Gå til innhold

Menn som sier de aldri lyver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sukkerbit

enig i at løgn er en uting

Anonymkode: 4ec60...2c9

Ja, jeg personlig prøver så godt jeg kan å aldri lyve, men av og til må man hvis man blir presset opp i et hjørne og rett og slett ikke kan fortelle sannheten av forskjellige grunner, men jeg prøver som oftest å si at "jeg kan ikke svare på det nå", eller "jeg ønsker ikke å svare på det", for det fungerer i de aller fleste situasjoner man kommer opp i der man ikke kan fortelle sannheten. Det er i alle fall min erfaring :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er så morsomt med det?

jeg tenker på en bra humorfilm med jim carrey som hadde fått et sannhetsserum i seg og klarte ikke å lyve. Da måtte han holde seg for munnen for da ble han stygg i kommentarer 

Anonymkode: 4ec60...2c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"aldri" er vel stikkordet som får deg til å stusse. Det de mener er vel at det ikke ligger i vane for han å lyve. Sånn er jeg også. Forteller så og si alltid sannheten.  Å henge seg opp i noe så smått og tullete og med vilje misforstå derimot.. sånne mennesker gidder jeg ikke

Anonymkode: 7cd98...3d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg personlig prøver så godt jeg kan å aldri lyve, men av og til må man hvis man blir presset opp i et hjørne og rett og slett ikke kan fortelle sannheten av forskjellige grunner, men jeg prøver som oftest å si at "jeg kan ikke svare på det nå", eller "jeg ønsker ikke å svare på det", for det fungerer i de aller fleste situasjoner man kommer opp i der man ikke kan fortelle sannheten. Det er i alle fall min erfaring :) 

ja det er det jeg mener. Hvis jeg er presset i et hjørne så blir det vanskelig. Men til vanlig lyver jeg ikke. :)

Anonymkode: 4ec60...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om man blir avslöjad med en lögn,är det då inte ganska meningslöst att fortsätta med den istället för att erkänna att man ljög?

Såna problem slipper man genom att tala sanning.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men om man blir avslöjad med en lögn,är det då inte ganska meningslöst att fortsätta med den istället för att erkänna att man ljög?

Såna problem slipper man genom att tala sanning.

jeg er som en åpen bok. Lyver jeg så er jeg avslørt. Det vet jeg. Men jeg er ingen løgner til vanlig. 

Anonymkode: 4ec60...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sammen med ein kristen mann som tar veldig avstand fra å lyve. Han absolutt HATER lyving så eg stoler på han ja. Men selvfølgelig lyver han om ting som "Neida, du ser alltid like smashing ut du"(når jeg nett har våkna og er syk feks) en gang i blant ;) 

Anonymkode: f8dd9...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sammen med ein kristen mann som tar veldig avstand fra å lyve. Han absolutt HATER lyving så eg stoler på han ja. Men selvfølgelig lyver han om ting som "Neida, du ser alltid like smashing ut du"(når jeg nett har våkna og er syk feks) en gang i blant ;) 

Anonymkode: f8dd9...959

ja men man kan være sexy når man er syk og. Min ekssamboer sa alltid til meg at jeg var på det skjønneste når jeg sov haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de aller fleste lyver, menn og kvinner. Man vil ha venner og en kjæreste som er ærlige, og det kan man finne, men de aller fleste tar en hvit løgn av og til.

"Hva synes du om den nye hårsveisen min, var den ikke fin? "  a)   "Ehh..joo, fin den :)"    
                                                                                                    b)   "Synes du var finere før, jeg. :)

Anonymkode: e3312...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de aller fleste lyver, menn og kvinner. Man vil ha venner og en kjæreste som er ærlige, og det kan man finne, men de aller fleste tar en hvit løgn av og til.

"Hva synes du om den nye hårsveisen min, var den ikke fin? "  a)   "Ehh..joo, fin den :)"    
                                                                                                    b)   "Synes du var finere før, jeg. :)

Anonymkode: e3312...6f2

enig. Jeg lyver aldri til vanlig selv om en jeg kjenner hevder at jeg er en big løgner. Hvis jeg lyver avslører jeg det lett. Og det er småløgner som ikke har betydning.

Anonymkode: 4ec60...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de aller fleste lyver, menn og kvinner. Man vil ha venner og en kjæreste som er ærlige, og det kan man finne, men de aller fleste tar en hvit løgn av og til.

"Hva synes du om den nye hårsveisen min, var den ikke fin? "  a)   "Ehh..joo, fin den :)"    
                                                                                                    b)   "Synes du var finere før, jeg. :)

Anonymkode: e3312...6f2

Svarer alltid B jeg.. Ellers så risikerer jo den personen å få samme hår sveisen neste gang?? Personlig liker jeg ikke unngås folk som er uærlig, til og med på det nivået. Er lei av å ikke kunne høre noen sin saklig og konstruktive kommentar på noe!

"kler jeg  denne?"
"ja"
"kler jeg denne best?"
"alltid fin du"
"fint ,da går jeg i tskjorte og jeans."

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis din sjef spurte om hans hårfarge var stygg. Ville du sagt sannheten?

Anonymkode: 4ec60...2c9

Ja, og jeg ville bedt han om og farge håret....

Anonymkode: d7695...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er jo det da, hvor mye sannhet tåler en person? :ler:


Nettopp! Plutselig står man på trappa med en sovepose under armen "Men, jeg var jo bare ærlig!".  

Anonymkode: e3312...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er så morsomt med det?

er det ikke du som horer deg for menn mens du har kjæreste? 

Anonymkode: 0ec19...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Jeg stoler ikke på noen som sier det, for alle lyver. Jeg lyver for søren til meg selv liksom... 

Endret av The Lost Dreamer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør ikke stole på noen som sier "Du kan stole på meg". Er folk til å stole på, så viser de det ved handlinger og gjør ingenting som får en til å tvile..

Anonymkode: da193...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...