Gå til innhold

Sover ekstremt mye


Miriam21

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg jobbet hver dag sist uke + helgen. Hver dag etter jobb har jeg sovet fra 15:30 - 19:00, spist kveldsmat og lagt meg igjen klokka 21. Så står jeg opp igjen klokka 0500. Dette er vel ikke normalt? Jeg er sykepleier, men i det siste har jeg blitt utrolig deprimert. Mye som skjer på jobb også. Jobber på intensiven og er en veldig psykisk påkjenning nå. Jeg har aldri hatt problemer med dette tidligere, men er redd jeg er blitt deprimert og er blitt overfølsom enn det jeg har vært tidligere. Jeg gråter nesten hver dag og tenker flere ganger på å bare gi opp alt. Klarer rett og slett snart ikke mer.. Skulle egentlig vært på jobb nå i kveld, men måtte ringe å si eg var syk. Kjenner at kroppen er helt utslitt og er ekstremt forskjølet nå. Noen som har opplevd det samme og som har noen gode tips? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var deprimert en gang. Fikk medisiner, sluttet på de et par ganger og ble suicidal. Gikk til terapi, funket lite. Så ble alt plutselig bra. Kanskje du bør spørre fastlegen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig ved depresjon at man sover for mye eller for lite. Jeg ville tatt tak i det, samt sjekke stoffskiftet og d-vitamin da det kan også gi økt behov for søvn :)

Anonymkode: c24d7...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...