Gå til innhold

Hvor kosete er menn uten noe følelser i bildet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål til menn, dere enigmaer!

Har truffet en mann noen ganger, vi møttes via felles venner og han ble med meg hjem etter en bytur. Så kom han til meg en hverdag hvor vi så på film, snakket masse, koste og hadde sex. Vi møttes igjen i helgen hvor han ble med meg hjem. Vi oppholdt oss i sengen til kvelden dagen etter. Vi hadde masse sex, snakket om alt mellom himmel og jord, koste med hverandre. Han ville holde hender og bare ligge å kysse, stryke på meg osv. For meg er sånt forbeholdt menn jeg føler noe for, holder aldri på sånn med de jeg "bare" har sex med. Ikke noe stryking, håndholding, kysse mens man ser hverandre i øynene..

Kan legge til at vi har hatt svært sporadisk kontakt (alltid på hans initiativ) mellom treffene våre.

Og jeg lurer jo veldig på hva han tenker rundt dette. Det er omstendigheter som gjør at dette ikke er noe å satse videre på, så jeg kommer ikke til å ta noen prat med han. Er simpelthen nysgjerrig på hvordan menn forholder seg til kosing av dette kaliberet? Gjør noen av dere det med kvinner dere bare ligger med, eller er det for de fleste av dere som for meg- forbeholdt de man har følelser for?

 

Anonymkode: 6bb8e...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at menn kan gjøre dette uten at det betyr noe mer. Har snakket med flere kompiser om dette også, i tillegg til at jeg opplever det selv med en "knullekompis". Han kan ligge i timesvis og stryke, kose, kline, øyekontakt osv osv. Men det betyr ikke noe mer enn det - det er bare kos for kosens skyld. En annen kompis av meg sa at han fint kunne gjøre det med damer han ikke har følelser for, "fordi det er ikke noe digg uten kosing". 

Nå er jeg dame, men.. Som sagt selverfart.

Anonymkode: d3582...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gjør noen av dere det med kvinner dere bare ligger med" 

Ja, menn koser med kvinner uten at det betyr at de vil ha et forhold med dem. Hvem liker ikke kos? Det betyr ikke at man vil gi fra seg muligheten til å treffe andre. Noen bedre kan alltid dukke opp. Og med nåværende jente får man både kos og sex uten noen av forpliktelsene. Så det er ingen grunn til å endre ved det. Hun godtar det åpenbart. 

eller er det for de fleste av dere som for meg- forbeholdt de man har følelser for?"

Nei. Kosing er ikke en big deal. Og menn og kvinner er forskjellige.

 

 

Anonymkode: ecfe2...17a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gjør noen av dere det med kvinner dere bare ligger med" 

Ja, menn koser med kvinner uten at det betyr at de vil ha et forhold med dem. Hvem liker ikke kos? Det betyr ikke at man vil gi fra seg muligheten til å treffe andre. Noen bedre kan alltid dukke opp. Og med nåværende jente får man både kos og sex uten noen av forpliktelsene. Så det er ingen grunn til å endre ved det. Hun godtar det åpenbart. 

eller er det for de fleste av dere som for meg- forbeholdt de man har følelser for?"

Nei. Kosing er ikke en big deal. Og menn og kvinner er forskjellige.

 

 

Anonymkode: ecfe2...17a

"Noen bedre kan alltid dukke opp", derfor er så mange norske menn fortsatt single og barnløse når de bikker 40 :fnise: Fra spøk (eller..) til alvor - det finnes jo heldigvis nok av menn som godtar å bare være til bruk for sex og kos også, uten forpliktelser;) og for oss damer er det jo sånn at vi ender uansett opp med noen, mens mennene liksom forblir single i all evighet.. rare greier.

Anonymkode: d3582...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker jo ut fra svarene som at mange menn koser, kysser og har mye øyekontakt uten at det betyr noe som helst. Æsj, det virker litt ekkelt. Overflatisk. Når jeg gjør disse tingene så må jeg være betatt av fyren. Og jeg blir ikke betatt av så mange. Håper det finnes noen menn som ikke er så flyktige. Finnes det i det hele tatt noen menn det er verd å vente på?

Anonymkode: 613fd...188

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en mann koser med deg etter sex, så tror jeg det ligger følelser der.

Anonymkode: 9f959...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når en mann koser med deg etter sex, så tror jeg det ligger følelser der.

Anonymkode: 9f959...bc1

Nei, absolutt ikke. Kanskje for noen, men ikke for alle.

Anonymkode: d3582...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker jo ut fra svarene som at mange menn koser, kysser og har mye øyekontakt uten at det betyr noe som helst. Æsj, det virker litt ekkelt. Overflatisk. Når jeg gjør disse tingene så må jeg være betatt av fyren. Og jeg blir ikke betatt av så mange. Håper det finnes noen menn som ikke er så flyktige. Finnes det i det hele tatt noen menn det er verd å vente på?

Anonymkode: 613fd...188

Akk ja..

Jeg er helt for casual sex, og syns ikke menn er svin om de ikke ringer etter sex og sånne greier. Syns bare det er frustrerende at man åpenbart opplever situasjoner og relasjoner så ulikt. Man tror man kommuniserer noe til den andre, så viser det seg at han ikke tenker eller føler det sånn i det hele tatt. Aaaargh!

Anonymkode: 6bb8e...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser med alle. Jeg har ikke følelser for alle.

Så ekkelt.

Anonymkode: 613fd...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett frem til jeg skal møte en ny mann, bli kjent og ha sex. Men når jeg leser dette gleder jeg meg ikke lenger. Om en mann ser meg i øynene, er intens, og kosete etterpå, så betyr det absolutt ingenting. Han ville gjort det samme med veldig mange jenter. Det hele blir bare ekkelt.

Anonymkode: 613fd...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Så ekkelt.

Anonymkode: 613fd...188

Nei. Det er deilig. Blir glad av det :) Så sex og kos er noe jeg anbefaler for de sure og gretne. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk ja..

Jeg er helt for casual sex, og syns ikke menn er svin om de ikke ringer etter sex og sånne greier. Syns bare det er frustrerende at man åpenbart opplever situasjoner og relasjoner så ulikt. Man tror man kommuniserer noe til den andre, så viser det seg at han ikke tenker eller føler det sånn i det hele tatt. Aaaargh!

Anonymkode: 6bb8e...5a3

Da kommuniserer du jo ikke. Du bare hinter. Dersom du har en åpen samtale der du legger kortene på bordet og kun tolererer oppriktige svar, så hadde du ikke hatt dette problemet. Saken er den at de fleste kvinner ikke tør, i frykt for avvisning.

Anonymkode: ecfe2...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett frem til jeg skal møte en ny mann, bli kjent og ha sex. Men når jeg leser dette gleder jeg meg ikke lenger. Om en mann ser meg i øynene, er intens, og kosete etterpå, så betyr det absolutt ingenting. Han ville gjort det samme med veldig mange jenter. Det hele blir bare ekkelt.

Anonymkode: 613fd...188

Da venter du med alt det til du vet at han bryr seg om deg. Verre er det virkelig ikke.

Man kan like godt si at det er "ekkelt" at du hopper til sengs med fyren uten å egentlig vite hvor dere står. Skal to til for å danse tango. 

Anonymkode: ecfe2...17a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er deilig. Blir glad av det :) Så sex og kos er noe jeg anbefaler for de sure og gretne. :tommelsmil:

Det er deilig, det er bare vanskelig når det blir følelser fra den ene parten :) for da oppfatter jo den parten med følelser all kosingen, blikkontakten, kliningen som kan vare i timesvis som et tegn på at det er noe mer, mens den andre bare koser seg der og da. :P

Anonymkode: d3582...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent alle jeg har hatt ons med(og det er ganske mange) har jeg "kost", klina, kysset, holdt rundt(og/eller de har holdt rundt meg), spoona med osv og sett i øynene. Sex blir ofte bedre med følelser, men sex uten kos på noen måte er ikke noe særlig. Halve moroa er jo forspillet + kosing før/etterpå. 

Anonymkode: 3d772...b8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er deilig, det er bare vanskelig når det blir følelser fra den ene parten :) for da oppfatter jo den parten med følelser all kosingen, blikkontakten, kliningen som kan vare i timesvis som et tegn på at det er noe mer, mens den andre bare koser seg der og da. :P

Anonymkode: d3582...aa3

Og moralen er - ikke anta noe som helst. Og ikke hopp til sengs med noen du knapt kjenner med forhåpningen om at det automatisk skal ta den vendingen du ønsker. 

Anonymkode: ecfe2...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommuniserer du jo ikke. Du bare hinter. Dersom du har en åpen samtale der du legger kortene på bordet og kun tolererer oppriktige svar, så hadde du ikke hatt dette problemet. Saken er den at de fleste kvinner ikke tør, i frykt for avvisning.

Anonymkode: ecfe2...17a

Jo, for du skjønnner det at kroppsspråk også er kommunikasjon. Og det er jævlig frustrerende at man er på ulike planeter hva nærhet og ømhet angår. Som jeg også skrev i HI er ikke dette noe å gå videre med uansett, så noen prat om følelser blir bare tull.

Godt å få oppklart ulikheten i alle fall.

Anonymkode: 6bb8e...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt avhenger av hvordan humør jeg er i...

men koser gjerne med random dame om jeg føler meg litt ensom om dagene... uten at det betyr noe... 

Anonymkode: 01ce4...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, for du skjønnner det at kroppsspråk også er kommunikasjon. 

Anonymkode: 6bb8e...5a3

Det er en form for kommunikasjon, men ikke tilstrekkelig på noen måte. Hadde du kunnet lese på hans kroppsspråk akkurat hva han tenker, så hadde du jo ikke startet tråden, for du hadde hatt alle dine svar. Hvorfor forventer du at ditt kroppsspråk overfor ham er klokkeklart, når du forstår noen ting av hans?

Ærlig samtale er det eneste som duger her - som i de fleste tilfeller. 

Anonymkode: ecfe2...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...