Gå til innhold

The Bachelor 2016/sesong 20 - Amerikansk sendetid


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

3 timer siden, incognita skrev:

Jeg er ikke fan av Jubilee i det hele tatt, men slik de andre jentene hold på er jo regelrett mobbing. Hun har ikke gjort noe for å fortjene å bli hakket på slik som det der.. Glad Amber ble sendt hjem. :)  Jeg holder fortsatt en knapp på Lauren B, synes hun og Ben er fine sammen. :rodmer: 

Olivia er forresten usmakelig! :nei: 

Amber ble jo ikke sendt hjem? Hun hadde jo rose, som hun fikk på gruppedaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest incognita
Et øyeblikk siden, Sitronmelis skrev:

Amber ble jo ikke sendt hjem? Hun hadde jo rose, som hun fikk på gruppedaten.

Ble ikke hun sendt hjem? Eller var det ikke hun som konfronterte Jubilee, blander jeg? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, incognita skrev:

Ble ikke hun sendt hjem? Eller var det ikke hun som konfronterte Jubilee, blander jeg? :klo: 

Nei, hun fikk rose på gruppedaten. Men det var hun som konfonterte Jubilee. Men det var også ei anna som sa stygge ting om Jubilee, hun Jami. Og hun ble sendt hjem. De er ikke såå ulike, så mulig du blander de to? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
15 timer siden, Sitronmelis skrev:

Nei, hun fikk rose på gruppedaten. Men det var hun som konfonterte Jubilee. Men det var også ei anna som sa stygge ting om Jubilee, hun Jami. Og hun ble sendt hjem. De er ikke såå ulike, så mulig du blander de to? :) 

Det var Jami jeg tenkte på.. blandet navnene bare. My bad. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, incognita skrev:

Det var Jami jeg tenkte på.. blandet navnene bare. My bad. :) 

Fort gjort med så mange navn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
2 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Fort gjort med så mange navn :fnise:

Hehe ja de er ikke akkurat få. Alltid lurt på hvordan the bachelor/bachelorette husker navnene på alle under første rosesermoni... Hadde jeg aldri klart. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pizzaface

Jeg kjente at jeg ble litt varm i toppen da han under date med Jubilee så at "I'm not THAT white", og Jubilee svarte noe sånt som at hun hadde hørt det, eller noe liknende. Sukk. 😈😶😙

 

Endret av Pizzaface
skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
Et øyeblikk siden, Pizzaface skrev:

Jeg kjente at jeg ble litt varm i topped da han under date med Jubilee så at "I'm not THAT white", og Jubilee svarte noe sånt som at hun hadde hørt det, eller noe liknende. Sukk. 😈😶😙

 

:nigo: 

.. hihi :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, Ben, er AMAZING <3 ELSKER måten han får jentene til å føle seg vakre og selvsikre på, måten han snakker til de når de er usikre på seg selv :rodmer: Syns det endelig var på tide med en ORDENTLIG UNGKAR igjen og det har vi fått  :) Syns jeg da. Dette er mye bedre enn når Jean Pablo og Chris var ungkarene :fnise:  
Trodde han endelig skulle sende hjem Olivia og, men neeeida :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sitronmelis skrev:

Altså, Ben, er AMAZING <3 ELSKER måten han får jentene til å føle seg vakre og selvsikre på, måten han snakker til de når de er usikre på seg selv :rodmer: Syns det endelig var på tide med en ORDENTLIG UNGKAR igjen og det har vi fått  :) Syns jeg da. Dette er mye bedre enn når Jean Pablo og Chris var ungkarene :fnise:  
Trodde han endelig skulle sende hjem Olivia og, men neeeida :roll:

Haha, Olivia på scenen :ler: Er det mulig. Og etterpå kunne hun ikke la det ligge. Hun tok det opp og om igjen til Ben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
4 timer siden, Sitronmelis skrev:

Altså, Ben, er AMAZING <3 ELSKER måten han får jentene til å føle seg vakre og selvsikre på, måten han snakker til de når de er usikre på seg selv :rodmer:Syns det endelig var på tide med en ORDENTLIG UNGKAR igjen og det har vi fått  :) Syns jeg da. Dette er mye bedre enn når Jean Pablo og Chris var ungkarene :fnise:  
Trodde han endelig skulle sende hjem Olivia og, men neeeida :roll:

Enig.. Skjønner godt at jentene lar seg sjarmere. Han er så snill og god.. også sååå kjekk da. Øynene hans!! Er det mulig? :rodmer::fnise: 

1 time siden, Lady skrev:

Haha, Olivia på scenen :ler: Er det mulig. Og etterpå kunne hun ikke la det ligge. Hun tok det opp og om igjen til Ben. 

Ohhh em gee, det var VONDT å se på! Så vannvittig kleint fra ende til annen.. jeg ville bare det skulle ta slutt, men det varte og varte....... skrekk og gru! Og hun burde virkelig latt det ligge etterpå, hun kunne sagt én gang til Ben at hun dreit seg ut og la det ligge med det. Flaut, flaut, flaut!!!! :flau: 

Bare stemmen hennes irriterer meg så grenseløst nå.. trodde virkelig hun skulle hjem i dag ass. 

Becca er pr nå min absolutte favoritt. Hun er søt og snill, og har gode verdier! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, incognita skrev:

Enig.. Skjønner godt at jentene lar seg sjarmere. Han er så snill og god.. også sååå kjekk da. Øynene hans!! Er det mulig? :rodmer::fnise: 

Ohhh em gee, det var VONDT å se på! Så vannvittig kleint fra ende til annen.. jeg ville bare det skulle ta slutt, men det varte og varte....... skrekk og gru! Og hun burde virkelig latt det ligge etterpå, hun kunne sagt én gang til Ben at hun dreit seg ut og la det ligge med det. Flaut, flaut, flaut!!!! :flau: 

Bare stemmen hennes irriterer meg så grenseløst nå.. trodde virkelig hun skulle hjem i dag ass. 

Becca er pr nå min absolutte favoritt. Hun er søt og snill, og har gode verdier! :) 

Åh jaa <3 :rodmer: for en sjarmøør :rodmer:   Lurer på hvem han ender opp med.. Og jeg hååper han gjennomskuer Olivia i neste episode.. Virker som at han får vite at hun ikke er heelt som han tror. Forbanna blir jeg og når hun sier at dette ikke er teen mom mtp på at Amanda har to barn.. Altså HALLO :roll:

Mine favoritter er: Caila, Lauren B, Amanda, Becca, og litt Jojo, Lurer fælt på hvem som blir ungkarskvinnen av disse damene :popcorn:  Nå er det jo ikke SÅ mange igen! ÅH GUURI :popcorn: Gleder meg så til neste episode..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita
1 minutt siden, Sitronmelis skrev:

Åh jaa <3 :rodmer: for en sjarmøør :rodmer:   Lurer på hvem han ender opp med.. Og jeg hååper han gjennomskuer Olivia i neste episode.. Virker som at han får vite at hun ikke er heelt som han tror. Forbanna blir jeg og når hun sier at dette ikke er teen mom mtp på at Amanda har to barn.. Altså HALLO :roll:

Mine favoritter er: Caila, Lauren B, Amanda, Becca, og litt Jojo, Lurer fælt på hvem som blir ungkarskvinnen av disse damene :popcorn:  Nå er det jo ikke SÅ mange igen! ÅH GUURI :popcorn: Gleder meg så til neste episode..

Jojo minner meg så veldig om Isla Fisher, er du ikke enig? Hun er skikkelig søt hun også. Lauren B er også en skikkelig bra jente. 

Jeg synes kommentaren om teen mom var morsom jeg da, litt min humor egentlig. :fnise: Men jeg synes såklart ikke det var greit å si det i den settingen der.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, incognita skrev:

Enig.. Skjønner godt at jentene lar seg sjarmere. Han er så snill og god.. også sååå kjekk da. Øynene hans!! Er det mulig? :rodmer::fnise: 

Ohhh em gee, det var VONDT å se på! Så vannvittig kleint fra ende til annen.. jeg ville bare det skulle ta slutt, men det varte og varte....... skrekk og gru! Og hun burde virkelig latt det ligge etterpå, hun kunne sagt én gang til Ben at hun dreit seg ut og la det ligge med det. Flaut, flaut, flaut!!!! :flau: 

Bare stemmen hennes irriterer meg så grenseløst nå.. trodde virkelig hun skulle hjem i dag ass. 

Becca er pr nå min absolutte favoritt. Hun er søt og snill, og har gode verdier! :) 

Hahaha ja, uff!! :flau:

tumblr_o1ks4iOiXf1rt54mko1_500.gif

 

:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest incognita
Et øyeblikk siden, Lady skrev:

Hahaha ja, uff!! :flau:

tumblr_o1ks4iOiXf1rt54mko1_500.gif

 

:fnise: 

Neeeeeeeiiii så kleeeint!!!! skyt meg!!!!  :flau: 

Hun er så vannvittig lite grasiøs!!! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, incognita skrev:

Neeeeeeeiiii så kleeeint!!!! skyt meg!!!!  :flau: 

Hun er så vannvittig lite grasiøs!!! :fnise: 

:skratte: 

Jeg ler faktisk høyt hver gang jeg ser det klippet :fnise: God underholdning da :popcorn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
8 minutter siden, Lady skrev:

:skratte: 

Jeg ler faktisk høyt hver gang jeg ser det klippet :fnise: God underholdning da :popcorn: 

Haha ja!! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...