Gå til innhold

The Bachelor 2016/sesong 20 - Amerikansk sendetid


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Gjest incognita

Ben Higgins fra Kaitlyn's sesong er neste bachelor, og han er jo ikke akkurat vond å se på. 

ben-higgins-photo.png.jpg

 

Første episode sendes 4. januar i USA, og er dermed tilgjengelig for oss dagen etter. Hvem skal følge med? :popcorn:  

Endret av incognita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregug, lager de fortsatt dette drittet? At folk orker å kaste bort tiden på det :murvegg: 

Anonymkode: e5f9e...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Herregug, lager de fortsatt dette drittet? At folk orker å kaste bort tiden på det :murvegg: 

Anonymkode: e5f9e...ea3

På samme måte som du kastet bort tid på å skrive det sutreinnlegget der eller?  Denne tråden er for de som ser på og liker det. Hvis du ikke liker det kan du jo lage egen tråd om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme måte som du kastet bort tid på å skrive det sutreinnlegget der eller?  Denne tråden er for de som ser på og liker det. Hvis du ikke liker det kan du jo lage egen tråd om det?


Eller eventuelt holde kjeft! Fordi om ikke du liker det, så betyr det ikke at vi gjør det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaaa :danse: Tror du det blir bra sesong? Han virker jo bare såå sympatisk og god da. :rodmer: 

Ja, håper nå på det :D Veet, han virker veldig søt og snill :) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innlegget mitt ble litt teit, folk kan selfølgelig like det de vil :) 

Anonymkode: e5f9e...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal så klart. Bachelor Nation <3 <3 Er noe med den serien der, nesten nostalgisk for meg. Også elsker jeg drama da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser du innlegget så begynner det ikke før 4.Januar.

Kanskje hun mente hvor man kan se det når det begynner. Jeg lurer også på det.

Anonymkode: ee3c7...69f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun mente hvor man kan se det når det begynner. Jeg lurer også på det.

Anonymkode: ee3c7...69f

Åjaa, ja kanskje det, haha sorry :)
Jeg pleier å laste det ned på kickass torrents.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

Jeg skal så klart. Bachelor Nation <3 <3 Er noe med den serien der, nesten nostalgisk for meg. Også elsker jeg drama da :)

Enig. :popcorn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest incognita

Noen som har sett første episode? Hva synes vi? :popcorn: 

Jeg synes det er snodig at han valgte å ta med Lace (?) videre etter at hun oppførte seg som tidenes drama queen. Ellers var det vel ingen som skilte seg ut nevneverdig. 

Hva er forresten greia med at alle skal introdusere seg selv på så vanvittig kleint vis? Virker som det konkurreres om å gjøre den mest minneverdige entreen.. Hva med bare å oppføre seg normalt? Jeg skjønner ikke greia. 

Ben er kjekkere enn noen gang da. :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, incognita skrev:

Noen som har sett første episode? Hva synes vi? :popcorn: 

Jeg synes det er snodig at han valgte å ta med Lace (?) videre etter at hun oppførte seg som tidenes drama queen. Ellers var det vel ingen som skilte seg ut nevneverdig. 

Hva er forresten greia med at alle skal introdusere seg selv på så vanvittig kleint vis? Virker som det konkurreres om å gjøre den mest minneverdige entreen.. Hva med bare å oppføre seg normalt? Jeg skjønner ikke greia. 

Ben er kjekkere enn noen gang da. :rodmer: 

Jeg har sett :popcorn:
Syns det var snodig han tok med Lace jeg også.. Dramaqueen deluxe! Han virket oppgitt over henne etter rosesermonien da..
Likte hun tobarnsmoren veldig godt jeg.. Amanda het hun :) Og hun flyvertinnen. Og hun Olivia som fikk den første inntrykks rosen. Men virker som det blir mye dramma med henne senere i sesongen..

JA herregud så mye kleine introdusjoner!!

Gleeder meg til neste episode :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min guilty pleasure. :tongue: Må selvsagt se på!

Liker Ben, og selv om jeg egentlig tenkte at det kanskje blir litt kjedelig med han, så håper jeg også litt på at det endelig blir noen som ikke skikkelig driter seg ut! Selv om jeg liker drama så er jo litt av greia med The Bachelor(ette) at det appellerer det til fjortissromantikeren i meg. :laugh: Drømme seg bort og sånt... Vanskelig når hovedpersonen er litt kjip!

Også er han kjekk da, det er fint.

Føler at ingen av jentene skiller seg voldsomt ut egentlig. Liker ikke Lace (selvsagt), ikke tvillingene - synes det er innmari sært og de var litt i overkant arrogante og opphengt i tvillinggreia selv, ikke hun Mindi(?)damen - fint å skille seg ut, men synes det virker tilgjort... Heller ikke Olivia, synes også hun virket tilgjort. Hun flyvertinnen virker foreløpig søt og grei da. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og entreene - where to begin! Ærlig talt, hadde jeg vært Ben og stått og sett på det der, så hadde jeg tenkt ''okei, det blir ikke henne, ikke henne, aaabsolutt ikke henne...'' osv. :tongue: Blir jo bare verre og verre, nå for tiden skiller du deg jo mer ut om du ikke sier eller gjør noe kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er den først bachelor jeg har synes er kjekk, og i tillegg virker han sympatisk uten å være kjedelig.

Jeg tok meg selv i å prøve å oppføre meg normalt laid back da jeg satt klistret til skjermen og mannen min kom hjem. Jeg måtte rense halsen før jeg kunne svare at det bare var den nyeste runden av The Bachelor. Der er første gang det skjer for meg.

Anonymkode: dcdae...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...