Gå til innhold

Dere som puler på fest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det står ingen forklaring på hvorfor tallet femten, I am dissapoint.

Nei men det står det ikke har noe med alder å gjør ;)

så dersom du fikk beskjed om at du skal ha barn, hadde du ikke følt noe da? Drit i penger.. Du vet at det finnes et menneske der ute som er halvt deg og du klarer å leve livet som før?

Hadde nok brydd meg om ungen men kun ungen. Ellers hadde jeg klart å levd som før.

Vil jo si at du har et alvorlig økonomisk problem 18+ år frem i tid.

Har jeg ikke råd å betale så har jeg ikke råd å betale. Ingen må tvinges til å sulte ihjel for å betale for en unge.

Endret av Mats15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jenta sier jeg må. Ikke mitt problem om jenta blir gravid. Det får hun passe på selv. Jeg har aldri med meg kondom. Hender at jentene har og sier jeg må ta på meg. Da gjør jeg det. Ellers bruker jeg ikke. 

jeg er faktisk enig. Det er jenten som ksn bli gravid og bør passe på. Det eneste gutter bør tenke på er evt kjønnssykdommer de vil beskytte seg mot og at noen jenter puler på fest for å bli gravid. Er ikke alle jenter gutter kan stole på. Skader jo ikke om gutter har med kondom, men jenten bør sørge for kondom om hun ikke går på pillen el.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går jeg til lege hvis jeg får.

Jeg har faktisk aldri blitt smittet av noe som helst. Så de trenger ikke være redd for å bli smittet av meg. Jeg bruker kondom hvis de har med seg og sier jeg skal bruke, hvis ikke så regner jeg med jenta går på noe piller eller vil bli gravid. Har hun så lyst på en unge så må hun jo få lov stakkars.

Håper du tester deg jevnlig da. Du vet ikke om du har noe hvis du ikke har testet deg. Ja jenta bør ta ansvar og ikke knulle uten kondom, men ikke tro at du slipper unna så lett om du gjør henne gravid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hadde nok brydd meg om ungen men kun ungen. Ellers hadde jeg klart å levd som før.

Har jeg ikke råd å betale så har jeg ikke råd å betale. Ingen må tvinges til å sulte ihjel for å betale for en unge.


Hahahahahahahahahhaha for et troll du er, enten det eller tidenes dummeste på forumet.
Til og med hjemløse folk må betale barnebidrag. Har man ikke penger nok så trekker staten automat-trekk fra de pengene du har, og da er det ditt eget problem om du går i minus på kontoen eller ikke har penger til egen mat.

Anonymkode: 5ca63...f85

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klamydia er ikke akkurat livsfarlig da, du kan jo se om hun har herpes på fitta.

Nei det kan man ikke. Til og med under utbrudd er det mange som ikke har synlige utbrudd.

Anonymkode: 5ca63...f85

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men det står det ikke har noe med alder å gjør ;)

Hadde nok brydd meg om ungen men kun ungen. Ellers hadde jeg klart å levd som før.

Har jeg ikke råd å betale så har jeg ikke råd å betale. Ingen må tvinges til å sulte ihjel for å betale for en unge.

Dum, dummere, dummest!

De trekker deg uansett, så du får langt mindre penger MED barn enn UTEN barn. Livet ditt forandre seg uansett om du blir far, om ikke annet så økonomisk.

 

Anonymkode: 4098f...441

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som puler på fest, hvor har dere sex hen? Jeg har faktisk opplevd at to stykker hadde sex i senga mi!! Trenger vel ikke å si at jeg ble forbanna? Etter den opplevelsen, så låser jeg alltid soverommet. Har også opplevd at noen hadde sex på do og gikk inn mens de holdt på :kvalm: ikke på mitt bad, men dog. Klarer ikke folk å vente til de kommer hjem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som puler på fest, hvor har dere sex hen? Jeg har faktisk opplevd at to stykker hadde sex i senga mi!! Trenger vel ikke å si at jeg ble forbanna? Etter den opplevelsen, så låser jeg alltid soverommet. Har også opplevd at noen hadde sex på do og gikk inn mens de holdt på :kvalm: ikke på mitt bad, men dog. Klarer ikke folk å vente til de kommer hjem? 

Eneste festknullet jeg har hatt, var i senga til foreldrene(?) til den som hadde festen :P

Hadde blitt forbanna om noen hadde hatt det i min seng ja haha, men så passer jeg på å kun ha 5-10 nærme venner over på fest, og ikke 40-50 fulle kåte ungdommer
:fnise:

Vet om folk som har hatt det i garderobeskap og i blokk oppgangen under fest også. :ohmy::no_smoking:

Anonymkode: 5ca63...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du tester deg jevnlig da. Du vet ikke om du har noe hvis du ikke har testet deg. Ja jenta bør ta ansvar og ikke knulle uten kondom, men ikke tro at du slipper unna så lett om du gjør henne gravid.

Ja jeg tester meg jevnlig men ikke etter hver gang.


Hahahahahahahahahhaha for et troll du er, enten det eller tidenes dummeste på forumet.
Til og med hjemløse folk må betale barnebidrag. Har man ikke penger nok så trekker staten automat-trekk fra de pengene du har, og da er det ditt eget problem om du går i minus på kontoen eller ikke har penger til egen mat.

Anonymkode: 5ca63...f85

Hvor skal de få penger fra når jeg har 0 kr da? De får ikke akkurat så mye :P Så det er best hun er forsiktig og bruker pillene sine til hun finner er rik kar så får hun masse penger til å shoppe for.

Dum, dummere, dummest!

De trekker deg uansett, så du får langt mindre penger MED barn enn UTEN barn. Livet ditt forandre seg uansett om du blir far, om ikke annet så økonomisk.

 

Anonymkode: 4098f...441

Uansett? Når det ikke er noe igjen også? Blir nok verre for hun som sitter der med en unge. Kroppen hennes blir forandret. Ikke bare livet. Hun bør også tenke på at hun må gjennom en fødsel og det er vel ikke bare bare? Men er det så gøy så må hun jo få lov. Hennes valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært så flink til å be menn bruke kondom når jeg har "pult de på fest". Men når jeg leser noe av det her så tenker jeg at jeg bør skjerpe meg så jeg ikke får barn med noen som er like tullete og tankeløs.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tester meg jevnlig men ikke etter hver gang.

Hvor skal de få penger fra når jeg har 0 kr da? De får ikke akkurat så mye :P Så det er best hun er forsiktig og bruker pillene sine til hun finner er rik kar så får hun masse penger til å shoppe for.

Uansett? Når det ikke er noe igjen også? Blir nok verre for hun som sitter der med en unge. Kroppen hennes blir forandret. Ikke bare livet. Hun bør også tenke på at hun må gjennom en fødsel og det er vel ikke bare bare? Men er det så gøy så må hun jo få lov. Hennes valg.

Les litt i denne tråden:  http://forum.kvinneguiden.no/topic/988033-hvordan-slippe-barnebidrag/?page=1

Før eller senere må du punge ut.

Anonymkode: a63f4...f04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Hun må kunne passe på seg selv. Jenter er ikke små barn. 

Hun får ikke så mye penger av meg akkurat. 

Hva med deg selv? Har du ikke noen interesse av å passe på deg selv med tanke på kjønnssykdommer osv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les litt i denne tråden:  http://forum.kvinneguiden.no/topic/988033-hvordan-slippe-barnebidrag/?page=1

Før eller senere må du punge ut.

Anonymkode: a63f4...f04

Ja og det skal de få men de får ikke akkurat så mye. Så kanskje lurere og drite i prevensjon med en rik kar. Bare et tips.

Hva med deg selv? Har du ikke noen interesse av å passe på deg selv med tanke på kjønnssykdommer osv? 

Jeg tester meg, dessuten er jeg ikke redd for å få noe livsfarlig i Norge. I utlandet har jeg alltid brukt kondom.

Endret av Mats15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal de få penger fra når jeg har 0 kr da? De får ikke akkurat så mye :P Så det er best hun er forsiktig og bruker pillene sine til hun finner er rik kar så får hun masse penger til å shoppe for.


Da får du det som gjeld og må etterbetale store summer så fort du blir stor gutt og får deg en jobb/inntekt.

Anonymkode: 5ca63...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forresten tror ikke mammaen din ville vært så stolt av deg om hun visste at du pulte rundt ubeskyttet mens du fremdeles bodde hjemme, tviler på hun er interessert i å ha noe deltidsbarn inn i huset når hun allerede har en unge der!

Anonymkode: 5ca63...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og det skal de få men de får ikke akkurat så mye. Så kanskje lurere og drite i prevensjon med en rik kar. Bare et tips.

Jeg tester meg, dessuten er jeg ikke redd for å få noe livsfarlig i Norge. I utlandet har jeg alltid brukt kondom.

Sånne som deg som er grunnlaget for slike oppslag, da?

http://www.dagbladet.no/2015/12/01/nyheter/aids/hiv/verdens_aidsdag/seksuelt_overforbar_sykdom/42192414/

Hvor dum er det mulig å bli, lurer jeg. Nærmest gå inn for å pådra seg sykdom...:ohmy:

Anonymkode: cff75...070

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Da får du det som gjeld og må etterbetale store summer så fort du blir stor gutt og får deg en jobb/inntekt.

Anonymkode: 5ca63...f85

Jeg er stor gutt, men jobber ikke nå. Grunn er privat. Har jobbet fram til tidlig i år. Hvis jeg ikke får inntekt hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne som deg som er grunnlaget for slike oppslag, da?

http://www.dagbladet.no/2015/12/01/nyheter/aids/hiv/verdens_aidsdag/seksuelt_overforbar_sykdom/42192414/

Hvor dum er det mulig å bli, lurer jeg. Nærmest gå inn for å pådra seg sykdom...:ohmy:

Anonymkode: cff75...070

Har norske kvinner hiv og aids? Virkelig? Er dere så farlige? Nei sånt er jeg ikke redd for her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...