Gå til innhold

Illy venter på bolla


Illy

Anbefalte innlegg

21 timer siden, miore skrev:

Jeg håper veldig at det var EL, det hadde vært helt fantastisk om syklusen bestemte seg for å komme tilbake! Gravid på egenhånd tør jeg ikke håpe på, hehe, men du skal se jeg tester som en gal rundt 17. mai likevel :ler: 

Jeg håper veldig! Pleier vanligvis ikke å få noen av delene :fnise: Ikke siden før jeg startet på p-piller som ungfole, i alle fall - den gang testet jeg selvfølgelig ikke etter EL, men jeg fikk slim og hadde regelmessige sykluser i gamle dager. Not so much etter at jeg sluttet på pillene igjen  :dry:

Haha, fantastisk plan - da hadde dere omgått risikosvangerskap og alt :nigo: 

Veldig godt å høre at innsettet gikk knirkefritt :) Men den psykiske reaksjonen din høres veldig lei ut, altså! Når må du på jobb igjen nå?

Vi får bare krysse fingrene for at det var EL på ordentlig. Tenk hvis vi alle blir gravide i mai nå da? :biggrin: Det er i hvert fall ikke hundre prosent umulig! 

Slitsomt med den psykiske reaksjonen, men det er vel bare å forvente at psyken blir litt forvirret av alle hormonene. Jeg er på vei til jobb nå. Har ikke så lyst, egentlig, og vet at det er mye å gjøre der i dag. Men jeg trenger jo penger!:P

Endret av Illy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, LillyBe skrev:

Så bra!!! Regner jo med det blir henne her også ;) 

Ja, det er vel teorien?! Å at det derfor skal forhindre SA...jeg ble jo gravid 1 gang på fragmin, og en gang ikke (forrige ferskforslk) . Spent på hva de sier om det i morgen.,.hos meg er jo tydeligvis festingen, eller egentlig ikke festingen, men at de faktisk blir sittende der problemet...så kanskje fragmin er lurt :) 

Huff og huff...så vondt!!! Ikke gøy nårman er psykisk ute å kjøre. Jeg hadde det sånn etter forrige fersk i januar/februar...spent på om det samme skjer nå de neste dagene...kanskje det blir fint å komme på jobb?

Ja, det blir sikkert henne :) Keg hadde time hos hun andre, men tror ikke hun gjorde innsett selv, hvertfall ikke foreløpig.

Det høres lurt ut med fragmin da i hvert fall. Hvis det ikke går denne gangen, prøver jeg gjerne det og. Det kan godt tenkes embryoene våre er dårlig på festing også. Alt man gjør for øke sjansene litt føles egentlig godt, selv ekle sprøyter.

Det er nesten litt greit å høre at det ikke er helt unormalt å bli litt ute å kjøre. Problemet mitt er nok at jeg er helt sikker på at det ikke går, og tar sorgen over å aldri bli mor på forskudd. Jeg har ikke tenkt sånn før jeg plutselig begynte med det nå. Men håpet er jo egentlig ikke ute, selv om det er litt ekstra problemer som kommer fram! Jeg er på vei til jobb og jobber 24 timer i døgnet fram til torsdag og så vanlig 8-16 torsdag og fredag. Har ikke lyst i det hele tatt, men det er mest pga humøret. Det passer så dårlig når en jobber med mennesker og det er en del utfordringer på jobb (jeg begynner bare å gråte av utfordringer om dagen, ganske pinlig :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LillyBe skrev:

Det er jo virkelig fantastisk ja!!! Å det gir håp til meg også, om at kanskje det samme kan skje her med tid og stunder ;) 

DA blir det testing på mange av oss utover da ;) 

Jeg finner tydeligvis alltids noe å teste etter :ler: er det ikke graviditetstester er det EL-tester. Og ja, hvis dette faktisk var EL (finner jo fort ut det om jeg får mensen om et par ukers tid) er det definitivt håp for deg også! 

1 time siden, Illy skrev:

Vi får bare krysse fingrene for at det var EL på ordentlig. Tenk hvis vi alle blir gravide i mai nå da? :biggrin: Det er i hvert fall ikke hundre prosent umulig! 

Slitsomt med den psykiske reaksjonen, men det er vel bare å forvente at psyken blir litt forvirret av alle hormonene. Jeg er på vei til jobb nå. Har ikke så lyst, egentlig, og vet at det er mye å gjøre der i dag. Men jeg trenger jo penger!:P

Tre positive graviditetstester på 17. mai hadde jo absolutt ikke gjort noe ;) Men jeg er jo rimelig sjanseløs i forhold til dere to, da :P 

Ja, psyken blir påvirket, og det er jo egentlig veldig lite rart. Men slitsomt, definitivt. Jeg pleier å gå rundt å tro at jeg er upåvirket, men så får jeg gjerne rimelig klar beskjed fra mannen om at det defiiiinitivt ikke er tilfellet :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Illy skrev:

Ja, det blir sikkert henne :) Keg hadde time hos hun andre, men tror ikke hun gjorde innsett selv, hvertfall ikke foreløpig.

Det høres lurt ut med fragmin da i hvert fall. Hvis det ikke går denne gangen, prøver jeg gjerne det og. Det kan godt tenkes embryoene våre er dårlig på festing også. Alt man gjør for øke sjansene litt føles egentlig godt, selv ekle sprøyter.

Det er nesten litt greit å høre at det ikke er helt unormalt å bli litt ute å kjøre. Problemet mitt er nok at jeg er helt sikker på at det ikke går, og tar sorgen over å aldri bli mor på forskudd. Jeg har ikke tenkt sånn før jeg plutselig begynte med det nå. Men håpet er jo egentlig ikke ute, selv om det er litt ekstra problemer som kommer fram! Jeg er på vei til jobb og jobber 24 timer i døgnet fram til torsdag og så vanlig 8-16 torsdag og fredag. Har ikke lyst i det hele tatt, men det er mest pga humøret. Det passer så dårlig når en jobber med mennesker og det er en del utfordringer på jobb (jeg begynner bare å gråte av utfordringer om dagen, ganske pinlig :P)

Høres lurt ut å be om fragmin (eller clexane) om det blir negativt denne gangen også! Jeg har vurdert det samme, men så har jeg sett skrekkbilder av blåmerker etter sprøytene og kviet meg litt :P Jeg bryr meg ikke om smertene, men jeg er forfengelig nok til at jeg ikke har lyst til å se ut som om mannen er konebanker :ler: 

Jeg skjønner veldig godt hva du mener med sorgene på forskudd. De siste ukene har jeg egentlig nesten innfunnet meg med at jeg kommer til å bli mamma til et enebarn, og mistet litt troa på at dette skal fungere. Det er nok en beskyttelsesmekanisme, som så mye annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Illy skrev:

Ja, det blir sikkert henne :) Keg hadde time hos hun andre, men tror ikke hun gjorde innsett selv, hvertfall ikke foreløpig.

Det høres lurt ut med fragmin da i hvert fall. Hvis det ikke går denne gangen, prøver jeg gjerne det og. Det kan godt tenkes embryoene våre er dårlig på festing også. Alt man gjør for øke sjansene litt føles egentlig godt, selv ekle sprøyter.

Det er nesten litt greit å høre at det ikke er helt unormalt å bli litt ute å kjøre. Problemet mitt er nok at jeg er helt sikker på at det ikke går, og tar sorgen over å aldri bli mor på forskudd. Jeg har ikke tenkt sånn før jeg plutselig begynte med det nå. Men håpet er jo egentlig ikke ute, selv om det er litt ekstra problemer som kommer fram! Jeg er på vei til jobb og jobber 24 timer i døgnet fram til torsdag og så vanlig 8-16 torsdag og fredag. Har ikke lyst i det hele tatt, men det er mest pga humøret. Det passer så dårlig når en jobber med mennesker og det er en del utfordringer på jobb (jeg begynner bare å gråte av utfordringer om dagen, ganske pinlig :P)

Herregud, jeg glemte jo helt å spørre om hvem som hadde innsett i morgen...men det må jo være AM som er ansvarlig iallfall! 

Ja, da blir det Fragmin :) null stress med vonde sprøyter om det kaaan hjelpe! Det kan iallfall ikke være skadelig. 

Jeg misunner deg virkelig ikke den jobbingen :( sånn 24/7 jobbing oppi hele den greia her er jo umenneskelig?? Du er beintøff!! Jeg hadde slitt med å klare det..

Man får jo en slags reaksjon. Jeg er helt sikker på at dere lykkes til slutt (kanskje allerede nå??), men veien blir jo lang og tung, i forhold til alle andre. Jeg merker at jeg blir trøtt, sliten og deppa av Cyclogesten...i dag som jeg endelig har landet litt er humøret på bånn. Å enda har jeg ikke hatt innsett engang!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, miore skrev:

Jeg finner tydeligvis alltids noe å teste etter :ler: er det ikke graviditetstester er det EL-tester. Og ja, hvis dette faktisk var EL (finner jo fort ut det om jeg får mensen om et par ukers tid) er det definitivt håp for deg også! 

Tre positive graviditetstester på 17. mai hadde jo absolutt ikke gjort noe ;) Men jeg er jo rimelig sjanseløs i forhold til dere to, da :P 

Ja, psyken blir påvirket, og det er jo egentlig veldig lite rart. Men slitsomt, definitivt. Jeg pleier å gå rundt å tro at jeg er upåvirket, men så får jeg gjerne rimelig klar beskjed fra mannen om at det defiiiinitivt ikke er tilfellet :sjenert: 

Hihi, du er søt <3 lurer virkelig på når jeg skal starte å teste denne gangen?! Hmm.,,nå har jeg jo ovitrelle i kroppen også. Problemet nå er at jeg kommer aldri i verden til å stole på positive tester...før evnt HØY blodprøve og stigning der. Så kunne jo bare droppa testingen men :P 

Enig, jeg får høre det fra de nærmeste...å ofte kjenner jeg også at både kropp og hode føles utkjørt på en måte. Vil bare sove...men det skyldes nok mye Cyclogesten! 

Jeg stemmer for 3 positive tester 17.mai :) mange blir jo raskt gravide etter aborter ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh, da har jeg lest meg opp på dagboka di igjen, @Illy :) Ekstremt mye som har skjedd den siste uka. Jeg skjønner at det må være ei kjempetøff psykisk påkjenning. Nå sender jeg alle gode tanker til dere og det som skal være gullegget!! :smilbla::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2017 den 10.01, miore skrev:

Jeg finner tydeligvis alltids noe å teste etter :ler: er det ikke graviditetstester er det EL-tester. Og ja, hvis dette faktisk var EL (finner jo fort ut det om jeg får mensen om et par ukers tid) er det definitivt håp for deg også! 

Tre positive graviditetstester på 17. mai hadde jo absolutt ikke gjort noe ;) Men jeg er jo rimelig sjanseløs i forhold til dere to, da :P 

Ja, psyken blir påvirket, og det er jo egentlig veldig lite rart. Men slitsomt, definitivt. Jeg pleier å gå rundt å tro at jeg er upåvirket, men så får jeg gjerne rimelig klar beskjed fra mannen om at det defiiiinitivt ikke er tilfellet :sjenert: 

Det var enda godt at du ikke hadde EL-tester nå, så du fikk med deg dette :) Så mye som alle hormonene sikkert gjør med kroppene våre, syns jeg bare det er rett og rimelig at EL kan komme tilbake også. Siden jeg har EL fra før, gleder jeg meg over permanent større pupper i stedet (mens jeg overser den permanent større magen :P).

Det er lov å håpe! Det blir tidenes 17. mai i så fall!

Jeg får klar beskjed fra mannen jeg også. Han sier at jeg var mer stabil fram til uttak denne gangen, men at nå har jeg blitt "skikkelig emo". Men nå er det jo forsåvidt så ille at jeg merker det selv også :P

23 timer siden, LillyBe skrev:

Herregud, jeg glemte jo helt å spørre om hvem som hadde innsett i morgen...men det må jo være AM som er ansvarlig iallfall! 

Ja, da blir det Fragmin :) null stress med vonde sprøyter om det kaaan hjelpe! Det kan iallfall ikke være skadelig. 

Jeg misunner deg virkelig ikke den jobbingen :( sånn 24/7 jobbing oppi hele den greia her er jo umenneskelig?? Du er beintøff!! Jeg hadde slitt med å klare det..

Man får jo en slags reaksjon. Jeg er helt sikker på at dere lykkes til slutt (kanskje allerede nå??), men veien blir jo lang og tung, i forhold til alle andre. Jeg merker at jeg blir trøtt, sliten og deppa av Cyclogesten...i dag som jeg endelig har landet litt er humøret på bånn. Å enda har jeg ikke hatt innsett engang!! 

Krysser fingrene for at det er AM, og at det blir et enkelt og flott insett! Det er egentlig veldig fint med den der lysende flekken man ser på skjermen :)

Hehe, nå vil jeg også ha fragmin. Mannen påstår at jeg sikkert hadde latt dem kappe av meg armen hvis det hjalp, og jeg tror nesten han har rett.

Jobben er slitsom nå. Jeg er sånn som liker å være litt i fred og ro når jeg ikke har det bra, og på jobb er det en sjelden luksus. Enkelte dager blir det nesten bare når jeg sitter på do. Nå klikket datasystemet vårt, slik at alt jeg hadde skrevet i formidag ble borte eller ødelagt, og jeg får ikke tak i supporten. Så jeg sendte en sinnamail, og satt meg på KG. Tar de ikke emo-Illys sinnamail på alvor nå, så vet ikke jeg, for den hadde en helt ny dimensjon av sinna!

Jeg tror nok cyclogesten spiller en del inn. Så typisk at man skal ta noe man blir trøtt og deppa av når man går igjennom en så vanskelig prosess. Det er veldig godt å høre at du er sikker på at vi lykkes til slutt. Det er vel det jeg gjerne vil tenke og høre, og selv om man aldri kan vite det sikkert, hjelper det å tenke at vi ikke skal gi oss med det første. Og at noen tror det er mulig :)

15 timer siden, Snotra skrev:

Puh, da har jeg lest meg opp på dagboka di igjen, @Illy :) Ekstremt mye som har skjedd den siste uka. Jeg skjønner at det må være ei kjempetøff psykisk påkjenning. Nå sender jeg alle gode tanker til dere og det som skal være gullegget!! :smilbla::klem:

Det gikk skikkelig fort unna med den korte protokollen, så jeg kjenner at det nesten er vanskelig å henge med. Jeg hadde forestilt meg innsett i siste halvdel av juni. Tusen takk for alle de gode tankene, det varmer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Illy skrev:

Det var enda godt at du ikke hadde EL-tester nå, så du fikk med deg dette :) Så mye som alle hormonene sikkert gjør med kroppene våre, syns jeg bare det er rett og rimelig at EL kan komme tilbake også. Siden jeg har EL fra før, gleder jeg meg over permanent større pupper i stedet (mens jeg overser den permanent større magen :P).

Det er lov å håpe! Det blir tidenes 17. mai i så fall!

Jeg får klar beskjed fra mannen jeg også. Han sier at jeg var mer stabil fram til uttak denne gangen, men at nå har jeg blitt "skikkelig emo". Men nå er det jo forsåvidt så ille at jeg merker det selv også :P

Hehe, nå vil jeg også ha fragmin. Mannen påstår at jeg sikkert hadde latt dem kappe av meg armen hvis det hjalp, og jeg tror nesten han har rett.

Jobben er slitsom nå. Jeg er sånn som liker å være litt i fred og ro når jeg ikke har det bra, og på jobb er det en sjelden luksus. Enkelte dager blir det nesten bare når jeg sitter på do. Nå klikket datasystemet vårt, slik at alt jeg hadde skrevet i formidag ble borte eller ødelagt, og jeg får ikke tak i supporten. Så jeg sendte en sinnamail, og satt meg på KG. Tar de ikke emo-Illys sinnamail på alvor nå, så vet ikke jeg, for den hadde en helt ny dimensjon av sinna!

Jeg tror nok cyclogesten spiller en del inn. Så typisk at man skal ta noe man blir trøtt og deppa av når man går igjennom en så vanskelig prosess. Det er veldig godt å høre at du er sikker på at vi lykkes til slutt. Det er vel det jeg gjerne vil tenke og høre, og selv om man aldri kan vite det sikkert, hjelper det å tenke at vi ikke skal gi oss med det første. Og at noen tror det er mulig :)

Permanent større pupper hadde ikke gjort meg noe heller :hoho: Større pupper under graviditet og amming var superluksus for meg, i alle fall! Nå er de tilbake på mikronivå igjen. For øvrig helt enig i at jeg "fortjener" å få tilbake EL som et slags plaster på såret, hehe, men kroppen min er ikke alltid så flink til å høre på fornuft :fnise: 

Jeg blir visst ikke emo, men heller litt sint og ukoselig, i følge mannen :sjenert: Ikke bra. Jeg er heller ingen godvenn med progesteronen, det er visst da jeg er verst med tanke på humøret. Jeg synes ikke det er noe moro å være "slem", så jeg håper jeg klarer å bite i meg eventuell irritasjon neste gang. 

Jeg pleier også å grave meg ned og gjemme meg litt når jeg ikke er helt der jeg skal være mentalt, så jeg synes det høres veldig slitsomt ut å måtte være "på" 24/7! Får håpe support skjønner at de får smake pisken om ikke de hjelper deg stat :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, miore skrev:

Permanent større pupper hadde ikke gjort meg noe heller :hoho: Større pupper under graviditet og amming var superluksus for meg, i alle fall! Nå er de tilbake på mikronivå igjen. For øvrig helt enig i at jeg "fortjener" å få tilbake EL som et slags plaster på såret, hehe, men kroppen min er ikke alltid så flink til å høre på fornuft :fnise: 

Jeg blir visst ikke emo, men heller litt sint og ukoselig, i følge mannen :sjenert: Ikke bra. Jeg er heller ingen godvenn med progesteronen, det er visst da jeg er verst med tanke på humøret. Jeg synes ikke det er noe moro å være "slem", så jeg håper jeg klarer å bite i meg eventuell irritasjon neste gang. 

Jeg pleier også å grave meg ned og gjemme meg litt når jeg ikke er helt der jeg skal være mentalt, så jeg synes det høres veldig slitsomt ut å måtte være "på" 24/7! Får håpe support skjønner at de får smake pisken om ikke de hjelper deg stat :fnise: 

Det er perfekt med akkurat den bivirkningen, har ønsket meg litt større pupper siden jeg var 13. De har kanskje gått fra mikromikro til mikro da, så det er ikke mye å skryte av. Men i mitt hode er vi over på "mugger" nå. Det startet under pergokurene, og de har faktisk aldri gått helt tilbake til sin opprinnelige størrelse etter det :biggrin:

Jeg er mest emo, og begynner å gråte lett, men jeg merker at jeg er mer sint og irritabel en vanlig også. Supporten svarte "vi har registrert forespørselen din med saknr. 7757, som du kan bruke i din videre korrespondanse med oss" (nå håper jeg ikke support henger på kg). Ikke et "vi tar kontakt så fort vi kan" en gang :kjefte:Vi har hatt problemer med datasystemet lenge, og de ringte meg faktisk mens jeg lå og hvilte etter innsett (og hadde fri), men siden har ingen hørt noe. Og de tar ikke telefonen. Så det er ikke bare cyclogesten som snakker her, altså:P

Endret av Illy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Illy skrev:

Det var enda godt at du ikke hadde EL-tester nå, så du fikk med deg dette :) Så mye som alle hormonene sikkert gjør med kroppene våre, syns jeg bare det er rett og rimelig at EL kan komme tilbake også. Siden jeg har EL fra før, gleder jeg meg over permanent større pupper i stedet (mens jeg overser den permanent større magen :P).

Det er lov å håpe! Det blir tidenes 17. mai i så fall!

Jeg får klar beskjed fra mannen jeg også. Han sier at jeg var mer stabil fram til uttak denne gangen, men at nå har jeg blitt "skikkelig emo". Men nå er det jo forsåvidt så ille at jeg merker det selv også :P

Krysser fingrene for at det er AM, og at det blir et enkelt og flott insett! Det er egentlig veldig fint med den der lysende flekken man ser på skjermen :)

Hehe, nå vil jeg også ha fragmin. Mannen påstår at jeg sikkert hadde latt dem kappe av meg armen hvis det hjalp, og jeg tror nesten han har rett.

Jobben er slitsom nå. Jeg er sånn som liker å være litt i fred og ro når jeg ikke har det bra, og på jobb er det en sjelden luksus. Enkelte dager blir det nesten bare når jeg sitter på do. Nå klikket datasystemet vårt, slik at alt jeg hadde skrevet i formidag ble borte eller ødelagt, og jeg får ikke tak i supporten. Så jeg sendte en sinnamail, og satt meg på KG. Tar de ikke emo-Illys sinnamail på alvor nå, så vet ikke jeg, for den hadde en helt ny dimensjon av sinna!

Jeg tror nok cyclogesten spiller en del inn. Så typisk at man skal ta noe man blir trøtt og deppa av når man går igjennom en så vanskelig prosess. Det er veldig godt å høre at du er sikker på at vi lykkes til slutt. Det er vel det jeg gjerne vil tenke og høre, og selv om man aldri kan vite det sikkert, hjelper det å tenke at vi ikke skal gi oss med det første. Og at noen tror det er mulig :)

Det gikk skikkelig fort unna med den korte protokollen, så jeg kjenner at det nesten er vanskelig å henge med. Jeg hadde forestilt meg innsett i siste halvdel av juni. Tusen takk for alle de gode tankene, det varmer! :)

Huff, skjønner deg så godt!! Jeg blir GAL av å ha folk rundt meg når jeg er i sånn humør..,det er det værste som finnes. Jeg gleder meg enormt til noen dager hjemme alene nå. Faktisk slemt av meg å si det høyt når du sliter på som du gjør :(  bare ikke slit deg helt ut da... å hva slags support er det da, dårlig oppfølging (helt enig, ikke bare Cyclogesten sin feil). Men kanskje det er derfor det ikke skjer noe da, fordi de faktisk henger på KG ;) hihi! Må le litt her...jeg ser deg liksom for meg der du sitter, hissig og sint som et lite lemen :P 

Fragmin ja...det er nok ingen vidunderkur, hehe. Jeg ble gravid 1 gang på det, og en gang ikke, hehe..men ikke stått på det de gangene jeg har mistet tidlig da...så er jo det som er litt spennende! Jeg tror spiren din sitter uten Fragmin :) 

Har du testa ut ovitrelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2017 den 15.53, LillyBe skrev:

Huff, skjønner deg så godt!! Jeg blir GAL av å ha folk rundt meg når jeg er i sånn humør..,det er det værste som finnes. Jeg gleder meg enormt til noen dager hjemme alene nå. Faktisk slemt av meg å si det høyt når du sliter på som du gjør :(  bare ikke slit deg helt ut da... å hva slags support er det da, dårlig oppfølging (helt enig, ikke bare Cyclogesten sin feil). Men kanskje det er derfor det ikke skjer noe da, fordi de faktisk henger på KG ;) hihi! Må le litt her...jeg ser deg liksom for meg der du sitter, hissig og sint som et lite lemen :P 

Fragmin ja...det er nok ingen vidunderkur, hehe. Jeg ble gravid 1 gang på det, og en gang ikke, hehe..men ikke stått på det de gangene jeg har mistet tidlig da...så er jo det som er litt spennende! Jeg tror spiren din sitter uten Fragmin :) 

Har du testa ut ovitrelle?

 

53 minutter siden, LillyBe skrev:

Åssen går det med deg @Illy??

Nå er jeg endelig hjemme i egen sofa :) Bare én arbeidsdag til, av vanlig lengde, og så har jeg fri ei stund. Jeg har vært så ekstremt trøtt at jeg har brukt lunsjpausene på jobb til å sove. Og så på toppen av det hele, ble en av kollegene mine syk og dro hjem, og vi fikk aldri vikar. Så nå er jeg et vrak på alle måter. Hvis det blir et forsøk i høst SKAL jeg søke om permisjon uten lønn hele rugetida!

Jeg syns det er veldig fint å høre at du er hjemme, ikke slemt! Jeg har nesten ikke hatt noe fysisk ubehag etter uttak :) Dessuten har jeg visst at bare jeg overlever denne vakta så er det fri på den ene eller andre måten. Supporten må eventuelt ha blitt helt oppslukt av KG, for de har fortsatt ikke fikset noe, ringt tilbake eller besvart mailer med noe annet enn saksnummer. Jeg var akkurat som et lemen, kollegene mine syns det er kjempefestlig  :P Jeg blir ekstra sinna av at jeg stresser, ikke rekker å spise regelmessig eller gå tur og sover dårlig på jobb.  :bond:Men fra nå av skal jeg innta en embryovennlig livsstil.

Jeg har ikke testa ut ovitrellen, og faktisk ikke tatt en test med ovitrelle i kroppen bare for å se to streker en gang. Nå som jeg er 8 dpo begynner jeg nesten å bli litt redd for å teste igjen. Forrige gang hadde jeg en lurestrek 9 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh, det høres godt ut å være hjemme igjen! Bra du får noen dager fri nå snart :) En turnus av den typen du har høres ekstremt slitsom ut med progesteron-trøtthet, altså. 

9 dpo begynner det jo såvidt å bli mulig å få en svak mysestrek, så jeg skjønner godt at nervene begynner å komme! Har du noen tanker om når du begynner å teste denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, så herlig å høre at du er hjemme :) enig med @miore, de vaktene der må være drepen nå, med så mye progrsteron i kroppen. Syns du er utrolig tøff :) det blir ingen neste rugeperiode på deg, håper jeg :) Det fine med jobbingen er jo at dagene går fort, og man får lite tid til googling, kjede-testing og andre unyttige ting :P (beklager forresten at jeg nå har fått dere alle til å Google noe kjipt i dag!!). Etter morgendagens økt har du forhåpentligvis fri en stund?

haha, skal tro om ikke support har blitt helt oppslukt av KG, og våre ekstremt spennende dagbøker ;) 

Skjønner godt at det begynner å bli skummelt med testing nå ja...jeg føler litt på det samme selv!! Livredd for at neste test er blendahvit og forblir det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, miore skrev:

Neste rugeperiode blir eventuelt når barn nummer 2 skal lages :Nikke: ;) 

Jepp 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, miore skrev:

Puh, det høres godt ut å være hjemme igjen! Bra du får noen dager fri nå snart :) En turnus av den typen du har høres ekstremt slitsom ut med progesteron-trøtthet, altså. 

9 dpo begynner det jo såvidt å bli mulig å få en svak mysestrek, så jeg skjønner godt at nervene begynner å komme! Har du noen tanker om når du begynner å teste denne gangen?

Det er herlig å være hjemme igjen! Sola tilbake og jeg har ordentlig fri også, så jeg er gladere enn på lenge :)

Jeg har fortrengt hele rugingen, merker jeg, og testing har jeg ikke tenkt på før i morges. Men jeg regner med at tankene begynner å dukke opp nå som jeg får tid til dem. Jeg var seint ute til bussen (som vanlig) i dag tidlig, og jeg kom på at det er 9 dpo alt. Så jeg feiga ut. Like greit, ellers hadde jeg vel sittet og googla "negativ test 9 dpo gravid" og sånt nå. Når skal jeg teste, ja? Jeg blir i litt dårligere humør bare av å skrive om det, for jeg er så sikkert på at testene blir og forblir blanke, og jeg vil ikke forholde meg til den sorgen enda. Først litt fri og avslapning. Jeg tror søndag morgen er planen :)

22 timer siden, LillyBe skrev:

Ahh, så herlig å høre at du er hjemme :) enig med @miore, de vaktene der må være drepen nå, med så mye progrsteron i kroppen. Syns du er utrolig tøff :) det blir ingen neste rugeperiode på deg, håper jeg :) Det fine med jobbingen er jo at dagene går fort, og man får lite tid til googling, kjede-testing og andre unyttige ting :P (beklager forresten at jeg nå har fått dere alle til å Google noe kjipt i dag!!). Etter morgendagens økt har du forhåpentligvis fri en stund?

haha, skal tro om ikke support har blitt helt oppslukt av KG, og våre ekstremt spennende dagbøker ;) 

Skjønner godt at det begynner å bli skummelt med testing nå ja...jeg føler litt på det samme selv!! Livredd for at neste test er blendahvit og forblir det...

Ja, den siste vakta her tok nesten knekken på meg, altså. Jeg lurer på om jeg faktisk holder på å møte veggen, eller om det bare er hormonveggen. Jeg vil tro at hormoner og barnløshet spiller en stor rolle i hvert fall. Vi hadde et tilsynsbesøk første vaktdag, og jeg tror firmaet skal prise seg lykkelige for at tilsynsfolkene ikke snakket med meg siste vaktdag. Da hadde jeg antagelig vært fullstendig illojal og lest opp noen av sinnamailene mine :P

Det betyr mye å få forståelse fra dere her inne :) Bådet progesteronet og den psykiske belastingen i ventetida gjør så mye med oss, og det er egentlig ingen utenfor som forstår det helt. Det hjalp når jeg skulle holde ut siste arbeidsøkt i dag, og late som alt er fint selv om jeg gjesper fem ganger i minuttet, at jeg vet at det er noen som vet hvor slitsomt det er. Takk! :) 

Endret av Illy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Nå håpet jeg du virkelig får kost deg og slappet MYE av i helga :) nå kom jammen sola hit også, endelig! 

Huff ja, kanskje en god kombinasjon av hormoner, mye jobb og barnløshet?! Jeg husker jeg skrev i dagboka mi at jeg var redd jeg ble deprimert ved ferskforsøket i Jan/febr. Det er så ekstremt slitsomt!! Alt er et pes...å man mister seg selv helt. Jeg synes fryseforsøkene går greiere så antar at mengden hormoner også spiller inn for min del. Denne gangen føler jeg meg litt lettere til sinns, tror egentlig det skyldes mye at jeg ikke har snev av forhåpninger nå?! Å jeg føler meg jo heldig som fikk 1 på frys, tross alt. Eller jeg aner ikke hva jeg føler,.. men jeg antar at smellen kommer man/tirs! Nå vil jeg helst bare sove...å glemme hele greia. Et glass vin nå-ja takk 🍷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, LillyBe skrev:

Så bra!! Nå håpet jeg du virkelig får kost deg og slappet MYE av i helga :) nå kom jammen sola hit også, endelig! 

Huff ja, kanskje en god kombinasjon av hormoner, mye jobb og barnløshet?! Jeg husker jeg skrev i dagboka mi at jeg var redd jeg ble deprimert ved ferskforsøket i Jan/febr. Det er så ekstremt slitsomt!! Alt er et pes...å man mister seg selv helt. Jeg synes fryseforsøkene går greiere så antar at mengden hormoner også spiller inn for min del. Denne gangen føler jeg meg litt lettere til sinns, tror egentlig det skyldes mye at jeg ikke har snev av forhåpninger nå?! Å jeg føler meg jo heldig som fikk 1 på frys, tross alt. Eller jeg aner ikke hva jeg føler,.. men jeg antar at smellen kommer man/tirs! Nå vil jeg helst bare sove...å glemme hele greia. Et glass vin nå-ja takk 🍷

Du aner ikke hvor lyst jeg har på et glass vin! Og å sove, det er det aller beste om dagen. Det er virkelig ekstremt slitsomt. Jeg har en slags tomhetsfølelse med tanke på forsøket nå, jeg er bare sint og lei meg for alt annet rart :PDet har blitt litt sånn at ultralydene, uttak og befruktning var det skumle, og det gikk ikke så bra, så nå har vi alt tapt. Men jeg prøver å skjerpe meg litt, for de hadde jo ikke satt inn embryoet hvis det var helt sjanseløst! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...