Gå til innhold

venninne i Trondheim?


tone 90

Anbefalte innlegg

Gjest mrebekah

Samme gjør jeg! Er 20 år gammel nordlending, skal ta fag i trheim :)  Typen har en haug venner men jeg vil gjerne ha min egen krets og, er veldig gira på å ikke være avhengig av han :) Flytta hit på fredag, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

23 år gammel lektorstudent her :-) Nordlending. Lite venner for tiden, send gjerne en PM til meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her! 29 år, blir student til høsten og får forhåpentligvis jobb neste sommer :) I følge alderen min, har jeg kommet til familieforøkelses-stadiet (og det har også veldig mange av mine venner med 1-2-3 barn), men jeg er ikke helt der ennå og føler jeg har sklidd litt vekk fra mange av vennene mine. Så, litt "ensom" sånn sett :) Send meg gjerne en PM!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest mrebekah
Den 9. desember 2015 at 14.30, tone 90 skrev:

Hei!

Jeg er en 25 år gammel kvinne som nylig flyttet til Trondheim med samboeren min :)

Jeg har dessverre ingen av mine venninner her og siden jeg jobber og ikke studerer er det ikke like lett å komme i kontakt med folk på fritiden. 

Derfor tenkte jeg å prøve meg her for å se om noen jenter er i samme situasjon som meg. Jeg synes det hadde vært hyggelig med ei venninne man kan finne på ulike ting med, gå turer, dra på kino, kafébesøk, shopping eller rett og slett ha hyggelige filmkvelder. Synes også det er gøy å prøve ut nye hobbyer, alt fra foto til ulike treningsformer eller aktiviteter. 

Noen som trenger ei venninne? :) 

Trenger absolutt en venninne eller flere, haha! Flyttet hit for 1 uke siden, og bor med kjæresten. Han har alle sine venner her nede mens mine er igjen nordpå. Driver og søker jobb da det kanskje vil åpne dører sosialt, men foreløpig inget hell 😅 Er for øvrig 20 år, men gammel på livserfaring! Hadde vært gull å bli kjent med noen her nede, litt ensomt når man er vant til en stor omgangskrets hjemmefra😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Slenger meg på her. Er 30 år og har akkurat flyttet til Trondheim. Kjenner ingen her utenom samboer og kunne tenke meg å utvide vennekretsen. Vet ikke om dere allerede har møttes, men foreslår et treff om noen er med på det?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 9. desember 2015 at 14.30, tone 90 skrev:

Hei!

Jeg er en 25 år gammel kvinne som nylig flyttet til Trondheim med samboeren min :)

Jeg har dessverre ingen av mine venninner her og siden jeg jobber og ikke studerer er det ikke like lett å komme i kontakt med folk på fritiden. 

Derfor tenkte jeg å prøve meg her for å se om noen jenter er i samme situasjon som meg. Jeg synes det hadde vært hyggelig med ei venninne man kan finne på ulike ting med, gå turer, dra på kino, kafébesøk, shopping eller rett og slett ha hyggelige filmkvelder. Synes også det er gøy å prøve ut nye hobbyer, alt fra foto til ulike treningsformer eller aktiviteter. 

Noen som trenger ei venninne? :) 

Hei! 

Jeg flyttet nylig til Trondheim med min samboer også! Har ikke en eneste venninne, og savner det veldig! Jeg er 27 år, og skal begynne å jobbe i midten av august. :-) hadde vært koselig å få noen venner i byen :-D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnnaBallerina skrev:

Hei! 

Jeg flyttet nylig til Trondheim med min samboer også! Har ikke en eneste venninne, og savner det veldig! Jeg er 27 år, og skal begynne å jobbe i midten av august. :-) hadde vært koselig å få noen venner i byen :-D 

Jeg er veldig med på å møtes, var litt kjapp med å svare før jeg hadde lest at dere tenkte å møtes  :-) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Skoeske skrev:

Så bra, da er vi tre iallefall. Antikvariatet høres hyggelig ut. Hva med en gang til uka?

Ja! Så gøy.  Jeg kan alle dager:) tenker vi på dagtid eller ettermiddag/kveld? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei! Jeg er en jente på 23 år som bor og studerer i Trondheim. Er innflytter så har ikke så mange venner her, så hadde vært kjekt å bli kjent med noen! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei ☺️ jeg er en jente på 24 år fra skedsmo som nylig har flyttet til Trondheim med kjæresten! Har ikke noe nettverk her, er sykemeldt og kjæresten studerer, så blir mye alene tid hjemme. Kunne tenkt meg å bli kjent med noen nye. Jeg liker å gå på cafèer, Shoppe (med stor S), burde begynt å trene samt at jeg liker å ta et glass vin eller to i helgene 😇  Er en positiv og omtenksom person, samt en god lytter 😄  Kunne tenkt meg å bli kjent med noen jenter her i byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er en jente på 22 år fra Trondheim og vil gjerne bli kjent med flere! Er glad i trening, gå turer, shopping, café turer også kan jeg godt ta en fest. Vet ikke om dere har tatt et treff? Men om noen er interessert i å prate litt også eventuelt treffes så gjerne skriv til meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hulderjenta
Den 6/30/2016 at 23.29, acupoftea skrev:

Slenger meg med her! 29 år, blir student til høsten og får forhåpentligvis jobb neste sommer :) I følge alderen min, har jeg kommet til familieforøkelses-stadiet (og det har også veldig mange av mine venner med 1-2-3 barn), men jeg er ikke helt der ennå og føler jeg har sklidd litt vekk fra mange av vennene mine. Så, litt "ensom" sånn sett :) Send meg gjerne en PM!

Høres litt ut som meg. 30 år, student i år, flere av vennene mine har allerede 1-2 barn, mens jeg er lykkelig barnefri enn så lenge. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Gjest hulderjenta skrev:

Høres litt ut som meg. 30 år, student i år, flere av vennene mine har allerede 1-2 barn, mens jeg er lykkelig barnefri enn så lenge. :P

Ja, det kunne vært meg ;-) Gjerne send meg en pm hvis du vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mrebekah
Den 31. august 2016 at 18.31, wenenb skrev:

Hei ☺️ jeg er en jente på 24 år fra skedsmo som nylig har flyttet til Trondheim med kjæresten! Har ikke noe nettverk her, er sykemeldt og kjæresten studerer, så blir mye alene tid hjemme. Kunne tenkt meg å bli kjent med noen nye. Jeg liker å gå på cafèer, Shoppe (med stor S), burde begynt å trene samt at jeg liker å ta et glass vin eller to i helgene 😇  Er en positiv og omtenksom person, samt en god lytter 😄  Kunne tenkt meg å bli kjent med noen jenter her i byen :)

Send meg en pm! Tror vi kanskje et ganske like, vært gøy å bli kjent med flere!☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mrebekah
Den 3. september 2016 at 22.13, dailies skrev:

Hei! Jeg er en jente på 22 år fra Trondheim og vil gjerne bli kjent med flere! Er glad i trening, gå turer, shopping, café turer også kan jeg godt ta en fest. Vet ikke om dere har tatt et treff? Men om noen er interessert i å prate litt også eventuelt treffes så gjerne skriv til meg :) 

Send gjerne pm! Vil så gjerne møte nye folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...