Gå til innhold

Innvandringen endrer balansen mellom kvinner og menn i Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Norske menn er da kvinnediskriminerende og kvinnefiendtlige så det holder. Bare et lite mindretall av norske menn gjør den jobben de skulle gjort i hjemmene, de fleste bruker sine partnere som slavedrivere på hjemmebane. Kvinnene tvinges til å arbeids dobbelt, mens mennene forlanger å bli tatt hensyn til så de slipper billig unna. På jobben sextrakasserer de sine kvinnelige medarbeidere systematisk. Hver eneste dag voldtas hundrevis, trolig tusenvis, av kvinner i sine hjem av overkåte norske mannsgriser som bare vil ha dekket sine egne behov uten å ta hensyn til sin partner. Det er slett ikke sikkert at innvandrere er et dårligere partnervalg enn nordmenn.

Anonymkode: 1752e...aad

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Norske menn er da kvinnediskriminerende og kvinnefiendtlige så det holder. Bare et lite mindretall av norske menn gjør den jobben de skulle gjort i hjemmene, de fleste bruker sine partnere som slavedrivere på hjemmebane. Kvinnene tvinges til å arbeids dobbelt, mens mennene forlanger å bli tatt hensyn til så de slipper billig unna. På jobben sextrakasserer de sine kvinnelige medarbeidere systematisk. Hver eneste dag voldtas hundrevis, trolig tusenvis, av kvinner i sine hjem av overkåte norske mannsgriser som bare vil ha dekket sine egne behov uten å ta hensyn til sin partner. Det er slett ikke sikkert at innvandrere er et dårligere partnervalg enn nordmenn.

Anonymkode: 1752e...aad

Åh please, norske menn er blant de beste når det gjelder likestilling. Sier du virkelig at en mann fra midtøsten har samme kvinnesyn som en mann fra skandinavia?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh please, norske menn er blant de beste når det gjelder likestilling. Sier du virkelig at en mann fra midtøsten har samme kvinnesyn som en mann fra skandinavia?

Jeg tipper den du svarer er en mann som ønsker å røre rundt i grytene.

Anonymkode: 5c228...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper den du svarer, er en mann som ønsker å røre rundt i grytene.

Anonymkode: 5c228...54d

Jeg tipper 5c228...54d er en mann som overhodet ikke bryr seg om kvinners rettigheter og levekår.

Anonymkode: 1752e...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner mange bekymringer mhp flykningestrømmen, men denne tar jeg ikke helt altså. Det blir for meg like tåpelig som å bekymre seg for kjønnsbalanseenring pga mange hentekoner fra Asia. (og det har jeg aldri hørt noen bekymre seg for)

Anonymkode: 3e79e...169

I Norge flytter flere unge kvinner enn unge menn fra bygder og mindre tettsteder inn til byene. Det er også langt flere norske kvinner enn norske menn som drar til utlandet for å studere. Det skaper her til lands et overskudd av menn på bygda og mindre tettsteder. Damene fra Øst-Asia som hentes til Norge for ekteskap ender i større grad opp med norske menn på bygda og i mindre tettsteder enn i de største byene. Disse damene dekker overskuddet av norske menn som har vanskelig for å skaffe seg norsk dame. Norske damer har et betydelig større utvalg blant menn i utlandet. De danner i noe større grad forhold med utlendinger fra andre deler av den vestlige verden. De mindre attraktive norske damene henter seg menn i Afrika og Midtøsten eller finner seg menn derfra her hjemme i Norge. Hentekoner fra Øst-Asia skaper altså ingen ubalanse mellom kjønnene her i Norge. De er derimot med på å jevne ut kjønnsbalansen i nordmenns henteekteskap. 

Flyktningestrømmen kommer på toppen av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt sagt, og det er sannheten. 

Opplysningstiden og hele vår kulturelle reise i filosofi og vitenskap helt siden middelalderen og fram til nå har, kan man si, skulpturert oss til å bli fornuftige siviliserte mennesker med visse dyder. Det har selvsagt vært en lang reise fram til fullstendig likestilling slik som vi har i dag (hvor det faktisk har tippet litt og menn nå blir undertrykt, samtidig som mange rabiate kvinner fortsatt hyler om manglende likestilling bare fordi de velger å bli barnehagetanter framfor ingeniører) 

Men ja, det er i stor grad pga oss menn sin vilje til å hjelpe kvinner opp og fram at de har fått likestilling. Når man da importerer menn som vi feminiserte menn ikke lenger kan beskytte våre kvinner mot, så står den friheten litt i fare. Men jeg tror ikke det er noen fare for det enda..men la oss fortsette med vid åpne grenser i 5 år til..

Det jeg ikke tror mange fortstår er at vi lever i en VIDT forskjellig verdenn enn folk fra araberland. Vi er ikke bare tilfeldig plassert på jorda. Våre foreldre, forfedre og til slutt oss har vokst opp med et sett verdier som vi generasjon for generasjon har finpusset til det ekstremt sivilserte samfunnet vi har nå. Et høykulturellt høyteknologisk fritt samfunn. Det er ikke bare å komme fra hundrevis av år med muslimsk middelalderkultur og så tilpasse seg iløpet av en generasjon eller to. Vi ser jo at andre -og tredjegenersajonsinnvandrere IKKE er noe mer integrert enn sine foreldre - heller tvert imot. De søker tilbake til de verdier som ligger i dem. 

Men når man pisser på og nedgraderer viktigheten av kultur og identitet, slik som vi i større og større grad har gjort de siste 60 årene, og endt opp i en globalistisk drømmeutopi..så ser man ikke det.

Det er godt du kan konkludere på denne måten, all den tid gjennomsnittsalderen på tredjegenerasjonsinnvandrere er på omtrent 4 år, om jeg husker riktig. Og blant gruppen med andregenerasjonsinnvandrere er over 70 % under 16 år. Altså vet vi svært lite om hvordan disse to gruppene vil gjøre det fremover.

Anonymkode: a6696...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt du kan konkludere på denne måten, all den tid gjennomsnittsalderen på tredjegenerasjonsinnvandrere er på omtrent 4 år, om jeg husker riktig. Og blant gruppen med andregenerasjonsinnvandrere er over 70 % under 16 år. Altså vet vi svært lite om hvordan disse to gruppene vil gjøre det fremover.

Anonymkode: a6696...be2

Hvis vi brouer statistikk fra England, Nederland, Belgia som ligger lenger frem enn oss så kan vi se hva som kommer.  Ingen er mer nordmenn enn utflyttede norskamerikanere. Dvs tviholder krampaktig på deres egen versjon av hjemlandets verdier. Støtte til sharia og islamske lover er større blant de unge i vesten enn førstegenerasjon som utvandret derfra.

De søker tilbake til røttene I søken etter en identitet og blir mer katolsk enn paven. Godt støtten av Islam.net og innleide hatpredikanter. Så her her er det bare å holde seg fast. For konservativt kvinnesyn mm er det bare å bli vant til. Og det kommer til å bli værre før det blir bedre, Kall det gjerne ungdommens opprør mot foreldrene.

Anonymkode: ee990...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er mer nordmenn enn utflyttede norskamerikanere. Dvs tviholder krampaktig på deres egen versjon av hjemlandets verdier.

Anonymkode: ee990...b95

Det er i stor grad en myte. Skandinavene som flyttet til Nord-Amerika bosatte seg først og fremst på bygda, gjerne i områder som geografisk minner om Skandinavia. Der skapte de gjerne ganske isolerte samfunn. Da er det ikke så unaturlig at impulsene fra det øvrige storsamfunnet blir begrenset. Men etter hvert har disse isolerte samfunnene også blitt utsatt for amerikanisering, og i dag er det et veldig lite mindretall av norskættede amerikanere som snakker noe norsk. Norsktalende i USA teller visstnok bare omkring 55 000 i et land med flere norskættede enn det finnes nordmenn i Norge. Skandinaviske migranter i USA er nok heller blant de mest assimileringsvennlige i landet. Så fort de kommer inn til større byer, så blander de seg med andre. De få som tviholder på norske tradisjoner virker primært å være eldre folk i små, bakstreverske bygdesamfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...