Gå til innhold

Hvor kosete er menn uten noe følelser i bildet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg slettet en Tinder-match på grunn av denne tråden. Han er vel som de andre mennene her - koser med alle.

Selv har jeg lyst å kose med ytterst få.

Anonymkode: 613fd...188

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en form for kommunikasjon, men ikke tilstrekkelig på noen måte. Hadde du kunnet lese på hans kroppsspråk akkurat hva han tenker, så hadde du jo ikke startet tråden, for du hadde hatt alle dine svar. Hvorfor forventer du at ditt kroppsspråk overfor ham er klokkeklart, når du forstår noen ting av hans?

Ærlig samtale er det eneste som duger her - som i de fleste tilfeller. 

Anonymkode: ecfe2...17a

Nå sa aldri jeg at mitt kroppsspråk var klokkeklart. Her er det mye til historien jeg ikke deler, fordi det er fullstendig irrelevant for spørsmålet mitt. Som jeg er takknemlig for at dere har svart godt på!

Jeg slettet en Tinder-match på grunn av denne tråden. Han er vel som de andre mennene her - koser med alle.

Selv har jeg lyst å kose med ytterst få.

Anonymkode: 613fd...188

Du må ikke la dette gå sånn inn på deg, ingen er like. Kan ikke bli redd for å treffe menn i frykt for å bli kost med uten at de er forelsket  :)

Anonymkode: 6bb8e...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke la dette gå sånn inn på deg, ingen er like. Kan ikke bli redd for å treffe menn i frykt for å bli kost med uten at de er forelsket  :)

Anonymkode: 6bb8e...5a3

Jeg er nok altfor sårbar til å ha noen kontakt med menn i det hele tatt. Det begynner å gå opp for meg. Jeg bare liker dem så godt - noen av dem. Men skal holde meg unna.

Anonymkode: 613fd...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Svampebobb1

Jeg har et spørsmål til menn, dere enigmaer!

Har truffet en mann noen ganger, vi møttes via felles venner og han ble med meg hjem etter en bytur. Så kom han til meg en hverdag hvor vi så på film, snakket masse, koste og hadde sex. Vi møttes igjen i helgen hvor han ble med meg hjem. Vi oppholdt oss i sengen til kvelden dagen etter. Vi hadde masse sex, snakket om alt mellom himmel og jord, koste med hverandre. Han ville holde hender og bare ligge å kysse, stryke på meg osv. For meg er sånt forbeholdt menn jeg føler noe for, holder aldri på sånn med de jeg "bare" har sex med. Ikke noe stryking, håndholding, kysse mens man ser hverandre i øynene..

Kan legge til at vi har hatt svært sporadisk kontakt (alltid på hans initiativ) mellom treffene våre.

Og jeg lurer jo veldig på hva han tenker rundt dette. Det er omstendigheter som gjør at dette ikke er noe å satse videre på, så jeg kommer ikke til å ta noen prat med han. Er simpelthen nysgjerrig på hvordan menn forholder seg til kosing av dette kaliberet? Gjør noen av dere det med kvinner dere bare ligger med, eller er det for de fleste av dere som for meg- forbeholdt de man har følelser for?

 

Anonymkode: 6bb8e...5a3

Intimitet av dette kaliberet hører med sammen med sex for min del.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at de mest kosete mennene er de som ikke har følelser eller vil forplikte seg.
Kan ligge dagesvis i senga med sex og god mat og kos, regelmessig, hvor jeg da såklart får følelser, og det kommer fram etter en god stund at mannen kun så på det som en "pause" fra hverdagen sin og ikke noe mer.

Anonymkode: 76de8...479

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker jo ut fra svarene som at mange menn koser, kysser og har mye øyekontakt uten at det betyr noe som helst. Æsj, det virker litt ekkelt. Overflatisk. Når jeg gjør disse tingene så må jeg være betatt av fyren. Og jeg blir ikke betatt av så mange. Håper det finnes noen menn som ikke er så flyktige. Finnes det i det hele tatt noen menn det er verd å vente på?

Anonymkode: 613fd...188

Jeg synes det høres ekkelt ut å ha sex med noen man liker så lite at man ikke kan kose med vedkommende. Kos og kroppskontakt er forspill/etterspill, og hører med til sexakten. Sånn du skriver høres det veldig mekanisk ut, ser nesten for meg at dere pakker dere inn i gladpack for å unngå hudkontakt og bare stikker kjønnsorganene inn i hverandre uten oppvarming, litt som en creepy scene fra en science-fiction film. 

Anonymkode: 6fe8b...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Noen bedre kan alltid dukke opp", derfor er så mange norske menn fortsatt single og barnløse når de bikker 40 :fnise: Fra spøk (eller..) til alvor - det finnes jo heldigvis nok av menn som godtar å bare være til bruk for sex og kos også, uten forpliktelser;) og for oss damer er det jo sånn at vi ender uansett opp med noen, mens mennene liksom forblir single i all evighet.. rare greier.

Anonymkode: d3582...aa3 

Ender dere damer alltid med noen? Ja ja...

Anonymkode: de3fa...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame. Og kan fint ligge å kose og ha sex med en mann jeg ikke er sikker på om jeg ønsker noe mer med. Er i den situasjonen nå faktisk... Årsak? Vi har det topp i senga, det er på andre plan det skurrer. Men om jeg tar avgjørelsen om at jeg definitivt ikke ønsker noe mer, så vil jeg jo gi beskjed og droppe all kontakt. Det blir fort litt sånn når ting kanskje starter med en sterk fysisk tiltrekning. Og så ønsker og håper man kanskje at det skal utvikle seg sterkere følelser ut av det, men det er ikke alltid det skjer...

Anonymkode: 3dca8...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...