Gå til innhold

Hei natteravnere


Gjest Gjest_Jacklost

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jacklost

Hva gjør dere natteravner som er oppe om natta på nå? Jeg er ikke trøtt

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Pakker og rydder.. Med mange pauser pga kynnere jeg får av å stå oppreist! 

Fælt så effektiv du er så sent på natta da :fnise: Her er det sofa og pledd som gjelder :laugh:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gamer :biggrin: Jeg vil holde meg våken til i kveld slik jeg får døgnrytmen min på plass :)

Får håpe det funker da.. Gjør aldri det for meg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

Får håpe det funker da.. Gjør aldri det for meg :P 

Mener du at du ikke klarer å holde deg våken så lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at du ikke klarer å holde deg våken så lenge?

Nei, men at døgnrytmen sjelden kommer på plass.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fælt så effektiv du er så sent på natta da :fnise: Her er det sofa og pledd som gjelder :laugh:

 

fikk ikke sove fordi jeg viste at det var ting å gjøre :P anbefaler ikke å flytte når man er midt i redebygging, blir bare styr! Vi flytter i dag også skal tingene hentes til helgen.. Jeg har egentlig forbud mot å gjøre noe som helst fordi jeg har vært på sykehuset to ganger med premature rier så sniker meg rundt når ingen ser!

Jeg gamer :biggrin: Jeg vil holde meg våken til i kveld slik jeg får døgnrytmen min på plass :)

hadde ikke samboeren min sovet søtt så hadde jeg nesten tippa du var han :P vet ikke hvor mange dager jeg har plaget han for å holde han våken etter at han har spilt hele natten for å få døgnrytme :P klarte å holde han våken i går så får vel vekke han snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

fikk ikke sove fordi jeg viste at det var ting å gjøre :P anbefaler ikke å flytte når man er midt i redebygging, blir bare styr! Vi flytter i dag også skal tingene hentes til helgen.. Jeg har egentlig forbud mot å gjøre noe som helst fordi jeg har vært på sykehuset to ganger med premature rier så sniker meg rundt når ingen ser!

hadde ikke samboeren min sovet søtt så hadde jeg nesten tippa du var han :P vet ikke hvor mange dager jeg har plaget han for å holde han våken etter at han har spilt hele natten for å få døgnrytme :P klarte å holde han våken i går så får vel vekke han snart!

Hehe :P Har han bruker her?

 

Dette er faktisk første gangen jeg har gama om natta på mange år :P Må være over 4 år, vanligvis så orker jeg ikke noe spilling om natta :)

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P Har han bruker her?

 

Dette er faktisk første gangen jeg har gama om natta på mange år :P Må være over 4 år, vanligvis så orker jeg ikke noe spilling om natta :)

tror ikke det :P han mobber meg lit for at jeg henger her! Men han kunne sikkert lagd seg bruker for å se hva jeg skriver innimellom :P 

Bra det ikke er en vane da! Her er det nesten mer normalt at jeg sover alene på natta og er våken alene på dagen. Ikke noe som anbefales for jeg begynner vekking klokka 10! Fort gjort å bli sånn vist nok når man er sykemeldt!? Jeg sover på natten og litt i løpet av dagen nå da. Er ikke lett å sove godt når man ikke klarer å snu seg! xD

Hva har du spilt i natt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Jacklost

Hehe, når han blir eldre kommer han sikkert ikke til å orke det mer :P Mange folk orker ikke slikt mer etter fylte 30 virker det som :)

Just Cause 3, har bare dreve og tullet rundt, sprengt alt mulig :P Men måtte slå av nå, når jeg begynner å bli veldig trøtt så mister jeg all lyst til å spille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, når han blir eldre kommer han sikkert ikke til å orke det mer :P Mange folk orker ikke slikt mer etter fylte 30 virker det som :)

Just Cause 3, har bare dreve og tullet rundt, sprengt alt mulig :P Men måtte slå av nå, når jeg begynner å bli veldig trøtt så mister jeg all lyst til å spille :)

kommer nok litt nå som det kommer en skrikerunge og :P 

Just case 3 har jeg ikke sett, men gøy å sprenge da 😃 får håpe du klarer å holde deg våken resten av dagen nå da! Lykke til ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

kommer nok litt nå som det kommer en skrikerunge og :P 

Just case 3 har jeg ikke sett, men gøy å sprenge da 😃 får håpe du klarer å holde deg våken resten av dagen nå da! Lykke til ^^

Mission failed, jeg sovna i 9 tida og våkna opp i 14 tida :fnise:

Gratulerer forresten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hells bells

Jeg er på jobb, har en liten te-pause nå :)

Siste vakta denne uka,så nå er det  snart helg :hoppendeglad:

(Jeg sover bare 3-4 timer når jeg kommer hjem, da greier jeg å snu døgnet igjen) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...