Gå til innhold

Venner i Rogaland (Sandnes, Stavanger osv)


bibbi1991

Anbefalte innlegg

Hei alle! Har lest gjennom gamle tråder som dette, og ser det er mye snakk om private grupper på facebook. Tror jeg prøvde å søke meg inn i en av de for lenge siden, men fikk aldri respons. :) Prøver heller igjen her, send meg gjerne PM eller kommenter her i tråden.

Er 24 år og fra Sandnes, er åpen for alle slags aktiviteter sånn egentlig. Enten det er å stikke på byen sammen eller filmkveld hjemme, evt trening og tur. Ikke nøl med å ta kontakt, så snakkes vi kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei Bibbi, 

Jeg er 26 år og bor i Stavanger. Leter etter venninner å gå på kafé, ta et glass vin eller gå en tur med.

Fortell gjerne litt mer om deg selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei. 

 

Jeg er 23 år og bor i Stavanger. Jeg er rimelig nyflyttet hit og har derfor ikke mange venninner her. Jeg jobber heller ikke så treffer ingen nye mennesker. 

Jeg interesserer meg blant annet for klær og sminke, dyr, interiør og matlaging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Den 2.12.2015 at 11.10, bibbi1991 skrev:

Hei alle! Har lest gjennom gamle tråder som dette, og ser det er mye snakk om private grupper på facebook. Tror jeg prøvde å søke meg inn i en av de for lenge siden, men fikk aldri respons. :) Prøver heller igjen her, send meg gjerne PM eller kommenter her i tråden.

Er 24 år og fra Sandnes, er åpen for alle slags aktiviteter sånn egentlig. Enten det er å stikke på byen sammen eller filmkveld hjemme, evt trening og tur. Ikke nøl med å ta kontakt, så snakkes vi kanskje?

Hei,

fortsatt interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...

Hei. 

Litt gammel tråd, men prøver alikevell. Jeg er en sosial jente på 24 år som bor i Stavanger.  Sitter i en "situasjon" der vennene mine begynner å etablere seg med familie osv, jeg selv er alene og merker at d fort kan bli litt lange dager til tider. Hadde vert kjekt å truffe noen som vil være med ut i helgene, gå på kafé, shoppe osv.. Hvis noen er interessert er det bare å ta kontakt :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5/6/2016 at 1.38, Helene24 skrev:

Hei. 

Litt gammel tråd, men prøver alikevell. Jeg er en sosial jente på 24 år som bor i Stavanger.  Sitter i en "situasjon" der vennene mine begynner å etablere seg med familie osv, jeg selv er alene og merker at d fort kan bli litt lange dager til tider. Hadde vert kjekt å truffe noen som vil være med ut i helgene, gå på kafé, shoppe osv.. Hvis noen er interessert er det bare å ta kontakt :-) 

Hei!

Jeg er en jente på 25år som bor i stavanger og vil veldig gjerne finne på noe. Jeg har en kjæreste, og en god venninne, men ellers så er jeg mye alene! 

Bare å ta kontakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg og noen andre jenter har startet en venninnegruppe i Stavanger. Vi er alle i 20-årene og veldig interessert i å bli kjent med nye jenter:) Vi finner på kjekke ting sammen som å ha filmkveld, gå tur, kafe/restaurant-besøk, fest, byen, kino osv, hva enn folk ønsker og foreslår.

Vi har en opprettet en Facebookgruppe der vi kan avtale ting, og dersom TS eller noen andre i Stavanger ønsker å være med, så send meg en PM:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hei! Litt gammel tråd men jeg er også interessert :-) Jeg er ei jente på 24år. Har lite venner å gå ut med i helgene. Hvis noen er interessert ta gjerne kontakt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 7.5.2016 den 1.38, Helene24 skrev:

Hei. 

Litt gammel tråd, men prøver alikevell. Jeg er en sosial jente på 24 år som bor i Stavanger.  Sitter i en "situasjon" der vennene mine begynner å etablere seg med familie osv, jeg selv er alene og merker at d fort kan bli litt lange dager til tider. Hadde vert kjekt å truffe noen som vil være med ut i helgene, gå på kafé, shoppe osv.. Hvis noen er interessert er det bare å ta kontakt :-) 

bare å ta kontakt :) bor i sandnes 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...