Gå til innhold

Prøverør 2016


FlyBabe

Anbefalte innlegg

2 timer siden, thwrbra85 skrev:

Håpe du lykkes med fryseforsøk et ditt 😊hvor lang tid i forveien å etter hade du akepunktur ?

Hadde 3 ganger under stimuleringsfasen, før uttak og rett etter innsett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, FlyBabe skrev:

Jeg skal også ha fryseforsøk, etter totalfrys pga. overstimulering. Vi har fire egg på frys, hver for seg. Skal på UL på mandag, går på Progynova. Er spent på når det blir innsett.

Så kjedelig med overstimulering :( jeg var lett overstimulert, men det var akkurat så de kunne sette inn. Er det første forsøk? Hvor lenge har du gått på Progynova? Ønsker deg lykke til på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble forsøket avbrutt i dag! Som forventet egentlig. Jeg tok nyheten helt greit i dag, skuffelsen og nedturen kom og dro tidligere i uka. Jeg har tatt noen blodprøver for å titte på hormonnivåene mine, men legen ante ikke hvorfor det gikk som det gikk. Vi tar en prat for å spikre planen videre etter at blodprøvesvarene kommer inn, og starter opp igjen så fort det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, LillyBe skrev:

Så kjedelig med overstimulering :( jeg var lett overstimulert, men det var akkurat så de kunne sette inn. Er det første forsøk? Hvor lenge har du gått på Progynova? Ønsker deg lykke til på mandag :)

Jeg å har 4 egg på frys er det fryst ned 2 å 2 egg hos dere å ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, miore skrev:

Her ble forsøket avbrutt i dag! Som forventet egentlig. Jeg tok nyheten helt greit i dag, skuffelsen og nedturen kom og dro tidligere i uka. Jeg har tatt noen blodprøver for å titte på hormonnivåene mine, men legen ante ikke hvorfor det gikk som det gikk. Vi tar en prat for å spikre planen videre etter at blodprøvesvarene kommer inn, og starter opp igjen så fort det lar seg gjøre.

Ærsj så kjipt da det var synd håpe du kommer i gang igjen ganske snart da 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, miore skrev:

Her ble forsøket avbrutt i dag! Som forventet egentlig. Jeg tok nyheten helt greit i dag, skuffelsen og nedturen kom og dro tidligere i uka. Jeg har tatt noen blodprøver for å titte på hormonnivåene mine, men legen ante ikke hvorfor det gikk som det gikk. Vi tar en prat for å spikre planen videre etter at blodprøvesvarene kommer inn, og starter opp igjen så fort det lar seg gjøre.

Så nedtur! Flink du er som er så modig. 

Håper du får noen gode svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, LillyBe skrev:

Så kjedelig med overstimulering :( jeg var lett overstimulert, men det var akkurat så de kunne sette inn. Er det første forsøk? Hvor lenge har du gått på Progynova? Ønsker deg lykke til på mandag :)

Det er første forsøk. Jeg var ikke forberedt på totalfrys, så jeg var veldig skuffa. Jeg har gått på Progynova i 9 dager. Tusen takk, og lykke til til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, FlyBabe skrev:

Det er første forsøk. Jeg var ikke forberedt på totalfrys, så jeg var veldig skuffa. Jeg har gått på Progynova i 9 dager. Tusen takk, og lykke til til deg også :)

Det skjønner jeg utrolig godt! Liksom ikke det man tenker skal skje...da er du godt i gang! Jeg venter fortsatt på blødning så går vel 2-3 uker iallfall før innsett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, thwrbra85 skrev:

Hva er total frys ?spørr sikkert domt 

Totalfrys er når det ikke blir innsett på det forsøket, men at de fryser de eggene de evt. får ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LillyBe skrev:

Det skjønner jeg utrolig godt! Liksom ikke det man tenker skal skje...da er du godt i gang! Jeg venter fortsatt på blødning så går vel 2-3 uker iallfall før innsett :)

Nei, jeg visste ikke at det gikk an, så ble overrasket og skuffet. Blir ikke så lenge etter meg da :) får håpe tiden går raskt frem til innsett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, FlyBabe skrev:

Nei, jeg visste ikke at det gikk an, så ble overrasket og skuffet. Blir ikke så lenge etter meg da :) får håpe tiden går raskt frem til innsett! :)

Jeg har hørt om det, men er jo ikke det en tenker skal skje når man endelig er i gang med forsøk! Utrolig uheldig :( vet dere årsaken til at det ikke går på naturlig vis? Huff ja, måtte dagene fly, hehe. Må bare prøve å leve mest mulig normalt vel, ellers blir man jo gal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, LillyBe skrev:

Jeg har hørt om det, men er jo ikke det en tenker skal skje når man endelig er i gang med forsøk! Utrolig uheldig :( vet dere årsaken til at det ikke går på naturlig vis? Huff ja, måtte dagene fly, hehe. Må bare prøve å leve mest mulig normalt vel, ellers blir man jo gal :)

Nedsatt sædkvalitet, og jeg er på grensa til PCOS. Hva med dere? Satser på det ordner seg. Jeg har heldigvis jobben å tenke på, men det blir nok verre når jeg ruger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, FlyBabe skrev:

Nedsatt sædkvalitet, og jeg er på grensa til PCOS. Hva med dere? Satser på det ordner seg. Jeg har heldigvis jobben å tenke på, men det blir nok verre når jeg ruger..

Godt å ha jobb å fokusere på ja! Å vi er jo så heldige å ha en liten gullklump å bruke tida på også <3

Her er problemet at jeg ikke har EL og syklus på egenhånd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer fredag seg. Hvis dette forsøket blir som det forsøket hvor vi fikk lille burde testen være positiv på fredag. Jeg testet positivt 7 dager etter innsett forrige gang og hcg var da på 48 allerede. Tror dessverre ikke det blir slik denne gangen og uansett om jeg skulle være så heldig at bli gravid (please please please) så er ikke det noen garanti for samme hcg-nivå som sist.. Tankekaos!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Askmeagain89 skrev:

Nå nærmer fredag seg. Hvis dette forsøket blir som det forsøket hvor vi fikk lille burde testen være positiv på fredag. Jeg testet positivt 7 dager etter innsett forrige gang og hcg var da på 48 allerede. Tror dessverre ikke det blir slik denne gangen og uansett om jeg skulle være så heldig at bli gravid (please please please) så er ikke det noen garanti for samme hcg-nivå som sist.. Tankekaos!!

 

Så utrolig spennende! Krysser finga :) jeg testa negativt helt fram til 12 dager etter innsett. Hadde selvfølgelig gitt opp håpet for leeengst...men plutselig ble resten positiv. Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, LillyBe skrev:

Så utrolig spennende! Krysser finga :) jeg testa negativt helt fram til 12 dager etter innsett. Hadde selvfølgelig gitt opp håpet for leeengst...men plutselig ble resten positiv. Masse lykke til :)

Takk :) Det var godt du sa for da kanskje jeg ikke mister helt motet på fredag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Askmeagain89 skrev:

Takk :) Det var godt du sa for da kanskje jeg ikke mister helt motet på fredag :P

Hehe! Jeg visste at jeg ikke skulle teste tidlig, men klarte ikke å la være...det samme skjer sikkert denne gangen å :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, LillyBe skrev:

Hehe! Jeg visste at jeg ikke skulle teste tidlig, men klarte ikke å la være...det samme skjer sikkert denne gangen å :P 

Det er så og si umulig å ligge unna de testene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom endelig blødning, så da er jeg i gang med østrogen :) ringe klinikken etterpå for time til UL🙏

Åssen har dere andre det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...