Gå til innhold

Menn som sier de aldri lyver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stoler dere på menn eller damer som sier de aldri lyver?

Anonymkode: 4ec60...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lyver aldri.

Ja, nå har jeg lest dette også!  :fnise:

 

Anonymkode: d7636...fcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ikke. Som Gregory sier: "Everybody lies".

har hatt en diskusjon med en mann jeg kjenner. Han sier at jeg er en løgner bare jeg tar en liten beskyttelses hvit løgn. Men jeg tror at han er den største løgner av oss. Litt frustrerende når han sier at han Aldri lyver for han har gjort det før garantert

Anonymkode: 4ec60...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt en diskusjon med en mann jeg kjenner. Han sier at jeg er en løgner bare jeg tar en liten beskyttelses hvit løgn. Men jeg tror at han er den største løgner av oss. Litt frustrerende når han sier at han Aldri lyver for han har gjort det før garantert

Anonymkode: 4ec60...2c9

Start å loggføre hva han sier. En dag så klarer du å arrestere han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, stoler vel på dem. Forstår ikke at det skal gjøre dem mindre troverdige enn folk som sier de lyver? Når noen sier "jeg lyver aldri" så tar jeg det med en klype salt og tenker de mener at de aldri lyver om større ting og at de stort sett er ærlige. Dessuten er det ikke SÅ vanskelig å ikke lyve. Å unnlate å fortelle sannheten eller framheve visse aspekter er som jeg ser det noe annet enn å lyve.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag tycker att det är väldigt lätt att inte ljuga.

Det är ju mycket svårare för dom som säger en massa lögner och måste komma ihåg vad dom sagt hela tiden,det slipper man om man inte ljuger.

Och det finns en del personer som skriver saker som inte är sanna på olika forum och då är det ganska lätt att fråga om dom skriver det eller inte och då vet man direkt om dom ljuger eller inte(speciellt lätt är det om man tar en utskrift från en chatt eller liknande).

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Han som sa han aldri løy var den største løgner av de alle. Men han som sa han var dårlig på å lyve fordi han var så lett å gjennomskue, stolte jeg mer på. 

Anonymkode: 03d9d...ab0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag tycker att det är väldigt lätt att inte ljuga.

Det är ju mycket svårare för dom som säger en massa lögner och måste komma ihåg vad dom sagt hela tiden,det slipper man om man inte ljuger.

Och det finns en del personer som skriver saker som inte är sanna på olika forum och då är det ganska lätt att fråga om dom skriver det eller inte och då vet man direkt om dom ljuger eller inte(speciellt lätt är det om man tar en utskrift från en chatt eller liknande).

Noen saker vil man ikke dele med alle. Hvis noen spør deg om en veldig hemmelig sak for deg så tar du gjerne en hvit løgn vel.

Anonymkode: 4ec60...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Han som sa han aldri løy var den største løgner av de alle. Men han som sa han var dårlig på å lyve fordi han var så lett å gjennomskue, stolte jeg mer på. 

Anonymkode: 03d9d...ab0

den tror jeg på. Tror at den som sier han ikke lyver er mulig den største løgneren av og til. Mens den andre gjennomskuer seg. 

Anonymkode: 4ec60...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Obi-Wan Kenobi

Alle mennesker lyver. Noen mennesker lyver kanskje mindre en andre. Men det finnes ikke et menneske på denne jord som aldri har kommet med en løgn.

 

Så nei jeg stoler ikke på folk som sier de aldri lyver. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen saker vil man ikke dele med alle. Hvis noen spør deg om en veldig hemmelig sak for deg så tar du gjerne en hvit løgn vel.

Anonymkode: 4ec60...2c9

Jag har sagt en lögn till dig och det var samma  lögn som du sa till mig när vi började träffas och det handlade om vad vi gillade sexuellt.

Nu ska vi inte starta en ny diskussion mellan oss i en tråd.

Edit.

Intressant att höra lite åsikter i det här ämnet faktiskt.

Endret av qwerty123
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerbit

De fleste som sier at de aldri lyver mener nok helst at de lyver svært sjeldent og synes løgn er en uting. Det er ikke vits å prøve å være vanskelig og misforstå det noen sier heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mennesker lyver. Noen mennesker lyver kanskje mindre en andre. Men det finnes ikke et menneske på denne jord som aldri har kommet med en løgn.

 

Så nei jeg stoler ikke på folk som sier de aldri lyver. 

Enig!

Det er det samme med de som må poengtere at de ikke drikker hver dag etc, og sier at de tar kun ett glass

(de sier jo dette nettopp fordi de er alkoholmisbrukere, på samme måte som løgnere sier at de aldri lyver nettopp fordi de er løgnere)

Anonymkode: 87c25...cb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jag har sagt en lögn till dig och det var samma  lögn som du sa till mig när vi började träffas och det handlade om vad vi gillade sexuellt.

Nu ska vi inte starta en ny diskussion mellan oss i en tråd.

Alle lyver iblant. Men jeg avslører alltid mine for jeg er som en åpen bok. Jeg lyver aldri om viktige saker.  

Anonymkode: 4ec60...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen saker vil man ikke dele med alle. Hvis noen spør deg om en veldig hemmelig sak for deg så tar du gjerne en hvit løgn vel.

Anonymkode: 4ec60...2c9

Nei

Anonymkode: d7695...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

Anonymkode: d7695...dec

hvis din sjef spurte om hans hårfarge var stygg. Ville du sagt sannheten?

Anonymkode: 4ec60...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som sier at de aldri lyver mener nok helst at de lyver svært sjeldent og synes løgn er en uting. Det er ikke vits å prøve å være vanskelig og misforstå det noen sier heller. 

enig i at løgn er en uting

Anonymkode: 4ec60...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...