Gå til innhold

Hvor i leiligheten/huset har dere sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften spør, lurer jeg på hvor dere med samboer har samleie i leiligheten/huset. Holder dere dere til soverommet, eller gjør dere det også på andre steder, som f.eks. dusjen, kjøkkenbordet, sofaen osv..? Nevn gjerne hvor gammel dere er også :) 

Jeg og samboeren ender som regel opp i sengen, eller sofaen et par ganger, rett og slett fordi det er mest "behagelig" synes jeg.. Vi er begge tidlig i 20-årene. Så, hva med dere?

Anonymkode: e84fa...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke samboer, men jeg tror da virkelig elskeren min og jeg stort sett har sex i alle rom. Jeg er 18, han er 45. Jeg må forsøke å tenke etter for å se om det er noe rom vi ikke har hatt sex i, men ærlig talt kommer jeg ikke på noe ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før så hadde vi sex så og si overalt. Nå som vi har katter så holder vi oss stort sett til senga. 

Vi er 22 og 31 år. 

Anonymkode: 4da74...071

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senga, sofaen, dusjen, gulvet, lent over vasken på badet, mens jeg hang ut av vinduet.. Gjort det i bilen og ute i naturen også. Skulle likt kjøkkenbenken, men har vindu ut til felles inngang til etasjen.

Anonymkode: 8dc75...136

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel i sengen, men oftere i sofaen i det siste :) Vi begge hater egentlig å ha sex i dusjen, men hender seg det skjer der også, avslutter som regel i sengen etterpå for å bli ferdige. 

Det er utrolig hvor mye bedre sexen blir bare ved å skifte lokasjon. (Er lokasjon et ord egentlig, kommer ikke på et annet ord for det akkurat nå.. haha?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke samboer, men elskeren min og jeg har sex overalt. Dusjen, badet generelt, stuen, sofaen, kjøkkenet, soverommet. Gøy med variasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter mange år sammen blir det nok stort sett senga, men det hender jeg suger han på sofaen eller på badet (mye vinduer i boligen vi bor i nå, og fikk solskjerming/gardiner først nylig :fnise: ) Jeg syntes senga er absolutt mest behagelig, så det er nok mest min "skyld" at det blir mest der. Der vi bodde tidligere hadde vi dusj med plass til to, så da dusjet vi som oftest sammen og jeg runket eller sugde han der, i tillegg hadde vi sofa på soverommet som vi i blant hadde sex i. 

Anonymkode: fedae...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Dusjen, stua, badet, soverommet, kjøkkenet og en gang i boden.
Balkongen er ikke prøvd enda, men det er en lekeplass ganske nært, så tror ikke det skjer!
Men, skal aldri si aldri.,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer hovedsaklig på soverommet eller på badet, men noen ganger blir det litt på kjøkkenet. Noen ganger bruker vi stua og, men foreldrene våre er sjelden borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Før vi fikk barn, overalt her hjemme. Men når man har en syv åring som kan komme bardus på, så holder man seg i sengen med lukket dør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi ordner oss til fest tar vi en kjappis ved vasken på badet før vi fortsetter å fikse hår, klær osv 😜

Ellers er alle rom i bruk. Syns det er spennende når vi egentlig står med andre ting å bare dra ned buksa hans å begynne å suge han.

Anonymkode: 15228...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stua, kjøkkenet, soverommet, badet, og altanen er testet og godkjent :) 

Altanen? Bor dere langt unna folk, eller var dere veeeldig stille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Andrea93

Boden er vel det eneste rommet vi ikke bruker. Blir absolutt mest i sengen, men stuen, kjøkkenet, badet og gangen brukes en del de også. Hagen der vi bodde før, men nå er vi ikke så heldige at vi har det lenger :-) Vi er 22 og 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest i sengen, men har nok hatt sex i samtlige rom i leiligheten. Har en del sex på badet og i dusjen, gjerne kjappiser. Sist, i går kveld før jeg skulle ut på julebord med jentene, tok vi en kjappis over spisebordet i stuen! Han "måtte bare sjekke hvor praktisk det var at jeg hadde på stay-ups under kjolen" ... ;)

Anonymkode: 01c95...8a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke samboer, men jeg tror da virkelig elskeren min og jeg stort sett har sex i alle rom. Jeg er 18, han er 45. Jeg må forsøke å tenke etter for å se om det er noe rom vi ikke har hatt sex i, men ærlig talt kommer jeg ikke på noe ...

:hakeslepp:

Anonymkode: 872c3...719

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mest i sengen, men har nok hatt sex i samtlige rom i leiligheten. Har en del sex på badet og i dusjen, gjerne kjappiser. Sist, i går kveld før jeg skulle ut på julebord med jentene, tok vi en kjappis over spisebordet i stuen! Han "måtte bare sjekke hvor praktisk det var at jeg hadde på stay-ups under kjolen" ... ;)

Anonymkode: 01c95...8a4

Ingen dum idé å tømme seg før man går på julebordet, nei. Er med på å forebygge utroskap. :)

 

Anonymkode: 872c3...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel i sengen, men oftere i sofaen i det siste :) Vi begge hater egentlig å ha sex i dusjen, men hender seg det skjer der også, avslutter som regel i sengen etterpå for å bli ferdige. 

Det er utrolig hvor mye bedre sexen blir bare ved å skifte lokasjon. (Er lokasjon et ord egentlig, kommer ikke på et annet ord for det akkurat nå.. haha?)

Skifte lokasjon betyr jo at du skifter plasser, så det er et ord som er kommet mer eller mindre i det siste og blir brukt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altanen? Bor dere langt unna folk, eller var dere veeeldig stille?

Altan i 2 etasje og alle naboene er på hagenivå. Men ja vi var ganske stille ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...