Gå til innhold

The Bachelor 2016/sesong 20 - Amerikansk sendetid


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva synes dere om dagens episode? Jeg liker Ben så godt!!!  :P

Olivia irriterer meg grenseløst, så håper hun ryker i neste episode.

Anonymkode: aa8db...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om dagens episode? Jeg liker Ben så godt!!!  :P

Olivia irriterer meg grenseløst, så håper hun ryker i neste episode.

Anonymkode: aa8db...a5c

Jaaa, Ben er heerlig <3 :rodmer: 
Olivia kan ryke og reise!! Ser ikke ut som hun ryker i neste episode.. Virka jo lovende i dagens episode på slutten, men siden alle jentene er såå lei seg i neste episode, så virker det som han beholder Olivia.. Da gjør han en mega tabbe isåfall!
Dumt episoden sluttet slik den gjorde .. Er så irriterende når episodene skal starte med rosesermonien fra forrige episode, og så blir det helt sikkert ikke rosesermoni igjen før neste episode igjen osv.. Sånn var det myye av i forrige sesong... :roll: Eller var det sesongen før der igjen? Uansett, irriterende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Amanda så godt. Hun er så nydelig og virker som en skikkelig genuint god person. Hun og Ben er et vakkert par :rodmer:

 Virket som Ben bestemt seg for å sende hjem Jubilee da hun ikke ville holde han i hånden?! Synes det virket litt vel lettvint. Ikke så rart om de ikke føler seg så spesielle nåtid enhver tid. 

Kjedelig at det ikke var rosesermoni i dag. Gleder meg til neste episode! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Vet ikke hvorfor, men det er noe med ansiktet til Amanda som gjør at jeg får lyst å slå henne rett ned. Hun irriterer meg skikkelig ass. 

Det var på høy tid at Jubilee ble sendt hjem, drittlei av surmulingen hennes. 

Lauren B. og Becca er fortsatt favorittene mine. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe med Amanda som irriterer meg. Vet ikke helt hva det er, men noe med ansiktet og måten hun er på kanskje. All den praten om jentene hennes, og den uskyldige stemmen. :P

 

Anonymkode: aa8db...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, incognita skrev:

Vet ikke hvorfor, men det er noe med ansiktet til Amanda som gjør at jeg får lyst å slå henne rett ned. Hun irriterer meg skikkelig ass. 

Det var på høy tid at Jubilee ble sendt hjem, drittlei av surmulingen hennes. 

Lauren B. og Becca er fortsatt favorittene mine. 

 

Nei? Hun er jo sp søt!! Amanda er hun med to barn ikke sant? 

Er Lauren b hun flyvertinennen? Ja, Becca liker jeg også veldig godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
1 time siden, Lady skrev:

Nei? Hun er jo sp søt!! Amanda er hun med to barn ikke sant? 

Er Lauren b hun flyvertinennen? Ja, Becca liker jeg også veldig godt! 

Synes ikke hun er søt jeg, synes bare hun er irriterende. 

Lauren B er flyvertinnen ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første sesong en Becca var med var de hjemme hos foreldrene hennes. Da sa både moren og søsteren hennes at hun omtrent var redd for intimitet, og jeg fikk inntrykk av at hun er en isdronning som bruker jomfrudommen sin som et skjold mot menn. 

Jeg har et godt inntrykk av henne denne gangen, men den første gangen hun deltok syntes jeg hun virket direkte usympatisk.

Anonymkode: dcdae...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min favoritt er Lauren B. liker også Amanda, JoJo og Caila.

jeg håper også at Olivia er nestemann ut! hun virker nesten obsessed og får litt crazy girlfriend-vibber av henne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Olivia må gå. Seriøst. Hun ser ikke ut med den svære dragekjeften sin som gaper og ler hele tiden. Og måten hun oppfører seg på er jo ennå mer tragisk. "Teen mom" kommentaren, også oppi trynet på Amanda etterpå der hun blir helt rar, begynner å gråte osv. Dama er jo helt ustabil. 

Jeg husker ikke så godt navn, men liker godt hun som har litt asiatisk look. I starten synes jeg hun virka sukkersøt og kjedelig, men etter daten deres og det jeg har sett av henne så virker hun som meget oppegående og intelligent. Ble overrasket over hennes evne til refleksjon på første daten dems. Også så rolig og balansert, men også sprudlende og livlig på samme tid. 

Hun flyvertinnen har jeg ikke fått noe forhold til på en måte, men ser at Ben liker henne svært godt. Tror hun vil være der lenge, muligens at hun vinner hans hjerte helt til slutt. Han ser på henne med litt andre øyne enn han ser på de andre jentene. Synes jeg :) 

Tvillingen virker jo heller ikke som noe dårlig dame. Men det blir ikke henne. Just know it. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Olivia må gå. Seriøst. Hun ser ikke ut med den svære dragekjeften sin som gaper og ler hele tiden. Og måten hun oppfører seg på er jo ennå mer tragisk. "Teen mom" kommentaren, også oppi trynet på Amanda etterpå der hun blir helt rar, begynner å gråte osv. Dama er jo helt ustabil. 

Jeg husker ikke så godt navn, men liker godt hun som har litt asiatisk look. I starten synes jeg hun virka sukkersøt og kjedelig, men etter daten deres og det jeg har sett av henne så virker hun som meget oppegående og intelligent. Ble overrasket over hennes evne til refleksjon på første daten dems. Også så rolig og balansert, men også sprudlende og livlig på samme tid. 

Hun flyvertinnen har jeg ikke fått noe forhold til på en måte, men ser at Ben liker henne svært godt. Tror hun vil være der lenge, muligens at hun vinner hans hjerte helt til slutt. Han ser på henne med litt andre øyne enn han ser på de andre jentene. Synes jeg :) 

Tvillingen virker jo heller ikke som noe dårlig dame. Men det blir ikke henne. Just know it. 

 

 


Eniig :) Carla heter hun :)  Liker henne! Virker som at Ben liker flyvertinnen svært godt ja, og virker som de har god kjemi, de kysser jo hele tia:fnise: Spent på hvem han velger, og hvem som blir ungkarskvinnen :) haha
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Olivia jeg! Jeg liker de som tørr å hoppe uti det og har troe på forholdet. Jeg mener, hva slags forhold kan man egentlig ha om en er redd for at den andre liker noen andre bedre?

Men jeg liker Nick også jeg da.

Tror ikke at Ben tar rosen fra olivia utifra klippene å dømme egentlig. Også synes jeg mange av jentene reagerer unødvendig negativt mot Olivia. Jeg tror at i en sånn setting så trenger man noen å hate, og i denne sesongen ble det Olivia.

Håper Emily ryker fort som fy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest incognita
4 timer siden, Pottah skrev:

Jeg liker Olivia jeg! Jeg liker de som tørr å hoppe uti det og har troe på forholdet. Jeg mener, hva slags forhold kan man egentlig ha om en er redd for at den andre liker noen andre bedre?

Men jeg liker Nick også jeg da.

Tror ikke at Ben tar rosen fra olivia utifra klippene å dømme egentlig. Også synes jeg mange av jentene reagerer unødvendig negativt mot Olivia. Jeg tror at i en sånn setting så trenger man noen å hate, og i denne sesongen ble det Olivia.

Håper Emily ryker fort som fy.

Jeg digger Nick. Synes han er morsom, smart og akkurat passe frempå. Skikkelig sjarmerende er han også, men det er IKKE Olivia. Hun er frekk og utidig. Ikke er hun pen eller sjarmerende heller. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, incognita skrev:

Jeg digger Nick. Synes han er morsom, smart og akkurat passe frempå. Skikkelig sjarmerende er han også, men det er IKKE Olivia. Hun er frekk og utidig. Ikke er hun pen eller sjarmerende heller. 

 

 

Helt enig. Synes Olivia virker på grensen til  Creepy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, incognita skrev:

Jeg digger Nick. Synes han er morsom, smart og akkurat passe frempå. Skikkelig sjarmerende er han også, men det er IKKE Olivia. Hun er frekk og utidig. Ikke er hun pen eller sjarmerende heller. 

 

 

Hvem er Nick? Han fra sesongen til Catelynn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
18 minutter siden, Lady skrev:

Hvem er Nick? Han fra sesongen til Catelynn?

Ja, og Emily (?) hvis jeg husker riktig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...