Gå til innhold

Romantisk tur til Gøteborg?


FangeLiv

Anbefalte innlegg

Kjæresten min ønsker seg romantisk weekend i bursdagsgave. Vi hadde en tur alene for tre år siden, og var enig i at det bør vi gjøre minst to ganger i året. Men så har det ikke blitt så mye av likevel. Men nå skal jeg få det til, har ordnet med barnevakt og alt. Men hva syns dere om romantisk tur til Gøteborg? Planlegger å ta tog fra Oslo, bo på hotell et par dager og reise hjem igjen. 

Får dårlig samvittighet av at ungene ikke er med, siden Liseberg er der. Kanskje vi bør ta med unger likevel? Men vi er aldri alene heller. Jeg vil ikke fly på ferie, og ferie i Norge er så... Ja, jeg vet ikke, men har ikke lyst til å kjøre heller. Kunne jo tatt tog til Bergen. Men Bergen er vi i flere ganger i året i jobbsammenheng.

Kan ikke noen si "JAAA, Gøteborg er en kjemperomanisk by", værsåsnill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gøteborg er en hyggelig by og en kjærestetur dit høres veldig bra ut. Ypperlig å ta toget. Det er masse hoteller å velge blant, shopping, en park hvis dere vil tusle litt der. Koselig julemarked på Liseberg hvis dere skal dra nå før jul. Synes absolutt det er en fin by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sterkt vurdert å ta toget til Stockholm i staden. Det er vel berre ein god time lenger på toget (gitt du bur i Oslo), og det er etter mi meining ein mykje finare by

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempe koselig i Gøteborg, og super praktisk at det er så nært Oslo/Østlandet.

Har vært der mange ganger. Oftest uten barn ;)
Pleier å bo å Gothia Towers (og velger ett rom som ikke er de aller billigste- for d får man spise frokost i 2 etasje i stedenfor i de store frokostsalen nede og rommene er litt finere). Det er kjempe fint.

Anbefaler tapasmiddag på Manana. (Bord må bookes i forkant.)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...