Gå til innhold

Illy venter på bolla


Illy

Anbefalte innlegg

3 timer siden, LillyBe skrev:

Spennende!! Å veldig godt bare komme seg videre. Blir vel ikke oppstart før etter påske? Kjenner jeg bare får psyke meg opp til nytt ferskforsøk over påske jeg også...

hihi, spørs om jeg gikk før du kom da faktisk! Tror jeg var ferdig kl 7.35-7.40 :) var på Majorstua jeg også :P

Det er veldig godt å være på dag 1, og bare kunne gå videre og slippe å lure noe mer. Det blir ikke oppstart før påske, men vi har time for å snakke om veien videre uka før påske. Det står at man må vente to menstruasjoner, men teller denne med da? Jeg er litt nervøs for å ikke rekke nytt forsøk før sommeren, siden den lange protokollen er så lang. Jeg vil IKKE ha forsøk samtidig som deg igjen, og møte eller nesten møte deg på Fürst, selv om det er koselig. I hvert fall håper jeg at det ikke skjer før jeg skal ha nr. to og du nr. tre.

Jeg tror du var hun slanke, pene med mørkt hår som gikk rett etter at jeg kom, jeg :PDet kan faktisk stemme, jeg så ikke så nøye på klokka, men vet jeg kom med t-banen litt før halv, og virret rundt ei stund før jeg fant inngangen. Men ta det med ro, jeg var ganske opptatt av å være nervøs, så jeg kjenner deg ikke igjen hvis vi møtes på gata :P

3 timer siden, Marimba skrev:

Veldig kjedelig med mensen som kom, men du var jo innstilt på det og er allerede i gang med å se fremover! Kan jo ikke annet en å fortelle deg at du virker utrolig tøff og sterk (og jeg er helt bombesikker at med den innstillingen og viljestyrken din, så kommer dette til å gå helt fint!)

Også er jeg jo på en måte litt letta over at mensen kom også, samt at klinikken også avkreftet graviditet (selv om det selvfølgelig fortsatt er kjipt), da jeg virkelig ikke likte de symptomene ramset opp de siste dagene, sånn i forhold til svangerskap utenfor livmoren. 

Men uansett, lykke til med neste forsøk, men først synes jeg du skal kose deg alt du kan i påsken! Neste påske tror jeg nemlig blir ganske annerledes, enten med en svæær mage, eller med en liten en som på passes på hele tiden ;) 

Tusen takk for veldig gode ord, Marimba! De varmet, når du sier jeg er tøff så føler jeg meg litt mer tøff :) Jeg er også på en måte lettet over at det var negativt, for det kunne ikke vært noe levedyktig nå uansett. Og jeg har lært av deg hvor skummelt dette med svangerskap utenfor livmoren er, og at man må være oppmerksom. Det var nok progesteronstøtten som forvirret meg, og sørget for utsatt mensen og rare smerter.  I dag har jeg bare helt vanlige menssmerter, de er ikke koselige, men de er ikke farlige heller. 

Jeg skal slappe av og kose meg i påsken, og tenke på at neste påske skal se helt annerledes ut :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, tror du det blir lang protokoll? Jeg har fått begynne raskere, tipper du kan det også, om du vil. De er fleksible :) Om jeg nå får blødning neste uke satser jeg på oppstart neste blødning, altså om ca 1 mnd...men muligens litt forskjell på frys og ferskforsøk og hvor raskt man kan starte opp...jeg tror du også kan starte på neste mens om du ønsker det :) blir fint å få snakket med dem iallfall, og lagt en plan! Mai er en fin mnd å bli gravid i :) 

Jeg syns også du er TØFF!!

Hihi, litt komisk egentlig...nå lurer jeg på hvem du er?! Rakk jeg å se deg? Antagelig ikke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, LillyBe skrev:

Ja, tror du det blir lang protokoll? Jeg har fått begynne raskere, tipper du kan det også, om du vil. De er fleksible :) Om jeg nå får blødning neste uke satser jeg på oppstart neste blødning, altså om ca 1 mnd...men muligens litt forskjell på frys og ferskforsøk og hvor raskt man kan starte opp...jeg tror du også kan starte på neste mens om du ønsker det :) blir fint å få snakket med dem iallfall, og lagt en plan! Mai er en fin mnd å bli gravid i :) 

Jeg syns også du er TØFF!!

Hihi, litt komisk egentlig...nå lurer jeg på hvem du er?! Rakk jeg å se deg? Antagelig ikke :) 

Ja, de sa ingenting om det nå, men legen sa at lang var best for meg før første forsøk. Håper han har ombestemt seg da! Da satser jeg på at de kan se litt gjennom fingrene med den pausen, for jeg er utålmodig :PJeg regner med man må vente litt mer etter fersk enn frys, men jeg tror faktisk de vil ordne det sånn at vi rekker det før sommeren hvis vi ber om det :) Du er jammen tøff du også! Og hvis verden bare kan være litt retterdig nå, så skal du ikke få noen blødning.

Det skal litt til å være på samme sted til samme tid på den måten :fnise: Hvis jeg gjettet rett, så tror jeg du hadde det travelt med å komme deg ut, og ikke så meg. Men jeg var hun blonde, lave som satt ved veggen nærmest døra og sikkert så litt stressa ut i hvert fall. Avataren med rødt hår er bare for å forvirre og unngå å bli gjennkjent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Illy skrev:

Ja, de sa ingenting om det nå, men legen sa at lang var best for meg før første forsøk. Håper han har ombestemt seg da! Da satser jeg på at de kan se litt gjennom fingrene med den pausen, for jeg er utålmodig :PJeg regner med man må vente litt mer etter fersk enn frys, men jeg tror faktisk de vil ordne det sånn at vi rekker det før sommeren hvis vi ber om det :) Du er jammen tøff du også! Og hvis verden bare kan være litt retterdig nå, så skal du ikke få noen blødning.

Det skal litt til å være på samme sted til samme tid på den måten :fnise: Hvis jeg gjettet rett, så tror jeg du hadde det travelt med å komme deg ut, og ikke så meg. Men jeg var hun blonde, lave som satt ved veggen nærmest døra og sikkert så litt stressa ut i hvert fall. Avataren med rødt hår er bare for å forvirre og unngå å bli gjennkjent :P

Tror de ser igjennom fingrene. Du klarte jo forsøket veldig bra, og kort protokoll er jo en liten påkjenning for kroppen i forhold til lang :) så hvis dere ønsker rask oppstart tipper jeg dere får det. 

Hihi, det hadde jeg! Men jeg lurer på om jeg vet hvem dame du tror jeg er, haha. Jeg så også ei som var mørk og pen. Hun må ha vært nummeret mellom oss et sted. Mørke klær og skjørt?! Jeg er ikle så mørk, bare nesten ;) å hadde mørk kåpe og bukse. Jeg så visst ingen på vei ut, hihi...da er vi korte begge to da, en lys og en mørk :) 

Nyt kvelden og senga. Vi får stå på videre, og backe hverandre OPP. Snart er det vi som kan juble :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vår klinikk så medregner de denne menstruasjonen i de to man må vente. Altså har jeg fått prøve igjen allerede på 2.syklus etter forsøk. Nå ble det jo lang protokoll på meg denne gangen, så det var langt uti 2.syklus, men Miore hadde forsøk samtidig som meg i desember (TR ca.31.12), og fikk starte med kort protokoll i februar allerede. Tror det er det som er normalt:)

Hvis det gjelder deg også, får vi forsøk omtrent samtidig i mai:) De gjør ikke forskjell på frys eller fersk hos meg i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, LoveTrain skrev:

På vår klinikk så medregner de denne menstruasjonen i de to man må vente. Altså har jeg fått prøve igjen allerede på 2.syklus etter forsøk. Nå ble det jo lang protokoll på meg denne gangen, så det var langt uti 2.syklus, men Miore hadde forsøk samtidig som meg i desember (TR ca.31.12), og fikk starte med kort protokoll i februar allerede. Tror det er det som er normalt:)

Hvis det gjelder deg også, får vi forsøk omtrent samtidig i mai:) De gjør ikke forskjell på frys eller fersk hos meg i hvert fall. 

På klinikken "vår" har jeg fått starte rett på med frys, altså hatt forsøk flere påfølgende måneder faktisk :) hadde 3 frys i oktober, november og desember...så ferskforsøk i januar/februar og nå frys i mars. Så lenge kroppen er i form, og alt ser bra ut er det greit :) nå blir det 1 pausemnd pga påsken, men tenker da oppstart på mens over påske (om det blir mens sånn jeg tenker...spørs jo åssen dette ender, kanskje mens blir utsatt litt) :P 

Tenker mai skal bli VÅR mnd jeg, @LoveTrain og @Illy <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, LillyBe skrev:

Tror de ser igjennom fingrene. Du klarte jo forsøket veldig bra, og kort protokoll er jo en liten påkjenning for kroppen i forhold til lang :) så hvis dere ønsker rask oppstart tipper jeg dere får det. 

Hihi, det hadde jeg! Men jeg lurer på om jeg vet hvem dame du tror jeg er, haha. Jeg så også ei som var mørk og pen. Hun må ha vært nummeret mellom oss et sted. Mørke klær og skjørt?! Jeg er ikle så mørk, bare nesten ;) å hadde mørk kåpe og bukse. Jeg så visst ingen på vei ut, hihi...da er vi korte begge to da, en lys og en mørk :) 

Nyt kvelden og senga. Vi får stå på videre, og backe hverandre OPP. Snart er det vi som kan juble :) 

Åh, da satser jeg på det! Jeg er i fin form, og ble jo definitivt ikke overstimulert. Jeg skal be om kort, med mindre de ikke tror det funker da.

Neida, jeg skjønner hvem du tror jeg tror du er:P Hun var ganske høy, og med skjørt. Men hun satte seg ned ved siden av meg etterpå, og hadde veldig mange rekvisisjonsark, så jeg regnet med det ikke var deg. Og hvis deg var deg, hadde du sikkert skjønt hvem jeg var, for hun i resepsjonen holdt opp rekvisisjonen min så jeg skulle sjekke navn og fødselsnr. Da viste hun også fram "IVF HASTER!", til hele venterommet, og hun med skjørt stod rett bak. Føltes som alle kunne se det i hvert fall! Du er nok hun som fortet seg ut :) 

Ja, vi får backe hverandre opp, og passe på så vi ikke mister håpet! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, LoveTrain skrev:

På vår klinikk så medregner de denne menstruasjonen i de to man må vente. Altså har jeg fått prøve igjen allerede på 2.syklus etter forsøk. Nå ble det jo lang protokoll på meg denne gangen, så det var langt uti 2.syklus, men Miore hadde forsøk samtidig som meg i desember (TR ca.31.12), og fikk starte med kort protokoll i februar allerede. Tror det er det som er normalt:)

Hvis det gjelder deg også, får vi forsøk omtrent samtidig i mai:) De gjør ikke forskjell på frys eller fersk hos meg i hvert fall. 

Så bra, da håper jeg de tenker det samme her :) Jeg vil tro at de ser an formen litt også. Det blir jo langt uti syklusen med lang, ja, så da blir det kanskje knapp tid før sommeren likevel. Jeg er spent på om de vil prøve kort, siden lang ikke funket så bra. Eller om de bare har blitt enda mer sikker på at lang er rett nå, med høyere medisindose. Har du fått noen forklaring på hvorfor du skulle ha lang protokoll?

1 time siden, LillyBe skrev:

På klinikken "vår" har jeg fått starte rett på med frys, altså hatt forsøk flere påfølgende måneder faktisk :) hadde 3 frys i oktober, november og desember...så ferskforsøk i januar/februar og nå frys i mars. Så lenge kroppen er i form, og alt ser bra ut er det greit :) nå blir det 1 pausemnd pga påsken, men tenker da oppstart på mens over påske (om det blir mens sånn jeg tenker...spørs jo åssen dette ender, kanskje mens blir utsatt litt) :P 

Tenker mai skal bli VÅR mnd jeg, @LoveTrain og @Illy <3

Det høres lovende ut! Veldig slitsomt, antagelig, men definitivt bedre enn å vente. Det hadde vært så fint om bare den mensen din holder seg unna, men hvis det ikke går, er det bedre at du finner ut av det med en gang.

Ja, mai skal bli vår måned :) Da jeg prøvde på vanlig måte og det gikk mot lysere tider, tenkte jeg at sjansene økte litt. Det er jo veldig mange barn som blir født mellom februar og mai. De to ivf-barna jeg kjenner som jeg vet er ivf-barn, og vet når er født, har bursdag i februar. Jeg tar det som et bevis for at mai er bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vin, sol og VÅR må gjøre sånn at vi lykkes i mai :) Jeg ønsker å ha troa, selv om det er vanskelig å skjønne at noe noengang skal kunne feste seg hos meg igjen, OG bli værende!! Gleder meg litt til å høre hva klinikken sier, og hva de anbefaler for meg ang neste forsøk..,har jo lest litt om assisted hatching og "babyglue" nå...tror vi må til Danmark :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, LillyBe skrev:

Ja, vin, sol og VÅR må gjøre sånn at vi lykkes i mai :) Jeg ønsker å ha troa, selv om det er vanskelig å skjønne at noe noengang skal kunne feste seg hos meg igjen, OG bli værende!! Gleder meg litt til å høre hva klinikken sier, og hva de anbefaler for meg ang neste forsøk..,har jo lest litt om assisted hatching og "babyglue" nå...tror vi må til Danmark :P 

Hehe, huff, ja har vært inne på sider om både assisted hatching, "babyglue" og scratching selv... Mannen vi helst gi seg hvis det ikke går på de tre forsøkene i pakken. Jeg kommer ikke til å være klar for det. Han kan kanskje være med på å prøve en gang i Danmark/utlandet også, hvis de gjør noe annerledes der. Og jeg må nok ha en eller annen plan B klar for å klare å holde ut et eventuelt siste forsøk i pakken. Hvis jeg vet at det er aller siste sjanse, kommer jeg faktisk til å få sammenbrudd. Men nå skal det jo gå i mai da! :)

---

Dag 3 i syklusen. Mensen er ikke snill denne gangen, så i går kom jeg meg ikke utenfor døra en gang. I mitt fortsatt litt hormonforvirrede sinn blir det til "aha, endometriose, det var det jeg visste!!". Men det er mest sannsynlig bare pga. progesteronstøtten, og at jeg gikk noen dager over tida. For psyken skal det blir fint å få neste plan. Jeg veksler mellom å være optimistisk og litt redd. Gårsdagens mestringsstrategi var å prøve å google historier om folk som ikke lykkes på første ivf, men på andre eller tredje. Jeg vet at jeg ikke er helt god for tida :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Illy skrev:

Hehe, huff, ja har vært inne på sider om både assisted hatching, "babyglue" og scratching selv... Mannen vi helst gi seg hvis det ikke går på de tre forsøkene i pakken. Jeg kommer ikke til å være klar for det. Han kan kanskje være med på å prøve en gang i Danmark/utlandet også, hvis de gjør noe annerledes der. Og jeg må nok ha en eller annen plan B klar for å klare å holde ut et eventuelt siste forsøk i pakken. Hvis jeg vet at det er aller siste sjanse, kommer jeg faktisk til å få sammenbrudd. Men nå skal det jo gå i mai da! :)

---

Dag 3 i syklusen. Mensen er ikke snill denne gangen, så i går kom jeg meg ikke utenfor døra en gang. I mitt fortsatt litt hormonforvirrede sinn blir det til "aha, endometriose, det var det jeg visste!!". Men det er mest sannsynlig bare pga. progesteronstøtten, og at jeg gikk noen dager over tida. For psyken skal det blir fint å få neste plan. Jeg veksler mellom å være optimistisk og litt redd. Gårsdagens mestringsstrategi var å prøve å google historier om folk som ikke lykkes på første ivf, men på andre eller tredje. Jeg vet at jeg ikke er helt god for tida :fnise:

Hihi, vi blir alle gale tror jeg. Å det er jo egentlig ikke så rart? Er jo en umenneskelig påkjenning! Opp og nedturer dagen lang...huff! Er formen bedre i dag?

Skjønner godt at du gleder deg til en ny plan!! Det er det eneste som hjelper for min del...da har man noe å fokusere frem mot. 

Ettersom jeg har skjønt gjør de endel ting i utlandet, men ikke i Norge? Jeg skal snakke litt med de på FS om alt sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LillyBe skrev:

Hihi, vi blir alle gale tror jeg. Å det er jo egentlig ikke så rart? Er jo en umenneskelig påkjenning! Opp og nedturer dagen lang...huff! Er formen bedre i dag?

Skjønner godt at du gleder deg til en ny plan!! Det er det eneste som hjelper for min del...da har man noe å fokusere frem mot. 

Ettersom jeg har skjønt gjør de endel ting i utlandet, men ikke i Norge? Jeg skal snakke litt med de på FS om alt sånt...

Det er kanskje ganske normalt å bli gal, ja, tross alt :fnise: Formen er mye bedre i dag, magekrampene er erstattet med hodepine, og den virker smertestillende på.

Siden jeg jobber i en annen by, og ikke har mulighet til å reise til Oslo i arbeidstida, må jeg vente helt til neste tirsdag med oppfølgingssamtalen på klinikken. De skjønte behovet for ny plan raskt, og tilbød meg egentlig time i morra. Veldig koselig :) 

Det virker som det er en del andre ting de kan gjøre i utlandet, ja, men det er en jungel av forskning og informasjon, og vanskelig å vite hva som faktisk fungerer. Dette med scratching, som skal gjøre at egget fester seg lettere, gjør de visst noen steder her også. Det er lurt å ta det opp med dem, ja. Jeg har inntrykk av at de, og i hvertfall favorittlegen, vil være ærlige og fortelle det hvis det er noe de har tro på, men ikke kan utføre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Illy skrev:

Det er kanskje ganske normalt å bli gal, ja, tross alt :fnise: Formen er mye bedre i dag, magekrampene er erstattet med hodepine, og den virker smertestillende på.

Siden jeg jobber i en annen by, og ikke har mulighet til å reise til Oslo i arbeidstida, må jeg vente helt til neste tirsdag med oppfølgingssamtalen på klinikken. De skjønte behovet for ny plan raskt, og tilbød meg egentlig time i morra. Veldig koselig :) 

Det virker som det er en del andre ting de kan gjøre i utlandet, ja, men det er en jungel av forskning og informasjon, og vanskelig å vite hva som faktisk fungerer. Dette med scratching, som skal gjøre at egget fester seg lettere, gjør de visst noen steder her også. Det er lurt å ta det opp med dem, ja. Jeg har inntrykk av at de, og i hvertfall favorittlegen, vil være ærlige og fortelle det hvis det er noe de har tro på, men ikke kan utføre selv.

Ja, tenk så bra. Negativt resultat på fredag, og da tilbud om samtale alt på mandag. Det er det som er så utrolig flott med privat :) skjønner at du gleder deg til timen. Det er liksom noe med å vite litt hva som skjer. 

Ja, scratching kunne jeg tenkt meg. Jeg mener at de nevnte noe om det engang (en annen lege som dessverre ikke er der lengre) da jeg hadde første forsøk med datteren. Skal så absolutt høre, og tror også at de er ærlige på svaret...jeg får jo veldig inntrykk av at de vil pasientenes beste, i tilegg til å tjene penger såklart :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig synd at det ikke gikk veien denne gangen :( Vil bare si at selv om jeg er elendig til å kommentere så følger jeg med her og tenker på deg Illy. Neste gang må det være deres tur :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, LillyBe skrev:

Ja, tenk så bra. Negativt resultat på fredag, og da tilbud om samtale alt på mandag. Det er det som er så utrolig flott med privat :) skjønner at du gleder deg til timen. Det er liksom noe med å vite litt hva som skjer. 

Ja, scratching kunne jeg tenkt meg. Jeg mener at de nevnte noe om det engang (en annen lege som dessverre ikke er der lengre) da jeg hadde første forsøk med datteren. Skal så absolutt høre, og tror også at de er ærlige på svaret...jeg får jo veldig inntrykk av at de vil pasientenes beste, i tilegg til å tjene penger såklart :) 

Jeg skal også spørre dem om scratching, i hvert fall hvis det ikke går på neste forsøk. Tror vi vil ha stort behov for å gjøre noe nytt og annerledes da.

Jeg er heldigvis opptatt med jobb og skole fram til timen, så tida går nok fort. Det var veldig godt å komme seg på jobb, tenke på andre ting og prøve å løse andre type problemer nå :)

18 timer siden, Atziri skrev:

Så utrolig synd at det ikke gikk veien denne gangen :( Vil bare si at selv om jeg er elendig til å kommentere så følger jeg med her og tenker på deg Illy. Neste gang må det være deres tur :hjerte:

Takk, Atziri :hjerte: Jeg er like elendig på å kommentere selv, men følger også med. Håper du snart får behandling som virker, situasjonen din høres utrolig slitsom ut nå. Men også veldig koselig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, man må prøve nye ting og det man gjør ikke fører fram! Jeg er spent på hva de sier om scratching :) 

Det er deilig å være opptatt! Da flyr dagene :) er jo bare en uke til! Jeg er spent på veien deres videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heia Illy. Håper du nærmer deg slutten på TR for denne gangen, og at formen generelt sett føles bedre. :) Det er jo lurt at man legger planer for hvordan man skal legge opp løpet og prøve videre. Jeg må innrømme at jeg aldri har hørt om verken scratching eller babyglue. Jeg har uansett trua på at neste forsøk er det som vil gjøre susen for dere. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2017 den 13.03, Snotra skrev:

Heia Illy. Håper du nærmer deg slutten på TR for denne gangen, og at formen generelt sett føles bedre. :) Det er jo lurt at man legger planer for hvordan man skal legge opp løpet og prøve videre. Jeg må innrømme at jeg aldri har hørt om verken scratching eller babyglue. Jeg har uansett trua på at neste forsøk er det som vil gjøre susen for dere. :Nikke:

Heihei:) Jeg har vært på jobb og det har gått i ett, så jeg glemte TR etter hvert. Og nå er det over. Scratching og babyglue er sånt man havner borti når man blir desperat fordi IVF-forsøket ikke funket og leter etter svar på Google:PMen det ser ut som scratching (skrape inne i livmora før et forsøk:sjokkbla:) begynner å bli dokumentert og anerkjent som nyttig for noen. Takk for at du har trua:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare noen dager igjen til vi kan få en ny plan og kanskje noen cirkadatoer på plass! :) Jeg merker at det er litt komplisert med planlegging for tida. For eksempel skal vi ha en "superviktig" workshop på jobb i mai, hvor jeg MÅ være med og representere min avdeling. Vi satte opp noen datoer hvor alle hadde mulighet, og fikk beskjed om at vi måtte holde dem av og prioritere dem over alt annet. Jeg prøvde meg på at "jeg tror i hvert fall jeg er ledig da", men det holdt ikke :P Nå vedder jeg på at uttak havner akkurat midt i workshopen. Sånn sett er det en fordel hvis det blir langt regime igjen, da er det mulig å styre litt mer.  Men egentlig er jeg så lei av jobbpress, som spiser seg langt inn i fritida, at jeg blir sur av tanken på mer spray eller en utsettelse på grunn av jobbting. Skikkelig sur faktisk (workshopen er i friperioden min). Kanskje jeg fortsatt er litt hormonell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mirabella76 her inne er jeg ganske sikker på at fikk utført scratching på et av forsøkene sine :Nikke:

Og jeg kjenner jeg blir sur på dine vegne. Jækla jobb. Jeg er utrolig heldig som kan skille jobb og fritid hundre prosent (så og si), det samme kan ikke sies om mannen. Han "må" periodevis på jobb i pappapermisjonen sin, og det fucker til som bare juling med skiftplanen min :P  

Men nok om det ;) Jeg heier sånn på deg og dette forsøket at du ANER ikke! Nå altså! :raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...