Gå til innhold

Verste du kan få i julegave?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke noe glad i å få hud produkter. Jeg har veldig vanskelig hud og tåler nesten ingenting. Gavepakke fra Cubas, apotek osv tåler jeg ikke. Pluss jeg bruker ikke produkter som er testet på dyr. Jeg er veldig kresen på parfyme. Som regel synes jeg billig parfyme lukter vondt.

Jeg er heller ikke noe glad i gavekort  (kanskje litt sær der) men synes det er kjedelig og upersonlig. 

Ellers er jeg takknemlig og glad for alt jeg får :) 

Hva liker ikke du å få? 

Anonymkode: b8898...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forsøk på å påvirke meg. Dvs moralske eller praktiske "hint" om hva jeg "burde" og "ikke burde" gjøre med livet mitt. Julegaver som er gitt for å glede, reagerer jeg aldri negativt på uansett hva det er. 

Anonymkode: a0b2e...15f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pynteting, duker, gardiner og ræl til kjøkkenet (typ brukes 1 gang og ligger og tar plass for resten av livet). Også enig med deg i dette med hudprodukter/sminke/gavepakker. Gavekort er kjedelig, men samtidig veldig greit fordi da kan jeg kjøpe meg akkurat noe jeg trenger eller ønsker meg.

 

Anonymkode: 2c69b...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som koster under 1000 kr. La nå da heller være å kjøpe noe enn å gi meg billige gaver. 

Anonymkode: 23c7b...8f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad for alt, men upersonlige gaver er nok det jeg blir minst glad for. Og når noen prøver å kjøpe klær til meg, i og med at jeg ikke liker plaggene, og de blir liggende i skapet i ti år. Vet du ikke hva du skal kjøpe til en person, kjøp noe spiselig. Det blir alle glade for. Eller enda bedre; LAG noe spiselig. Det er kanskje den beste gaven jeg kan få. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nips fra H&M, Cubus, Lindex, Nille (smykker, såper, vesker, parfyme osv...)

Pyntegjenstander som bare tar opp plass og irriterer meg. 

Hjemmelagde ting som enten ikke er fine i det hele tatt eller smaker pyton. 

Klær fra folk som enda ikke har forstått hva jeg liker, enda de har kjent meg i x antall år. 

Gavekort liker jeg faktisk veldig godt. Da er det ingen som kan ødelegge gavene mine. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unødvendig ting som bare tar plass og ikke blir brukt. Kall meg gjerne bortskjemt, men jeg synes det er litt irriterende når ikke folk kan kjøpe ting som står på ønskelisten. Ting som jeg faktisk trenger. Jeg skriver LANG ønskeliste. I fjor fikk jeg stor kjøkken maskin av tante. Altså, hvordan skal jeg få plass til den på mitt lille kjøkken? 

Endret av LeilaS
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som koster under 1000 kr. La nå da heller være å kjøpe noe enn å gi meg billige gaver. 

Anonymkode: 23c7b...8f2

Really?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sengetøy. Både jeg og mannen er kresne der. Dessuten får vi alltid feil størrelse og ofte er det kjøpt på salg (2 for 1) slik at det ikke kan byttes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som koster under 1000 kr. La nå da heller være å kjøpe noe enn å gi meg billige gaver. 

Anonymkode: 23c7b...8f2

jammen glad jeg slipper å gi deg noe.... 

Anonymkode: a2787...469

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudpleieprodukter og parfymer :fnise: Tåler ingen hudpleieprodukt på markedet som jeg har prøvd. Også har jeg et helt baderomsskap fylt med parfymer som jeg nesten aldri bruker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really?

Og det kom fra deg som ble sur for en diger kjøkkenmaskin?

Anonymkode: 23c7b...8f2

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stein og sokker er kanskje noe jeg ikke helt ønsker å få i gave.. (sånne tykke kosesokker er fine, men ikke sånne vanlige ankelsokker... Syns det blir litt teit)

Ellers blir jeg jo egentlig glad for alt. Tanken bak gaven teller mest, og fra venner og barn så forventer jeg ikke noe over 100 lappen egentlig. Men av foreldrene mine forventer jeg i det minste en av bøkene jeg ønsker med XD

Anonymkode: 0a068...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stein og sokker er kanskje noe jeg ikke helt ønsker å få i gave.. (sånne tykke kosesokker er fine, men ikke sånne vanlige ankelsokker... Syns det blir litt teit)

Ellers blir jeg jo egentlig glad for alt. Tanken bak gaven teller mest, og fra venner og barn så forventer jeg ikke noe over 100 lappen egentlig. Men av foreldrene mine forventer jeg i det minste en av bøkene jeg ønsker med XD

Anonymkode: 0a068...0c1

Stein? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det kom fra deg som ble sur for en diger kjøkkenmaskin?

Anonymkode: 23c7b...8f2

Ble ikke sur, men hadde ikke plass på kjøkkenet, så den måtte stå på lageret til pappa. Mens du derimot, blir sur hvis du ikke får dyre gaver. Snakk om å være bortskjemt her.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg krysser fingrene for at jeg slipper å få flere lysestaker :fnise:. Hver jul så får jeg minimum 5-6 sett med lysestaker eller telyseholdere av ymse varianter. Jeg har garantert Østfolds største samling :).

Og alle sier at det er så lettvint å kjøpe til meg fordi jeg er så glad i lysestaker.....

Nei, nei, nei! Jeg er egentlig minimalist og hater å få lysestaker og eneste grunnen til at jeg har så utrolig mange er jo at jeg får store mengder hver jul og bursdag.

Og når noen spør hva jeg ønsker meg så sier jeg jo helt konkret andre ting, men hva får jeg.... Jo, lysestaker! :fnise:

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke sur, men hadde ikke plass på kjøkkenet, så den måtte stå på lageret til pappa. Mens du derimot, blir sur hvis du ikke får dyre gaver. Snakk om å være bortskjemt her.

En gave er en gave. Du kunne vel solgt den og kjøpt deg noe du hadde plass til i stedet for å sette den på et lager? Jeg synes det var ufint gjort.

Anonymkode: 23c7b...8f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å få bilder av andres barn, eller noe som barna deres har laget i barnehagen. Jada, de synes sikkert det er koselig og personlig, men det er ikke noe jeg har lyst til å ha stående framme. Det passer absolutt ikke inn med noe annet jeg har, og jeg er ganske opptatt av interiør. Dermed blir det slik at jeg må lete det fram og sette det en synlig plass dersom jeg vet de kommer på besøk. Skikkelig irriterende. 

Ellers liker jeg ikke å få andre pyntegjenstander, hvis det ikke er noe spesielt jeg har ønsket meg. Stearinlys og servietter er greit nok, de kan brukes opp og trenger ikke oppbevares i skap. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...