Gå til innhold

Dere som puler på fest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha ! Du vet at en person som har hatt sex kun 1 gang i sitt liv kan ha kjønnssykdom ikke sant?
Dessuten skal du ikke ta det for gitt at jenta går på p-piller.

Anonymkode: 5ca63...f85

Jeg har aldri hatt sex med en person som har mer lyst til å få barn med meg enn jeg har lyst til å få barn med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da går jeg til lege hvis jeg får.

Jeg har faktisk aldri blitt smittet av noe som helst. Så de trenger ikke være redd for å bli smittet av meg. Jeg bruker kondom hvis de har med seg og sier jeg skal bruke, hvis ikke så regner jeg med jenta går på noe piller eller vil bli gravid. Har hun så lyst på en unge så må hun jo få lov stakkars.

så snill du er 

 

 

 

:ironi: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at jenter (dessverre) burde tenke at de er alene om ansvaret og at de dermed  ta ansvar for seg selv, og anta at de er alene om det. Når det er sagt er det ikke slik det burde være, men idioter tiltrekkes idioter - og sammen lager de små idioter og før vi vet ordet av det er verden full av de. Så for all del, prevensjon er hensiktsmessig for begge parter og gangner samfunnet generelt.  

Innlegget mitt lenger oppe var ment ironisk forresten. Jeg synes ikke du høres spesielt lovende ut.

Verden er full av idioter og sammen gjør vi idiotiske ting og ødelegger verden. Går ikke an å utrydde idioter før hele menneskeheten blir utryddet. Jenter får ta ansvar for seg selv og gutter får ta ansvar for seg selv.

Hohoi! Du har tydeligvis ikke hørt om barnebidrag og kjønnsykdommer

Jo det har jeg, men jeg bryr meg ikke. Tror ikke det er så mange farlige kjønnssykdommer blant norske kvinner. Jeg har ikke så mye å betale barnebidrag med så hun får ikke akkurat så mye likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jenta sier jeg må. Ikke mitt problem om jenta blir gravid. Det får hun passe på selv. Jeg har aldri med meg kondom. Hender at jentene har og sier jeg må ta på meg. Da gjør jeg det. Ellers bruker jeg ikke. 

Tror de fleste, blant annet staten vil si seg uenig i det. LOL

Det er like mye ditt ansvar, som jenta :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er full av idioter og sammen gjør vi idiotiske ting og ødelegger verden. Går ikke an å utrydde idioter før hele menneskeheten blir utryddet. Jenter får ta ansvar for seg selv og gutter får ta ansvar for seg selv.

Jo det har jeg, men jeg bryr meg ikke. Tror ikke det er så mange farlige kjønnssykdommer blant norske kvinner. Jeg har ikke så mye å betale barnebidrag med så hun får ikke akkurat så mye likevel. 

Er du 15 år gammel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

Verden er full av idioter og sammen gjør vi idiotiske ting og ødelegger verden. Går ikke an å utrydde idioter før hele menneskeheten blir utryddet. Jenter får ta ansvar for seg selv og gutter får ta ansvar for seg selv.

Du er selvmotsigende. Du tar ikke ansvar for deg selv når du driter i det og kjører på. Det er det samme som å ikke ta noe ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er full av idioter og sammen gjør vi idiotiske ting og ødelegger verden. Går ikke an å utrydde idioter før hele menneskeheten blir utryddet. Jenter får ta ansvar for seg selv og gutter får ta ansvar for seg selv.

Jo det har jeg, men jeg bryr meg ikke. Tror ikke det er så mange farlige kjønnssykdommer blant norske kvinner. Jeg har ikke så mye å betale barnebidrag med så hun får ikke akkurat så mye likevel. 

Om du får barn vil du ha enda mindre... Syntes synd på den som er så uheldig/uansvarlig at hun får barn med en med den holdningen

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er selvmotsigende. Du tar ikke ansvar for deg selv når du driter i det og kjører på. Det er det samme som å ikke ta noe ansvar.

Klamydia er ikke akkurat livsfarlig da, du kan jo se om hun har herpes på fitta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste, blant annet staten vil si seg uenig i det. LOL

Det er like mye ditt ansvar, som jenta :) 

Mener staten at vi skal være barnevakt for jentene også kanskje? Siden de ikke kan passe på seg selv?

Er du 15 år gammel?

Les hva jeg skrev tidligere om tallet 15 i brukernavnet mitt.

Du er selvmotsigende. Du tar ikke ansvar for deg selv når du driter i det og kjører på. Det er det samme som å ikke ta noe ansvar.

Det er mitt problem om jeg ikke tar ansvar over meg selv, jentene får passe på seg. 

Om du får barn vil du ha enda mindre... Syntes synd på den som er så uheldig/uansvarlig at hun får barn med en med den holdningen

Hun får ta ppiller så trenger hun ikke være så uheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener staten at vi skal være barnevakt for jentene også kanskje? Siden de ikke kan passe på seg selv?

Les hva jeg skrev tidligere om tallet 15 i brukernavnet mitt.

Det er mitt problem om jeg ikke tar ansvar over meg selv, jentene får passe på seg. 

Hun får ta ppiller så trenger hun ikke være så uheldig.

Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Jeg er ikke 15 hvis du ser på brukernavnet mitt. Ikke alder tallet står for. Jeg er godt over 20. Uansett må jenter kunne ta ansvar for seg selv. Er du ikke enig? 

Det står ingen forklaring på hvorfor tallet femten, I am dissapoint.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Moro er det, men jeg er seriøs. 

så dersom du fikk beskjed om at du skal ha barn, hadde du ikke følt noe da? Drit i penger.. Du vet at det finnes et menneske der ute som er halvt deg og du klarer å leve livet som før?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dere som vil diskutere om Mats15 er klar for å få barn eller ikke opprette en egen tråd? :) Og han kan argumentere der isteden.. er så kjedelig når dere spammer tråden.

Anonymkode: 844bf...985

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jenta sier jeg må. Ikke mitt problem om jenta blir gravid. Det får hun passe på selv. Jeg har aldri med meg kondom. Hender at jentene har og sier jeg må ta på meg. Da gjør jeg det. Ellers bruker jeg ikke. 

Vil jo si at du har et alvorlig økonomisk problem 18+ år frem i tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...