Gå til innhold

Kvalme i lengre tid etter operasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er desperat etter flere som har opplevd det jeg gjør og at de har blitt bedre!

ble operert for litt over en uke siden (mandlene), ble så innlagt nesten en uke etter med infeksjon. Hele tiden etter operasjonen har jeg vært kvalm og tanken på mat gjør at det vrenger seg i meg, får jeg mat på tunga (som også er ganske hardt behandlet under operasjonen) vil jeg brekke meg. Jeg er livredd, skjønner ikke hvorfor dette ikke går over! Jeg er mindre sulten pga jeg nesten ikke har spist, men selv om magen rumler takler jeg ikke mat. Jeg er på sykehus nå, men jeg får ingen skikkelige svar,  å få til en samtale med legen er jo som å spør etter Kongen liksom! 

Har grått mye idag, er fortvilet og redd, tenk om jeg aldri får et normalt forhold til mat igjen?

jeg har heller ikke hatt avføring på godt over en uke. 

Anonymkode: 6b84d...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest morhjertegod

Går du på noe pencelin eller antibiotika pga infeksjonen, kan ofte gi slike symptomer? Håper du får gode svar, at du blir fort bra, trøsteklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du kvalmestillende? Smerter er ofte grunn til kvalme, men selv om der er uutholdelig nå så vil jeg tro det blir bedre. Håper det kommer seg, og forhåpentligvis til jul. Når man har hatt dårlig matlyst en stund setter man virkelig pris på det når det kommer seg. Lykke til og god bedring!! Ps; legen tror og sikkert han er kongen 😉 det er neste  lettere å vinne i lotto enn å få snakke med legen på et sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar:) Jeg går på antibotika ja, fikk det først tre dager intravenøst og nå får jeg det i pilleform. Har også fått laktulose for å se om det hjelper å komme i gang med systemet. Idag har jeg ikke vært kvalm før på kvellen, men da kom det skikkelig også! Men håper at dette er tegn på bedring og at når jeg slutter på all medisinen vil det gå over. 

Jeg har fått kvalmestillende ja, men har fått reise hjem fra sykehuset nå. 

Anonymkode: 6b84d...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...