Gå til innhold

Dere som puler på fest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommer an på om hun er ei flyfille eller ei.

du er god til å bedømme om dama er flyfille eller ikke?  :P trodde de fleste viste at de som så mest ordentlig ut, er mest dirty jeg;) 

Anonymkode: 54e07...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som puler på fest, hvor har dere sex hen? Jeg har faktisk opplevd at to stykker hadde sex i senga mi!! Trenger vel ikke å si at jeg ble forbanna? Etter den opplevelsen, så låser jeg alltid soverommet. Har også opplevd at noen hadde sex på do og gikk inn mens de holdt på :kvalm: ikke på mitt bad, men dog. Klarer ikke folk å vente til de kommer hjem? 

terrassen, do, senger som er ledig, kott. garasjen, midt på stuebordet engang foran hele festen... sex er sex ;) 

Anonymkode: 54e07...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er grunnen til at menn hater damer som ligger rundt.. De ligger rundt med de værste horebukkene som driter i kjønnssykdommer og graviditet. Damer er ikke særlig bedre. Jo nærmere null, da kan jeg fylle et hull. Ja takk til damer som aldri har hatt ons. Og det har jeg klart å holde meg unna så langt.

Anonymkode: 08e3f...77a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært så flink til å be menn bruke kondom når jeg har "pult de på fest". Men når jeg leser noe av det her så tenker jeg at jeg bør skjerpe meg så jeg ikke får barn med noen som er like tullete og tankeløs.

Du høres ikke mye bedre ut for å si et mildt..:fnise:

Anonymkode: 08e3f...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og det skal de få men de får ikke akkurat så mye. Så kanskje lurere og drite i prevensjon med en rik kar. Bare et tips.

Jeg tester meg, dessuten er jeg ikke redd for å få noe livsfarlig i Norge. I utlandet har jeg alltid brukt kondom.

Staten gir kvinnen penger, så det er staten du skylder penger og ikke dama. Så når du da får penger trekker de de pengene du har. Dermed ganske dårlig taktikk å ikke ha penger, for det må du ha før eller senere.

Anonymkode: d0b9a...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er grunnen til at menn hater damer som ligger rundt.. De ligger rundt med de værste horebukkene som driter i kjønnssykdommer og graviditet. Damer er ikke særlig bedre. Jo nærmere null, da kan jeg fylle et hull. Ja takk til damer som aldri har hatt ons. Og det har jeg klart å holde meg unna så langt.

Anonymkode: 08e3f...77a

tror du ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Staten gir kvinnen penger, så det er staten du skylder penger og ikke dama. Så når du da får penger trekker de de pengene du har. Dermed ganske dårlig taktikk å ikke ha penger, for det må du ha før eller senere.

Anonymkode: d0b9a...3fe

jeg vet jeg var med på den, "la oss leke 20 spørsmål med Mats15", men kanskje vi skal stoppe nå? Tråden handler jo ikke om han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mats15 er et troll. Hvorfor biter dere på? 

Anonymkode: 47b12...053

Selv om du er et troll så betyr ikke det at andre er det. Jeg er et menneske og står for det jeg skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du tester deg jevnlig da. Du vet ikke om du har noe hvis du ikke har testet deg. Ja jenta bør ta ansvar og ikke knulle uten kondom, men ikke tro at du slipper unna så lett om du gjør henne gravid.

Folk som har sex uten kondom skal hiv og herpesteste seg mellom hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men det står det ikke har noe med alder å gjør ;)

Hadde nok brydd meg om ungen men kun ungen. Ellers hadde jeg klart å levd som før.

Har jeg ikke råd å betale så har jeg ikke råd å betale. Ingen må tvinges til å sulte ihjel for å betale for en unge.

Man blir selvfølgelig tvunget. Det er norsk lov, betal eller gå i fengsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jenta sier jeg må. Ikke mitt problem om jenta blir gravid. Det får hun passe på selv. Jeg har aldri med meg kondom. Hender at jentene har og sier jeg må ta på meg. Da gjør jeg det. Ellers bruker jeg ikke. 

Håper dette er et ironisk innlegg, ellers sier jeg bare: "Hei hei kjønnssykdommer" Hah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...