Gå til innhold

Er du fornøyd med din Samsung Galaxy s6?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, som tittelen sier: er du fornøyd?

Min beste mobilopplevelse var da jeg kjøpte Samsung Galaxy II. Dette var en fantastisk telefon jeg hadde i mange mange mange år. Jeg byttet den ut med Samsung Galaxy s4 som jeg knapt hadde i halvannet år fordi det var noe seriøst galt med den. Fikk nå i sommer toppmodellen S6 som koster skjorta og jeg kan ikke si at jeg er særlig imponert. Den er allerede småtreg og får noen hickups som også S4 hadde. I tillegg suger fingeravtrykkleseren til mine kvinnelige fingre. Den hjem-tasten er jo stor at det skal godt gjøres å dekke den ordentlig til. Endte med å måtte taste passordet hver gang jeg skulle inn på mobilen og ga opp hele skjermlåsen på et punkt. Dekningen på mobilen regelrett suger. Den er dog ikke like ille som S4 som var den største grunnen til at jeg måtte bytte den ut: jeg hadde så og si aldri dekning.

S6 sitt kamera er bra ja. men det er jo først når du klarer å fokusere med det! Tror sjelden jeg har vært borti mer elendig fokus. Du må jo ha flombelysning for å foksusere på nært hold!

Som trofast Samsungkunde i alle år er jeg bare så skuffa over at de ikke kan levere bedre. Jeg hadde liksom forventet noe mer av dem etter høydaren S2 :( Angrer på at jeg ikke kjøpte A3 eller A5 som virker mer stabilt. Det sitter langt inn i meg å gå over til et annet merke...

Anonymkode: cf5c8...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke testet den selv, men har flere venner som har kjøpt den. Alle klager på ett eller annet så mulig du ikke er den eneste som har hatt trøbbel med den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...