Gå til innhold

The Bachelor 2016/sesong 20 - Amerikansk sendetid


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest incognita
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem liker dere best av damene?

Anonymkode: a4258...2bb

Lauren B eller Emily. :) Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem liker dere best av damene?

Anonymkode: a4258...2bb

Lauren B! Liker også Caila og Becca. Amanda er veldig søt, men liker ikke stemmen hennes. Jojo har jeg ikke fått så mye inntrykk av egentlig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nok klippet Olivia til å bli ekstra psycho, så hun er den som dreit seg big time denne sesongen. Stakkars. Men hun kommer vel på Bachelors in Paradise eller noe slikt. Synes jeg ser henne komme gapende med en tropisk drink i hånda mens hun skryter av at hun er så jævlig "confident" ;) Slik de lagde sist episode kan man vel godt si at Olivia fikk som fortjent. Hun trenger kanskje å jekkes ned et par hakk. Jeg er pro god selvtillit og alt det der, men man trenger ikke være en dritt selv om man har god selvtillit. 

 

Av de som er igjen nå liker jeg faktisk godt hun tvillingen, Emily. Også er min soleklare favoritt Caila. Synes hun er så utrolig dyp og fremstår som langt mer intellligent enn de andre damene. Hun alenemoren like jeg ikke så godt. Hun virker sukkersøt og puslete. Becca liker jeg ikke i det hele tatt. Noe med henne som virker utrolig FAKE

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir glad av å se at han faktisk er en ganske god menneskekjenner! Bra for han. Liker alle som er igjen, dog noen bedre enn andre. :) Mine favoritter er Lauren B., Jojo og Caila. Becca og egentlig, liker henne mye bedre nå... Amanda synes jeg er ganske uinteressant, og Emily synes jeg faktisk er den verste. Ikke ille -- men hun har sagt flere ting som jeg ikke synes er greit å si om andre, også ufortjent. Greit nok at det blir litt drama av det liksom, men håper han ender opp med en dramafri dame til slutt, synes han fortjener det. :) 

Og.. Lov å skrive om klippene de viste til slutt eller? Fordi, oh my god. Virket faktisk spennende jo. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Marr skrev:



Og.. Lov å skrive om klippene de viste til slutt eller? Fordi, oh my god. Virket faktisk spennende jo. :laugh:

ENIG!!! Virker utrolig spennende mot slutten. Virker som han sender ei hjem i finalen og angrer når han er i ferd med å velge den han trodde han ville ha. Også når han ringer, wtf????! Prøvde å se om jeg klarte å gjenkjenne stemmen, men klarte ikke det. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 12. februar 2016 at 23.04, Version 2.0 skrev:

ENIG!!! Virker utrolig spennende mot slutten. Virker som han sender ei hjem i finalen og angrer når han er i ferd med å velge den han trodde han ville ha. Også når han ringer, wtf????! Prøvde å se om jeg klarte å gjenkjenne stemmen, men klarte ikke det. :laugh:

det er i hvertfall ikke Amanda sin stemme... jeg prøvde å finne ut hvem han sier I love you til, men det var heller ikke så lett :fnise: virker som det blir drama på slutten i hvertfall!

jeg synes han passer best sammen med Lauren B ut i fra det jeg har sett. jeg liker Caila veldig godt også, men synes det hørtes litt merkelig ut at hun gjorde det slutt med kjæresten sin etter å ha sett Ben på tv... :ohmy: ellers liker jeg Amanda og JoJo, men føler som sagt at Lauren B passer han bedre.

Emily og Becca har jeg ikke helt sansen for. de virker greie, men Emily virker litt umoden og dramaqueen-aktig og Becca har jeg egentlig ikke fått noe inntrykk av. hun virker litt "flat" og kjedelig (og så liker jeg ikke måten hun snakker på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, fresia skrev:

det er i hvertfall ikke Amanda sin stemme... jeg prøvde å finne ut hvem han sier I love you til, men det var heller ikke så lett :fnise: virker som det blir drama på slutten i hvertfall!

jeg synes han passer best sammen med Lauren B ut i fra det jeg har sett. jeg liker Caila veldig godt også, men synes det hørtes litt merkelig ut at hun gjorde det slutt med kjæresten sin etter å ha sett Ben på tv... :ohmy: ellers liker jeg Amanda og JoJo, men føler som sagt at Lauren B passer han bedre.

Emily og Becca har jeg ikke helt sansen for. de virker greie, men Emily virker litt umoden og dramaqueen-aktig og Becca har jeg egentlig ikke fått noe inntrykk av. hun virker litt "flat" og kjedelig (og så liker jeg ikke måten hun snakker på)

Veldig enig i det du sier! :) Åh det blir så spennende å se!! I følge klippene så ser det jo ut som at han sender hjem henne han er mest forelska i, og angrer seg i det han har sendt henne hjem!! :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett The Bachelor at 20: A celebration of love? :):rodmer::grine:  Så søtt å se bryllupet til Jade og Tanner! :rodmer: NYDELIG!! <3
Også veldig gøy å se klipp fra tidligere sesonger osv :laugh:

Endret av Sitronmelis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes han valgte riktig ved å sende Emily og Becca hjem, men fikk vondt av dem begge. ser ut som det blir drama neste gang med brødrene til JoJo?! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Jojo og Lauren er de som står igjen i finalen! Men hvem av de to han faktisk ender opp med å velge blir spennende. Virker jo som at det blir en dramatisk avslutning. Gleder meg! Virker ikke helt som at Ben er klar for livet med Amanda og barna hennes heller, hun er veldig sukkersøt og ikke helt hans type synes jeg. 

Endret av _Meow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fresia skrev:

jeg synes han valgte riktig ved å sende Emily og Becca hjem, men fikk vondt av dem begge. ser ut som det blir drama neste gang med brødrene til JoJo?! :fnise:

Enig! Veldig fornøyd med valgene han tar! :fnise: Blir spennende å se hva dramaet med brødrene til Jojo dreier seg om og hvordan det utvikler seg.. :ohmy:
Lurer fælt på hvem som blir unkarskvinnen etter denne sesongen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Bare jeg som måtte frem med tissues i dag eller? :grine: 

Fikk vondt av både Emily og Becca, selv om jeg skjønner valgene hans. Synes han tar fornuftige avgjørelser egentlig. Håper på Becca som bachelorette, men det er vel heller tvilsomt. Tror hennes tid på skjermen er over.

Håper det med brødrene til Jojo ikke bare var god klipping, og at det faktisk blir litt drama. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror også det blir Jojo og Lauren til slutt, er de jeg liker best! Samtidig så kan Jojo være ute av bildet om neste uke går så dårlig som det ser ut til, men det er jo langt fra sikkert... Flinke til å klippe sammen ting er de altså. :tongue: Også tror jeg at hvem enn det ikke blir kanskje blir det Bachelorette, selv om de ofte har valgt den på tredjeplass i det siste.

Enig i begge valgene i dag, Amanda synes jeg ikke han passer med, og... Caila er litt rar, uten at jeg helt kan forklare det. Kommer heller ikke helt over at hun dumpet kjæresten som liksom var hennes ''soulmate'' da hun så Ben på tv-en heller. 

Men, angående den spesialepisoden. En ting som alltid har irritert meg med programmet er at det er de samme samtalene igjen og igjen, lite snakk om interesser/hobbyer/særheter, forholdsvis lite humor... Bare krangling, klissklass og babling om usikkerhet. Men med hele den ''bloopers''-greia ser man jo at de faktisk kan være morsomme, og skille seg ut (på en positiv måte)! Så hvorfor ikke ha det med i programmet, så man får en følelse av hvordan personen faktisk er - om det er forståelig? Vanskelig å forklare, men jeg har aldri skjønt det helt, og egentlig tenkt at alle damene er kjedelige/ganske like hverandre. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke så utrolig godt noen av de som er igjen, men må kanskje bli Caila som er favoritten. Har ikke helt forstått hvem han liker best ennå, så det blir spennende å se. Lauren liker jeg ikke noe særlig, synes hun virker utrolig kjedelig. Jojo er kanskje den beste av de alle, ikke vet jeg, fordi jeg føler man ikke har blitt godt nok kjent med henne i serien. Kanskje det kommer mer etterhvert. Amanda virker litt falsk på en måte, vet ikke om hun er helt genuin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig var Emily ute!

Men så røk Becca også da:angry: Håper hun blir den neste bachelorette.

Ja det ser ut som det blir draaama tilslutt. Håper denne ukas episode kommer snart. (Har Droidtv som er en lovlig app man betaler for).

Når er det alle damene møtes? Det er først etter fantasy suite eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så den komme denne gangen også. :tongue: Vet faktisk ikke hvem av de tre han ender opp med til slutt, synes det virker som om han passer ganske bra med alle egentlig (men er vel derfor han ender opp med å elske to også da). Jeg merker at jeg aldri kunne ha gjort det der, tenk å se på episoden det forloveden din sier at han elsker en annen også og ikke vet hvem han skal velge frem til fem minutter før han frir liksom. :laugh: 

Også så jeg noe i et intervju som gjør at jeg heller mot en av dem, uten å være sikker... Legger det i spoiler i tilfelle andre ikke ønsker å spekulere. 

I et intervju av Ellen, om jeg ikke husker feil, viser hun frem bilder av mange/alle jentene og ber han om å beskrive dem med ett ord. Husker ikke hva han sa om alle, men det gikk i ''sweet'', ''caring'', blabla - og når de kommer til Caila sier han ''sexy''. Det er jo fra etter sesongen er ferdig innspilt, og jeg vet ikke jeg, men det er kanskje ikke så kult å kalle en annen enn kjæresten din sexy foran tusenvis av folk - eller? Jeg hadde ikke likt det i alle fall. 

:fnise: 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Lady skrev:

La dere merke til at moren til JoJo bare tok hele vinflasken å drakk rett fra den? :laugh:

Jaaaa :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...