Gå til innhold

Prøverør 2016


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Takk for forklaring Harlekin :) 

Jeg er ikke helt sikker på hva slags tester vi har tatt, men det var sagt at vi tok kromosomprøve en gang. Kan det være det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Askmeagain89 skrev:

Så godt å lese Harlekin :)

Tusen takk, Askmeagain! Hvordan går det med knøttet?

8 timer siden, FlyBabe skrev:

Takk for forklaring Harlekin :) 

Jeg er ikke helt sikker på hva slags tester vi har tatt, men det var sagt at vi tok kromosomprøve en gang. Kan det være det samme?

Tok dere blodprøve og ultralyd? Jeg tror kanskje det ikke er de samme, med mindre dere var i risikogruppen (alder eller arvelighet)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Harlekin skrev:

Tusen takk, Askmeagain! Hvordan går det med knøttet?

Det går veldig bra, takk som spør :) Snart 1 år gammel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på arvelighet. Samboer og hans x mistet et barn før de fikk sitt nr. 2. Barn nr. 1 hadde ryggmargsbrokk og var ikke levedyktig. De måtte avslutte svangerskapet. 

Vi er begge 33.

Jeg har jo tatt ultralyd, men det har ikke han? Begge måtte ta det de kalte kromosomprøve.

 

Jeg klarer ikke henge med på alt som skjer, så lykke til alle sammen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

Imorra tidlig blir det endelig uttak på meg. Kun to eggposer som skal tømmes. Jeg er nå veldig spent og gruer meg for alt det som kan gå galt. Håper inderlig det blir to gullegg av god kvalitet som blir befruktet. Håper virkelig det ordner seg for oss også. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Evigoptimist skrev:

Hei alle sammen

Imorra tidlig blir det endelig uttak på meg. Kun to eggposer som skal tømmes. Jeg er nå veldig spent og gruer meg for alt det som kan gå galt. Håper inderlig det blir to gullegg av god kvalitet som blir befruktet. Håper virkelig det ordner seg for oss også. :)

Lykke til :-) 

Sitter nå selv på St. Olavs å venter på å komme inn til egguttak.. Spennende.. :-) 

Var litt overstimulert, så håper de finner noe de kan bruke 👍

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Renate176 skrev:

Lykke til :-) 

Sitter nå selv på St. Olavs å venter på å komme inn til egguttak.. Spennende.. :-) 

Var litt overstimulert, så håper de finner noe de kan bruke 👍

 

Masse lykke til deg også. Hvordan gikk det? Fikk du ut mange egg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Evigoptimist skrev:

Masse lykke til deg også. Hvordan gikk det? Fikk du ut mange egg?

Det gikk bra, men var mye vondere enn jeg trodde... Glad jeg hadde handa til min kjære å klemme på!

Fikk ut 7 egg, håper det er gullegg :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.4.2016 at 13.07, Renate176 skrev:

Det gikk bra, men var mye vondere enn jeg trodde... Glad jeg hadde handa til min kjære å klemme på!

Fikk ut 7 egg, håper det er gullegg :-) 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vurderer å kjøre bil (langt) etter innsett. Kan det bli problematisk med tanke på smerte og sånn?  Ved uttak skal vi bare kjøre et par timer etterpå... Jeg har jo mulighet til å legge ned setet, i alle fall etter uttak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.4.2016 at 22.26, Evigoptimist skrev:

Hei alle sammen

Imorra tidlig blir det endelig uttak på meg. Kun to eggposer som skal tømmes. Jeg er nå veldig spent og gruer meg for alt det som kan gå galt. Håper inderlig det blir to gullegg av god kvalitet som blir befruktet. Håper virkelig det ordner seg for oss også. :)

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FlyBabe skrev:

Vi vurderer å kjøre bil (langt) etter innsett. Kan det bli problematisk med tanke på smerte og sånn?  Ved uttak skal vi bare kjøre et par timer etterpå... Jeg har jo mulighet til å legge ned setet, i alle fall etter uttak...

Vanskelig å si, men innsett er jo veldig raskt og enkelt overstått i forhold til uttak. Så hvis du har vondt etter innsett er det mest sannsynlig smerter som henger igjen etter uttak, så om du føler deg i god form før innsett er du nok også i god form etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, FlyBabe skrev:

Vi vurderer å kjøre bil (langt) etter innsett. Kan det bli problematisk med tanke på smerte og sånn?  Ved uttak skal vi bare kjøre et par timer etterpå... Jeg har jo mulighet til å legge ned setet, i alle fall etter uttak...

Jeg hadde ingen smerter etter innsett så for meg hadde det vært helt uproblematisk!

Anonymkode: 0c9f1...948

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, FlyBabe skrev:

Vi vurderer å kjøre bil (langt) etter innsett. Kan det bli problematisk med tanke på smerte og sånn?  Ved uttak skal vi bare kjøre et par timer etterpå... Jeg har jo mulighet til å legge ned setet, i alle fall etter uttak...

Nå spørs det jo hva du mener med langt, men vi måtte kjøre fra Haugesund (klinikk Hausken) til Bergen (hjemme) etter uttak. Jeg hadde med meg joggebukse (gull for en øm mage), dyne og pute. Jeg la ned setet og sov hele veien. Eller, jeg våknet såvidt når vi var på fergen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da går det kanskje.. =) Her er det snakk om 2-3 timer bilkjøring etter uttak og 8-9 timer etter innsett... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er blitt ruger :-D <3 

Fredag ble et perfekt lite befruktet egg satt inn 😍

Håper det klamrer seg fast <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Renate176 skrev:

Jeg er blitt ruger :-D <3 

Fredag ble et perfekt lite befruktet egg satt inn 😍

Håper det klamrer seg fast <3 

Ååh! Lykke til! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

He Hei :)  Lite aktivitet her om dagen. Flere som er i gang med forsøk?  Jeg hentet ut egg i dag. Håper det blir flere befruktet. Spent på telefon i morgen altså.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...