Gå til innhold

Hvor i leiligheten/huset har dere sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke lov å ha sex utendørs hvis andre kan se. 

Anonymkode: 2261e...fa2

Jeg føler dette var rettet mot meg. Er det verre å ha sex på en altan uten innsyn fordi det er ute, enn hun som lenger her oppe skrev at hun hadde hatt sex mens hun hang ut et vindu, eller f.eks de som har sex på stua med innsyn gjennom stuevinduene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd oss rundt i hele enheten, men vi har leieboere som kikker inn når de går forbi og en sur gammel fjert av en nabo som kikker inn på andre siden så ikke veldig mange andre steder enn soverom og bad som blir brukt... Sofaen innimellom da den står litt mer skjermet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra torsdag til i dag:

Torsdag morgen - kjappis i dusjen/på badegulvet.

Torsdag etter jobb - BJ på ham på kjøkkenet

Torsdag kveld - godnattsex i senga

Fredag morgen - han fingra meg før han stod opp

I går kveld - masse kosing, suging osv på sofaen, med litt pauser. Deretter fellesdusj med masse kosing før vi endte i senga.

I dag tidlig - en kjappis på kjøkkenet før han skulle på trening!

Og i kveld skal vi på jobbjulebord med overnatting .. ;)

Anonymkode: 01c95...8a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som overskriften spør, lurer jeg på hvor dere med samboer har samleie i leiligheten/huset. Holder dere dere til soverommet, eller gjør dere det også på andre steder, som f.eks. dusjen, kjøkkenbordet, sofaen osv..? Nevn gjerne hvor gammel dere er også :) 

Jeg og samboeren ender som regel opp i sengen, eller sofaen et par ganger, rett og slett fordi det er mest "behagelig" synes jeg.. Vi er begge tidlig i 20-årene. Så, hva med dere?

Anonymkode: e84fa...ff5

vi gjør det bare i sengen. 

Zzzzz...sier jeg bare. Han vil ikke andre steder;(

Anonymkode: 9d56b...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov å ha sex utendørs hvis andre kan se. 

Anonymkode: 2261e...fa2

Joda, men det må ikke vøre til sjeananse (og det finnes mange grensetilfeller gitt)

Anonymkode: 6741b...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I senga. Vi har da vitterlig nok fantasi til å ikke måtte ha oss i alle husets rom. Men ute sex når man ikke har senga i nærheten er deilig. Da har man liksom ikke noe valg. Men å knulle på kjøkkenbenken blir for meg litt for dumt. Ser ikke spenningen i det.. Tar 20 sek å rive av hverandre og det klærne på vei inn på soverommet og det klarer jeg å vente på, er ikke sånn at "du må ta meg nå! Midt oppå kjøkkenbenken"Syntes det er mere pirrende å kle av hverandre på vei inn på soverommet ;) Ellers er en felles dusj som fører til sex helt innafor 

Anonymkode: eb84c...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Blir ikke mye tid i senga da bunnen på senga detter sammen. 😂 men blir vel sofaen og badet det blir mest brukt. Bruker å pule i bilen og campingvogna på sommeren.  Er i starten av 20 - årene. 

Anonymkode: e2644...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oftest senga, men også på kjøkkenbordet, kjøkkengulvet, kjøkkenbenken, vaskerommet,  badet, i telt, utendørs på fjellet, på stranda i syden, inne i båten med luken åpen, ute i cocpiten på båten, i bilen. Det var vel alt så langt, tenker jeg :)

(Kjærestepar rundt 50, ikke samboere, men tilbringer ca halvparten av året sammen)

 

Anonymkode: d4aee...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oftest soverommet (god seng); sofaen i stuen (etter/under voksenfilm); stuegulvet (dokumentert med fotos), pianokrakken (med gardinene fra), hjemmekontoret (under oppussing) ... planla innvielse av nytt kjøkken men tror ikke det ble noe av. Har mer variert track record utendørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...