Gå til innhold

Hva vil du (kvinne) ha?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du som er kvinne i tjueårene (22+), hva slags mann vil du ha? Ønsker du en høy mann, atletisk trent, med stor overkropp? Altså, han er ingen guttunge lenger. Eller ønsker du en veldig slank mann uten noe muskler og glattbarbert? 

Jeg er selv 22 år (mann), og vil i "grove"trekk beskrive meg som jeg gjorde ovenfor her (høy mann, atletisk trent, med stor overkropp). Driver med svømming, så har stor overkropp egentlig..

Anonymkode: 6a003...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er usikker på meg selv, det er derfor jeg opprettet denne..

Trådstarter 

Anonymkode: 6a003...c58

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker en slik mann du beskriver her (hår, muskler osv.). Ingen fisefin pipestilk, grøss. 

Anonymkode: 013a4...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskler er bra, men husk for guds skyld å trene bena. Det er faktisk ikke tull at mange menn dropper beintrening og ser helt fjollete ut med pipestilker av noen bein og digre skuldre :P

Anonymkode: 0fe8b...5ef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskler er bra, men husk for guds skyld å trene bena. Det er faktisk ikke tull at mange menn dropper beintrening og ser helt fjollete ut med pipestilker av noen bein og digre skuldre :P

Anonymkode: 0fe8b...5ef

Ja.. Har egentlig kraftig benbygning, så det ser ikke så altfor værst ut

TS

Anonymkode: 6a003...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker en som er sikker på seg selv.

Anonymkode: abe1c...d6d

Hvordan kan jeg bli sikker på meg selv? 

Anonymkode: 6a003...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syntes jeg stor overkropp er litt turn off... Foretrekker naturlige proposisjoner, men det viktigste er jo å ha en tillitsfull, oppmuntrende, givende og snill mann.

Anonymkode: 76c41...8e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskler er bra, men husk for guds skyld å trene bena. Det er faktisk ikke tull at mange menn dropper beintrening og ser helt fjollete ut med pipestilker av noen bein og digre skuldre :P

Anonymkode: 0fe8b...5ef

1555699-980x.jpg

:fnise:

Anonymkode: 5c0d6...d51

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg holder på med nå er ganske veltrent med skjegg osv, men jeg har blitt tiltrukket av mye forskjellig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg bli sikker på meg selv? 

Anonymkode: 6a003...c58

En psykolog kan veilede deg

Anonymkode: ed1b9...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det tynne menn son går igjen, gjerne med litt muskler, men ikke noe must. De er også somregel omtrent like høye som meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syntes jeg stor overkropp er litt turn off... Foretrekker naturlige proposisjoner, men det viktigste er jo å ha en tillitsfull, oppmuntrende, givende og snill mann.

Anonymkode: 76c41...8e6

Til opplysning, det heter proporsjoner. Proposisjon betyr lovforslag.

Anonymkode: 3d910...07f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg kjæreste da, men siden jeg er kvinne i tyveårene kan jeg jo prøve å skrive her da.

Jeg personlig tenker ikke så alt for mye på utseende. Jeg kan se en mann og synes han er fin å se på, ja, men har aldri hatt krav på hvordan en mann skal se ut for å være kjekk. Jeg kan se en tilfeldig mann og tenke "wow", uten å tenke over detaljene. Har vært forelsket og betatt av flere ulike menn (før samboer såklart) og alle har egentlig vært forskjellig utseendemessig. Da jeg traff kjæresten min tenkte jeg ikke over utseende for å være ærlig, jeg bare ble stormforelska i HAN. Jeg synes han er herlig å se på, men det var ikke det som var i fokus der og da. Det var han som helhet. Alt.

Jeg har vært betatt av menn i din beskrivelse, har vært betatt av tynne menn, har vært betatt av utrente, litt større menn, osv. Har vært forskjellig gang på gang liksom... :)  Sånn hvis vi tenker rent utseendemessig (type menn jeg ser litt ekstra på f.eks.) så synes jeg både muskuløse og tynne menn kan være like fine å se på, bare på forskjellige måter. Kanskje ikke det beste svaret du kan få. men jeg må jo være ærlig.


Ikke vær usikker på deg selv. Jeg tror det finnes mange som meg, som ikke har en fast type mann man liker. Du er nok flott og det finnes nok mange som digger utseendet ditt! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Den 13.12.2015 at 0.34, lillekattepus skrev:

Nå har jeg kjæreste da, men siden jeg er kvinne i tyveårene kan jeg jo prøve å skrive her da.

Jeg personlig tenker ikke så alt for mye på utseende. Jeg kan se en mann og synes han er fin å se på, ja, men har aldri hatt krav på hvordan en mann skal se ut for å være kjekk. Jeg kan se en tilfeldig mann og tenke "wow", uten å tenke over detaljene. Har vært forelsket og betatt av flere ulike menn (før samboer såklart) og alle har egentlig vært forskjellig utseendemessig. Da jeg traff kjæresten min tenkte jeg ikke over utseende for å være ærlig, jeg bare ble stormforelska i HAN. Jeg synes han er herlig å se på, men det var ikke det som var i fokus der og da. Det var han som helhet. Alt.

Jeg har vært betatt av menn i din beskrivelse, har vært betatt av tynne menn, har vært betatt av utrente, litt større menn, osv. Har vært forskjellig gang på gang liksom... :)  Sånn hvis vi tenker rent utseendemessig (type menn jeg ser litt ekstra på f.eks.) så synes jeg både muskuløse og tynne menn kan være like fine å se på, bare på forskjellige måter. Kanskje ikke det beste svaret du kan få. men jeg må jo være ærlig.


Ikke vær usikker på deg selv. Jeg tror det finnes mange som meg, som ikke har en fast type mann man liker. Du er nok flott og det finnes nok mange som digger utseendet ditt! 

:):)

Anonymkode: 6a003...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo eldre jeg blir, ser det ut som det koker ned til en høy mann182 cm++) som er trygg på så selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En som er noe lik meg selv i humor, verdier og livssyn. Ikke identisk, selvsagt

Anonymkode: dc624...047

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy, godt trent (men ikke gedigen!), mørkt fyldig hår, gjerne mørke trekk, gjerne tatoveringer (men ikke for mye), og classy stil :) 

også vil jeg legge til at humor nesten er det viktigste sammen med gode verdier :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal ha en mann som trener så må han trene for å bli sterk, ikke for volum eller utseende. Men gjerne en litt sprek fyr med masse humor som kan få meg til å le selv i de kjipeste stundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tiltrekkes av aktive menn. Gjerne ekstremsportutøvere. Stort sett alle mine ekser drev med en eller annen form for ekstremsport. Og de er gjerne lettbygde og normalt høye (175 cm ish). Nytter ikke med tunge studiomuskler i en klatrevegg. 

Anonymkode: 0fe8b...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...