Gå til innhold

TAROT (desember 2015)


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Siden det er desember og jula snegler seg innpå oss må vi ha oss en tarot tråd her i aften. Det absolutte kravet utenom at du må like Carlsberg er borte, men det er greit at du fremdeles har troen på kjærligheten. Så let i deres djup nå folkens og sjekk etter om det er noe bitterhet der, for da kan du bare glemme å be om kort. Det blir for mye å be om av ei trønderkjerring.

Minimum 200 innlegg skader heller ikke for å si det sånn og post problemstillingen din under nick. Ellers er tråden åpen for både samboere, single, gifte og enker, enkemenn og for de som har et komplisert forhold på Facebook (det er jo så moderne for tiden). Politiske holdninger er uinteressant, selv om du vet jeg vill heve et øyebryn på at du er en FRP'er.

Jeg skal bruke Phantasmagoric Tarot, kommer til å hefte ved kortet ditt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, vet ikke helt hvordan det her fungerer men..

Men burde jeg velge den første eller den siste kjærligheten. Eller er det best å kun fokusere på meg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damn, jeg har så sykt flaks noen ganger! Rakk taroten denne gangen også! Skål for singellivet :skaal:

Hva syntes A om meg?

Sverdronningen.

62.jpg

Han synes du er smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vet ikke helt hvordan det her fungerer men..

Men burde jeg velge den første eller den siste kjærligheten. Eller er det best å kun fokusere på meg selv?

du har under 200 innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir jule og nyttårsfeiringen min?

5/Sverd,

54.jpg

Kommer til og bli både og den her jula for deg, du får ha retrettmulighetene i orden.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5/Sverd,

54.jpg

Kommer til og bli både og den her jula for deg, du får ha retrettmulighetene i orden.

 

 

Den er god. Skal bakke ut når uhyrene viser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...