Gå til innhold

Hei natteravnere


Gjest Gjest_Jacklost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært så plaget av angsten i dag, så nå har jeg rømt hjem til pikerommet hos foreldrene mine så jeg slipper å være alene i leiligehta mi. Får fortsatt ikke sove da jeg er redd for å ikke våkne igjen, og jeg er dautrøtt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

Har vært så plaget av angsten i dag, så nå har jeg rømt hjem til pikerommet hos foreldrene mine så jeg slipper å være alene i leiligehta mi. Får fortsatt ikke sove da jeg er redd for å ikke våkne igjen, og jeg er dautrøtt :(

Uff, trist å høre :( Du virker som en fantastisk kvinne, jeg skulle gjerne gitt deg en stor bamseklem :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, trist å høre :( Du virker som en fantastisk kvinne, jeg skulle gjerne gitt deg en stor bamseklem :hug:

Takk skal du ha, Jacklost! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt skal jeg prøve å døgne! Vi får se hvordan det går.. Planen er å ikke legge meg å sove før kl 20 tidligst! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt skal jeg prøve å døgne! Vi får se hvordan det går.. Planen er å ikke legge meg å sove før kl 20 tidligst! 

Døgning kan være gøy. Men kan være kjedelig også. 

Inatt hører jeg på Wish i didn't miss you med Angie Stone og innser at jeg ikke kan få alt jeg vil her i livet.

Anonymkode: 92734...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, halvflaske med whiskey er tømt. En av favorittserier på tv. Finfin lørdag. 

Anonymkode: 33987...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døgning kan være gøy. Men kan være kjedelig også. 

Inatt hører jeg på Wish i didn't miss you med Angie Stone og innser at jeg ikke kan få alt jeg vil her i livet.

Anonymkode: 92734...fb6

Ja. Ser på Jessica Jones og prøver å få tiden til å gå! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mere, det er store ting man kan sprenge og så se det rase sammen :D Man kan ødelegge store bruer med, btw. Hadde Rico dialekt i toeren? Kan ikke huske det, og nå høres han ut som en (Kommer ikke på ordet jeg skulle si) Vi har en wingsuit med. Om du likte JC2 er jeg sikker på at du vil like dette :)

Til det markerte; husker ikke Rico i det hele tatt :ler:
Sett noen reviews i ettertid, ser gøy ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg er våken :P Har snudd døgnet litt etter juleferien startet(er student) er ingen forpliktelser på dagtid og da blir jeg fort nattmenneske, er litt for b-menneske tror jeg. Planen var å snu i dag da, men ser ikke helt ut som det går gitt :P Må opp 07 på fredag så må egentlig få snudd om igjen... elendig viljestyrke i blant:engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...