Gå til innhold

Tinder scam


Gjest Gjest_Jacklost

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jacklost

Had noen andre fått slike tinder meldinger?

Hei, jeg vil ha sex med fremmede som er gode og intime i sengen. Hvis du ønsker det samme som meg, så møt meg på (Link fjernet) og se om vi er kompatible til å ha intime og uforglemmelige opplevelser i sengen. :)

 

Tinder blir bare mer og mer fucka :murvegg:

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trykker hvertfall ikke på linken du poster her når det er scam og kanskje sannsynligvis virus.

Nei har ikke fått det , men det lå en tråd på singelforumet om Tinder bots som sender ut slike meldinger så det er visst normalt, men tror det er flere menn som utsettes for det enn kvinner.

Anonymkode: 05bda...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Had noen andre fått slike tinder meldinger?

Hei, jeg vil ha sex med fremmede som er gode og intime i sengen. Hvis du ønsker det samme som meg, så møt meg på (Link fjernet) og se om vi er kompatible til å ha intime og uforglemmelige opplevelser i sengen. :)

 

Tinder blir bare mer og mer fucka :murvegg:

Ja, mann!

Hos meg er 60-70% spamboter. Bruker ikke Tinder lenger.

Men dropp de fine damene fra latin-amerika som heter Priscilla og Fabiona osv..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hot or not takler jeg ikke å bruke lenger, det er et jungel av tilleggs greier over alt o.O Nei, bruker heller sukker eller møteplassen om jeg skal bruke noen date apper :) Har dog akkurat vært en måned på møteplassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hot or not takler jeg ikke å bruke lenger, det er et jungel av tilleggs greier over alt o.O Nei, bruker heller sukker eller møteplassen om jeg skal bruke noen date apper :) Har dog akkurat vært en måned på møteplassen

Må man ikke være gammel og verpeklar for å bruke sukker og møteplassen? Og koster ikke de masse penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ikke være gammel og verpeklar for å bruke sukker og møteplassen? Og koster ikke de masse penger?

Nei.  tinder er puleappen. sier seg selv hva du får... 

mp og sukker er mere seriøst, siden man må betale for å snakke sammen.. damer og menn der fra 18.... ikke alle er seriøse bare. hatt ca 20 treff derfra som har endt i happy endings, uten noe mere.. 

Anonymkode: 366a6...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.  tinder er puleappen. sier seg selv hva du får... 

mp og sukker er mere seriøst, siden man må betale for å snakke sammen.. damer og menn der fra 18.... ikke alle er seriøse bare. hatt ca 20 treff derfra som har endt i happy endings, uten noe mere.. 

Anonymkode: 366a6...3b6

Interessant, så MP og sukker funker såpass bra? Jeg trodde det var mest eldre personer der (type 30+). Kanskje det er verdt å prøve da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Had noen andre fått slike tinder meldinger?

Hei, jeg vil ha sex med fremmede som er gode og intime i sengen. Hvis du ønsker det samme som meg, så møt meg på (Link fjernet) og se om vi er kompatible til å ha intime og uforglemmelige opplevelser i sengen. :)

 

Tinder blir bare mer og mer fucka :murvegg:

Ca 90% av matchene er sånn. Mitt tips: Styr unna jenter med utenlandske navn. 

Anonymkode: bae85...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en til nå, 3 på en rad. Like greit å avinstallere...

Nei, bare styr unna jentene med utenlandske navn.

Hva heter de tre jentene du har matchet med? Nettopp.

Anonymkode: bae85...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ikke være gammel og verpeklar for å bruke sukker og møteplassen? Og koster ikke de masse penger?

De fleste jentene som er der er verpeklare og i slutten av 20-åra, ja. 

Anonymkode: bae85...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå matchet jeg med følgende boter: Mildred, Neta, Eleanor, Sheila, Minerva. 

Ingen matcher med ekte folk. Tinder er så gøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå matchet jeg med følgende boter: Mildred, Neta, Eleanor, Sheila, Minerva. 

Ingen matcher med ekte folk. Tinder er så gøy...

Det var jo litt mistenkelige navn, ja... Men lurer sånn på hvem som gjemmer seg bak profilene her, jeg. Om man har sett hverandre på tinder, og om man sweipet ja eller nei. Kanskje vi burde sett på hverandres profiler og hjulpet hverandre på vei. Er så mange gutter jeg har lyst å matche med, bare for å fortelle de hvor elendige de er til å markedsføre seg selv! Sikkert flotte gutter, men håpløse profiler... Og er sikkert noe feil med min også, for drukner jo ikke akkurat i matcher! 

Anonymkode: c75cb...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo litt mistenkelige navn, ja... Men lurer sånn på hvem som gjemmer seg bak profilene her, jeg. Om man har sett hverandre på tinder, og om man sweipet ja eller nei. Kanskje vi burde sett på hverandres profiler og hjulpet hverandre på vei. Er så mange gutter jeg har lyst å matche med, bare for å fortelle de hvor elendige de er til å markedsføre seg selv! Sikkert flotte gutter, men håpløse profiler... Og er sikkert noe feil med min også, for drukner jo ikke akkurat i matcher! 

Anonymkode: c75cb...f85

Artig. Jeg tar imot all hjelp jeg kan få på den fronten. Kan jo ikke bli dårligere enn det er.

Så send en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel snart som med arbeidsgivere som ikke vil ansette folk med utenlandskklingende navn. Det er jo ærlig talt en grei tommelfingerregel å styre unna folk med sånne navn, men på den annen side kjenner jeg både Mildrid, Sheila, Ellinor, Vala og Esmeralda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk en til nå, 3 på en rad. Like greit å avinstallere...

Hvorfor avinstallere? Er jo bare å fjerne de matchene, er veldig enkelt å se hvilke profiler som er falske.

Anonymkode: d155a...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

Hvorfor avinstallere? Er jo bare å fjerne de matchene, er veldig enkelt å se hvilke profiler som er falske.

Anonymkode: d155a...c2b

Jeg har avinstallert mange ganger :) Det er noen ganger jeg er i humør til å prøve det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en scam-profil, etter det innså jeg at sexbot'ene hadde invadert tinder og at jeg måtte være mer varsom. Nå har jeg mistet full tro i at det finnes utvekslingsstudenter eller turister i Oslo som bruker tinder.

Anonymkode: 52a1c...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.  tinder er puleappen. sier seg selv hva du får... 

mp og sukker er mere seriøst, siden man må betale for å snakke sammen.. damer og menn der fra 18.... ikke alle er seriøse bare. hatt ca 20 treff derfra som har endt i happy endings, uten noe mere.. 

Anonymkode: 366a6...3b6

Hvor er det folk tar fra at tinder er en app for ONS? For det er jo så feil at jeg har ikke ord...

Anonymkode: f54b0...9c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...