Gå til innhold

Ingen mens og svak brunlig utflod


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor jeg skal poste det, så tar det her inne. 

Jeg skulle hatt mensen for 9 dager siden. Testet meg 5 dager over ventet mens, men den var negativ. Brukte digital cleare blue sin. 

Har vanligvis vært ganske punktlig 28 dager, evt bare 2 dager fra eller til. men stor sett har mensen kommet på dag 28.

Har noen ganger opplevd (lenge siden nå) at jeg har en svak mens og har kommet kun brunt utflod, men det har vært mye mørkere og mere mengde. Nå har jeg bare litt økt utflod, og en antydning til litt bun farge. Veldig svakt. Og minner absolutt ikke på noe mens. Bare utflod med  en aning brunt i. (beklager detaljene jeg kommer med) Sånn har det vært nå i 4 dager. 

Har 2 barn, så har vært gravid, og aldri opplevd dette. Og har da testet positiv 5 dager over (1. testing på begge to) 

Siden testen var negativ, så har jeg slått meg til ro på at jeg ikke er gravid. Men kanskje noen andre har andre erfaringer? 

Så noen her som har opplevd dette? Og har en forklaring på dette? 

Anonymkode: 57707...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virkelig ingen som har opplevd dette? Farget utflod enda. En anelse litt lyserosa, ikke skikkelig med blod, men bare farget utflod med litt spor av blod kan man si. Og ingen mens. 

Har bestilt to billigtester nå, har allerede brukt 2 CB der ene var feil på testen, og den andre viste negativ. Så da tenkte jeg det er billigere å bestille disse billige testene. Er de like gode som CB? 

Aner virkelig ikke hva som skjer med kroppen min. Kjennes  ut som jeg skulle hatt mensen i over 1 uke nå, men som sagt så var testen negativ. Kan det være jeg er gravid, men har en MA? Kan en test slå negativ ut da? 

Kan man ha sånne sporblødninger når man har oppet over en eggløsning? Kan aldri huske mensen har vært så sein før. 

Har aldri hatt MA eller SA, så vet svært lite om hvordan det er. Men har aldri opplevd å teste negativ 5 dager over IKM med de andre svangerskapa. Så vet rett og slett ikke hva so skjer med kroppen min. Håper mensen dukker opp snart. Så får jeg bestille en GU for en sjekk i tilfelle det ikke er som det skal. 

Men nå er jeg altså 10 dager over. 

Anonymkode: 57707...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormonforstyrrelse kanskje? Ring gyn og få deg sjekket hvis det er lenge siden sist.

Anonymkode: 7a0e2...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...