Gå til innhold

.


Gjest The Lost Dreamer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For din egen skyld, la være. 

Gå videre. Du vil ha en bekreftelse på at han er en ordentlig person, av den grunn at han mobbet deg og er ufin mot deg. Innse dette selv, og du vil få det så mye bedre. Blokker han overalt!

Anonymkode: 44023...737

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Han liker deg vel sikkert da og har innsett at den stygge andungen han før var dust mot, har blitt en pen kvinne.
Samme skjedde meg , når jeg begynte på vgs skulle guttene som før hadde latterliggjort meg prøve å bli venn og sånn.
Se deg for god til å gidde å ha noe kontakt med han, ikke svar han noe mere! For du kan faktisk aldri være sikker på om det er nok en ting han gjør for å "drite deg ut" få deg til å tro på han og f.eks ha sex eller få følelser for han, så han kan le enda mer av deg. Og OM han faktisk liker deg på ekte, så seriøst, du vil ikke tilgi en som har vært dust mot deg bare fordi han er mere "populær" enn deg.
Hev deg over og ikke inkluder deg eller svar han mer!

Anonymkode: b6ec2...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Han er så teit, barnslig og feig at det irriterer meg grenseløst. Jeg kan ikke blocke han dessverre for da får alle vite det, siden vi har fellesbekjente og han def. kommer til å si det til kameraten som sier det videre. Noe jeg ikke har planer om er å få følelser for han eller lignende. Kommer ikke på tale at jeg engang kysser han. Jeg har mer respekt for meg selv enn som så, men vil ikke være en sånn jente som lager drama over ''noe som skjedde for lenge siden''. Jeg har ikke akkurat tilgitt han, og tror ikke det kommer til å skje akkurat, ikke med hans oppførsel... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...