Gå til innhold

The Bachelor 2016/sesong 20 - Amerikansk sendetid


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, incognita skrev:

Ja, og Emily (?) hvis jeg husker riktig. :) 

Ok, så ikke på den andre. Så bare den med Catelynn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, incognita skrev:

Ja, og Emily (?) hvis jeg husker riktig. :) 

Nei jeg tror da det var Andy sin sesong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud han er så herlig! Og ut med de falske, crazy damene! For en fyr! Han er en skikkelig god menneskekjenner, og det gjør ham så ufattelig tiltrekkende. 

Jeg skal se episoden igjen og fryse bildet av ham i badebuksa. Helst når jeg er helt alene, eller skal jeg si på egenhånd? 😈😗😍👅💋

Anonymkode: dcdae...b5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Sitronmelis skrev:

SJOKKERT over Leah sin oppførsel!!!! OH MY GOD!!! :ohmy::rasende:

Flaut, ja! Hun virker jo helt crazy plutselig, og dette er nok ikke første gang hun har gjort noe slikt, virket det som. Yikes!

Heldigvis er Ben smartere enn menn flest, og sendte henne hjem. Sukk. Ben.😍

Anonymkode: dcdae...b5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så ser han så innstendig på dem, rynker brynene og er så "into them". Mein Gott!

Sånn som da han fortalte Lauren B. om det Leah hadde sagt, og da hun begynte å bli frustrert sa "hey. Hey. I care about you", mens hånda hans tufslet litt med håret i nakken hennes..

Scwupp! Det skle jeg av sofaen igjen, gitt. Så. Tiltrekkende!

Anonymkode: dcdae...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva pokker skjedde med Leah? Og endelig forsvant Olivia. Likte denne episoden veldig godt. Mye drama <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lady skrev:

Jeg fikk vondt av Olivia i dagens episode, jeg. Tror egentlig ikke du et er noe vondt i henne. 

Hun så ut som en liten unge i skammekroken på den øya.. Først måtte jeg le litt fordi det var så teit, men så gjorde de så mye ut av at hun sto igjen der alene osv.. Huff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Smookiekins skrev:

Hun så ut som en liten unge i skammekroken på den øya.. Først måtte jeg le litt fordi det var så teit, men så gjorde de så mye ut av at hun sto igjen der alene osv.. Huff. 

Ja.. Må være grusomt å gjenoppleve det for henne nå som det vises på tv.. Synes det er dårlig gjort å filme at hun står igjen alene, men de skal jo lage god tv så de bryr seg nok ikke om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg veldig til Fantasy Suite-datene. Ryktene tilsier at han har sex med to av dem, og at han og Kaitlyn også hadde sex i den sesongen.

http://www.celebdirtylaundry.com/2016/the-bachelor-2016-spoilers-who-does-ben-higgins-have-sex-with-besides-lauren-bushnell-caila-quinn-jojo-fletcher/ 

Anonymkode: dcdae...b5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg er veldig fornøyd med jentene som er igjen nå! Emily er helt grei, men ikke for Ben. Så håper hun ryker neste gang. Jeg liker ALLE som er igjen, noe som er veldig sjeldent :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gleder meg veldig til Fantasy Suite-datene. Ryktene tilsier at han har sex med to av dem, og at han og Kaitlyn også hadde sex i den sesongen.

http://www.celebdirtylaundry.com/2016/the-bachelor-2016-spoilers-who-does-ben-higgins-have-sex-with-besides-lauren-bushnell-caila-quinn-jojo-fletcher/ 

Anonymkode: dcdae...b5a

Ingen spoiling da vær så snill, det ødelegger spenningen for oss andre!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, incognita skrev:

Ingen spoiling da vær så snill, det ødelegger spenningen for oss andre!!!

 

Beklager. Jeg trodde det var åpenbart at det ville være spoilers i tråden, men da skal jeg slutte å kommentere.

Anonymkode: dcdae...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager. Jeg trodde det var åpenbart at det ville være spoilers i tråden, men da skal jeg slutte å kommentere.

Anonymkode: dcdae...b5a

Nei, ingen spoilers i tråden. Vil IKKE vite noe som helst. Det ødelegger spenningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten

Jeg DØDE av latter da Olivia sa "Come at me bro".:hoho:Godt å få henne bort, hun var jo psycho. Enig i at Emily bør sendes hjem, ser ikke hun og Ben sammen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...