Gå til innhold

En konspirasjon som prøver å skjule at jorda er flat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det en konspirasjon som prøver å skjule at jorda egentlig er flat?

Hvorfor lærer de bort at jorde er rund på skolen når det er en løgn?

 

Anonymkode: 56428...97d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sannheten ligger på YouTube.

eller kanskje ikke! 

Anonymkode: 2cf7b...b64

Å anklage youtube er som å anklage skrevne ord. Youtube er et medium. Det sier intet om hvorvidt inneholdet er sannferdig eller ei. 

Anonymkode: 56428...97d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er større sjanse at jorden er flat , eller hul, enn at den er en rund solid ball ihvertfall (slik vi blir lært) (alt vi lærer er feil)

Anonymkode: 7f0db...f29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atte. Bare spør asså, men kannke dere skrive argumentene deres i stedet for å linke til videoer?

Vil ikke fucke opp youtube-anbefalningene mine.

Er så forbanna typisk konspirasjons-nuthead å måtte linke til youtube hele tida. Prøv å formulere setninger selv. Gjør deg ikke dummere enn du er. (nei, mener ikke at TS nødvendigvis er dette, men det er det inntrykket man gir når man argumenterer utelukkende ved hjelp av videoer, unnskyld aggressiv ordlyd).

Endret av Utenegenart
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Prøv å ta deg en tur ut neste gang det er måneformørkelse, og prøv å komme opp med en teori om hvorfor jorden kaster en rund skygge på månen.

(Egentlig går denne til de andre som måtte lese tråden, er ts så inni tåkeheimen vedkommende gir inntrykk av, er det ikke noe håp om å nå inn)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke de som bare skal mobbe dette holde seg unna da? Jeg går ikke inn i mamma-trådene her og påpeker hvor uenig jeg er og hvor utrolig teite teorier og tanker dem har innpå der.

Anonymkode: 7f0db...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Er så forbanna typisk konspirasjons-nuthead


Du vet at de fleste konspirasjonsteorier har vist seg å stemme ikke sant?
Gjør et kjapt google søk på "conspiracies that turned out to be true" og du vil få opp laaange lister med ting som i starten ble ledd av , men hey, den som ler sist ler best, og det er "nutheadsa" som ender opp som de smarte.

Anonymkode: 7f0db...f29

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke de som bare skal mobbe dette holde seg unna da? Jeg går ikke inn i mamma-trådene her og påpeker hvor uenig jeg er og hvor utrolig teite teorier og tanker dem har innpå der.

Anonymkode: 7f0db...f29

Forskjellen er at jorden beviselig er rund.

Anonymkode: dd1c5...6f6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse


Du vet at de fleste konspirasjonsteorier har vist seg å stemme ikke sant?
Gjør et kjapt google søk på "conspiracies that turned out to be true" og du vil få opp laaange lister med ting som i starten ble ledd av , men hey, den som ler sist ler best, og det er "nutheadsa" som ender opp som de smarte.

Anonymkode: 7f0db...f29

"De fleste"? Det tror jeg knapt nok.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen dette er prima underholdning. Dere som tror jorden er flat: Dere bør da i det minste anklage alle andre at vi lider av Truman syndromet.

Og ikke glem at vi er alle utsatt for chemtrails.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og dinosaurknokler er plassert ut av satan.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forskjellen er at jorden beviselig er rund.

Anonymkode: dd1c5...6f6

Den er jo ikke det, har du selv vært i verdensrommet å sett jorden utenfra? Bare fordi en gruppe påstår at den er det så betyr det ikke at den er det. En gjeng som kaller seg NASA er ikke nødvendigvis en mer troverdig gjeng enn noen som kaller seg tinfoilheads.
Det må være kjedelig å ikke kunne tenke i andre baner enn hva et konstruert system forteller dere, dere ville gjort dere som gode hitler soldater for å si det sånn ! men for all del, sikkert "kjempe" filosoferende, underholdene, og utviklende å se på the kardashians og trygdekontoret også.

Anonymkode: 7f0db...f29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er sammensvergelsens motiv? Hvorfor lyver de om jordas fasong? 

 

Anonymkode: c8cf3...38e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er sammensvergelsens motiv? Hvorfor lyver de om jordas fasong? 

 

Anonymkode: c8cf3...38e

Sikkert fordi de "beskytter" oss mot kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo ikke det, har du selv vært i verdensrommet å sett jorden utenfra? Bare fordi en gruppe påstår at den er det så betyr det ikke at den er det. En gjeng som kaller seg NASA er ikke nødvendigvis en mer troverdig gjeng enn noen som kaller seg tinfoilheads.
Det må være kjedelig å ikke kunne tenke i andre baner enn hva et konstruert system forteller dere, dere ville gjort dere som gode hitler soldater for å si det sånn ! men for all del, sikkert "kjempe" filosoferende, underholdene, og utviklende å se på the kardashians og trygdekontoret også.

Anonymkode: 7f0db...f29

Jeg har gitt deg et eksempel på hvordan du selv kan observere at jorda er rund. Kunne vært artig å få et innspill på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...