Gå til innhold

Han skulle bare ordne opp med samboeren...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tar det egentlog? Nå har det gått snart 4 måneder siden han sa det, og han er fremdeles ikke ferdig med henne. Vi hadde det kjempefint sammen,men så trakk han seg og sa han måtte rydde opp på hjemmebane. I mellomtiden har vi null kontakt. Blir gal av dette!! Orker ikke tanken på at han er sammen med henne og barna! Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 7aefb...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har valgt familien sin, og det må du nesten bare godta.Ville du virkelig hatt en som kan svike familien sin på den måten? Han hadde antagelig gjort det samme mot deg uten å tenke seg om. 

Anonymkode: 1efed...8e2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du egentlig selv på at å bare ordne opp = gjøre det slutt? Høres ut som det er deg han har gjort det slutt med, han bare glemte å fortelle deg det. Kom deg videre!

Anonymkode: 7aefb...324

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Utfra overskriften trodde jeg i mitt rare hode at det var snakk om en ettermiddagstund :sprettoy: ... så skvatt litt når du skrev du hadde ventet i fire mnd :fnise:

Seriøst så tror jeg bare du skal avskrive han nå som det har gått så lang tid. Har vært i samme situasjon og det var ganske fort for han å avslutte når vi var kommet "dit" i vårt forhold. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er at du blir gal av tanken på han med kona si, men med BARNA? Hva forventa du? At han skulle pakke sakene og aldri se dem igjen? Ingen elskerinne er verdt mer enn barna! Få hodet ut av ræva! 

Og forresten, du har blitt dumpa.

Anonymkode: 58f8f...888

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tar det egentlog? Nå har det gått snart 4 måneder siden han sa det, og han er fremdeles ikke ferdig med henne. Vi hadde det kjempefint sammen,men så trakk han seg og sa han måtte rydde opp på hjemmebane. I mellomtiden har vi null kontakt. Blir gal av dette!! Orker ikke tanken på at han er sammen med henne og barna! Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 7aefb...324

Er vel nettopp derfor han har dumpa deg òg.. At du kan ha ein sånn tankegang kan skremme eit kvart vakse menneske! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 mnd siden, åpenbart at han ikke skulle "ordne opp" med samboeren for å forlate henne til fordel for deg da. Han skulle ordne opp for å se om han kunne redde forholdet  dems og det har tydeligvis skjedd så lukk kapitellet, glem han og gå videre

Anonymkode: 40db6...d04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tar det egentlog? Nå har det gått snart 4 måneder siden han sa det, og han er fremdeles ikke ferdig med henne. Vi hadde det kjempefint sammen,men så trakk han seg og sa han måtte rydde opp på hjemmebane. I mellomtiden har vi null kontakt. Blir gal av dette!! Orker ikke tanken på at han er sammen med henne og barna! Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 7aefb...324

Hvis du blander deg i en mann med samboer, så har du deg selv å takke egentlig. Er jo ikke sikkert at de er ferdige..... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Intet æresrikt i å renne rundt med noen som har familie, men han var virkelig intet å stole på (for noen) siden han ikke kunne avslutte det der med TS på folkvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hviklet forhold hadde dere ts? Hvor lenge var dere sammen? Var det mest seksuelt, eller var det noe mer der? Sa han at han skulle ordne opp med samboeren over et visst tidsrom ? Hvis han har samboer, har han jo kjæreste, så da var han utro mmot henne med deg. Visste du at han hadde samboer og barn? Kan det være at hun bruker dette imot han så han ikk e får se barna? Det kan jo være mye her.

Uansett, siden du tydeligvis visste det, har du og et ansvar. Hold deg unna opptatte menn!

Neste gang, er det din mann som er utro...

Anonymkode: 05326...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor lang tid tar det egentlog? Nå har det gått snart 4 måneder siden han sa det, og han er fremdeles ikke ferdig med henne. Vi hadde det kjempefint sammen,men så trakk han seg og sa han måtte rydde opp på hjemmebane. I mellomtiden har vi null kontakt. Blir gal av dette!! Orker ikke tanken på at han er sammen med henne og barna! Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 7aefb...324

hvis du ikke orker tanken på han med barna sine så har du et problem... han velger neppe vekk sitt eget kjøtt og blod for en kvinne..  hans samboer er noe annet. Men barna ? Nei de må du nok tåle.  Men det virket mer ut som det er du som er dumpet. Finn deg en ledig mann du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...