse på lillebror fordi "det var han som begynte". 

Våte gleder. Håper dere også blir tissa på av sånne små snart. Det har sin egen, rare sjarm :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Havrekjeksen skrev:

Jeg burde friske opp min og endre tittelen til Den Store Pottetreningen. I dag tok jeg bleia av den minste og han lagde fontene som traff treåringen, som har brukt resten av dagen til å planlegge å tisse på lillebror fordi "det var han som begynte". 

Våte gleder. Håper dere også blir tissa på av sånne små snart. Det har sin egen, rare sjarm :P

:hoho:Håper han glemmer det til i morgen!

Jeg har en toåring fra før av som er i gang med pottetrening selv og går en del uten bleie (ikke vi som tvinger henne altså, men hun synes det er stas å tisse på do og tar initiativ selv), så jeg har blitt tissa på ved flere anledninger :nigo: 

Husker også første gang hun fikk bleieutslett og de paniske førstegangsforeldrene bestemte seg for at hun skulle få gå uten bleie en stund. Det viste seg å være en særdeles dårlig kombinasjon med kolikkunge og hyppige trykkluftutskytninger bakfra :rolleyes: Med andre ord har jeg også blitt bæsja på. Hun har forsøkt beskutt meg med sennepsgule salver fra stellebordet ved flere anledninger faktisk, men  da har jeg klart å dukke så hun bare traff veggen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahaha, åh, det er så rart hvor pragmatisk man blir til barns kroppslige utspill. Jeg mistenkte at min hadde urinveisinfeksjon for et år siden. Skulle skaffe urinprøve. Joda. Det startet med poser som man teiper rundt utstyret inni bleia. Det gikk ikke. Han har aldri holdt seg så lenge før. Og endte med fire timers bar rumpe i huset med foreldrene løpende etter på alle fire med hver sin tupperware-mugge. 

Gøy! 

Illy, her ser du hva som kommer. Ganger to! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:Da vet jeg hva jeg har å se fram til @Havrekjeksen og @miore! Jeg ser for meg storebror som prøver å ta hevn ved å tisse på lillebror. Skjønner han egentlig godt da :fnise: Jeg trodde vi hadde dreisen på pottetrening av valp her. Men i natt, da det plaskregnet var den flink, ga beskjed ved døra og tisset ute, før den løøøp inn i turbofart, med logrende hale, og bæsja bak stolen i stua. Skikkelig tilfreds med den den løsningen, virket det som.

Endret av Illy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, så utrolig artig å lese her altså!! Gratulerer som dobbeltrugere Illy og Miore! :yvonne: De neste dagene kommer jo til å bli ulidelig spennende. Alle gode tanker sendes til hele gjengen fra meg altså - nu bi det!!! :hjerte::yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2017 den 9.55, Snotra skrev:

Åh, så utrolig artig å lese her altså!! Gratulerer som dobbeltrugere Illy og Miore! :yvonne: De neste dagene kommer jo til å bli ulidelig spennende. Alle gode tanker sendes til hele gjengen fra meg altså - nu bi det!!! :hjerte::yvonne:

Tusen takk, Snotra!! :biggrin: Det blir noen litt for spennende dager framover. Jeg er glad det er et par dager igjen til det er mulig å merke noe som helst eller se noe på tester, men jeg er utålmodig også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De puppene dine kan bare legge inn årene om å melde om noe mens denne uka altså. Nu jävlar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...