Gå til innhold

Hamburgerbrød, råd og tips takk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan unngå tørt hamburgerbrød? 

Går ut 12/12. Kjøpt i dag. 

Jeg spiser bare 2 om gangen. Så det betyr at jeg må da spise hamburger i 3 dager! For det er 6 hamburgerbrød i posen. Vanligvis kjøper jeg ikke denne (gul indianer-whatever merke), jeg bruker å kjøpe en med 4, men de har ikke den på nærbutikken. 

Jeg hater tørt brød. Verste jeg vet. Så ille at jeg brekker meg av det. Har en.. "fobi" mot tørt brød. Alltid vært slik, kommer alltid til å være sånn. 
Så hvordan unngå det? Fryse de, tine de på benken, kjøleskap eller mikro? Varm brød = tørr? Eller gjør varmen det mindre tørt? 
Hvordan redde de siste 4 hamburgerbrødene! Vanligvis tar jeg to, legger de på benken fordi jeg skal spise de neste dag. Men så orker jeg ikke hamburger to dager på rad, så de går i søpla. Vær.Bidige.Gang. 

 

Anonymkode: b00ac...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fryser og varmer opp i ovn, om du ikke har dårlig tid anbefaler jeg også å bake selv, smaker mye bedre enn de du får på butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frys de. Tin de opp på benken. Jeg er heller ikke glad i tørt brød og fryser det aller meste jeg regner med å ikke spise på den gitte dagen jeg kjøper det. 

Du kan velge om du vil varme de opp eller ikke. De skal i utgangspunktet ikke bli særlig tørre etter de er fryst med mindre du har de der inne i evigheter. Litt lett varmet opp synes jeg er å foretrekke da jeg ikke er særlig glad i kaldt hamburgerbrød. 

Anonymkode: b51ab...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...