Gå til innhold

Jul i svingen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I fjor fant jeg en link til en side der jeg kunne se alle episodene.. finner den dessverre ikke igjen.. Leter etter en plass å se det på nett jeg og! Det er så kos! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor fant jeg en link til en side der jeg kunne se alle episodene.. finner den dessverre ikke igjen.. Leter etter en plass å se det på nett jeg og! Det er så kos! :)

Ja, den linken fant jeg også ifjor, men iår er den plutselig helt borte.. kjipt

Anonymkode: 14556...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen selger serien billig på Finn? Fant den til 139 på Coop. Jeg liker Linus i svingen med men har ikke sett denne :) Rart å tenke på at dem er 20 år allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt ligger på youtube. https://www.youtube.com/watch?v=jWscwNh6gis

Dette er èn av 4 videoer, hvor det er mange episoder pr.video.

Jul i Svingen er en serie jeg ler meg skakk ihjel av. Kanskje ikke så veldig barnevennlig, men..:P

Har du sett på Linus i svingen? Da han fotballtreneren skal klatre opp på taket for å hente fotballen og så faller han ned :ler: Og da når faren til Linus og lillesøstra tror de har gått seg bort og så er det rett ved siden av huset :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett på Linus i svingen? Da han fotballtreneren skal klatre opp på taket for å hente fotballen og så faller han ned :ler: Og da når faren til Linus og lillesøstra tror de har gått seg bort og så er det rett ved siden av huset :P

Nei, det har jeg sett mindre av. Sikkert fordi jeg kun ser barne-tv når det er julekalendere, og som gir følelse av nostalgi. Nå gikk jo Jul i Svingen for første gang da jeg var 20 år, så det passer jo ikke egentlig inn under den kategorien. Da jeg var liten gikk Amalies Jul, Jul i Blåfjell, Teodors Julekalender, Jul i Skomakergata, Portveiens julekalender, Vertshuset den gylne hale og Jul på Sesam Stasjon.. Jul i Svingen så jeg første gang i sin helhet i forfjor, og jeg lo så jeg begynte å grine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...