Gå til innhold

Finner ikke viktige papirer, hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lett over alt nå men klarer virkelig ikke finne disse papirene. Er jo mulig samboer har kastet de, men han pleier ikke gjøre det.

Fikk noen viktige papirer for 6 uker siden omtrent, var veldig syk akkurat da de kom i posten så jeg la de bare til side, men nå husker jeg ikke datoen,vet det er innen de neste dagene, men ikke når, og ikke kl slett heller i grunn. Blir veldig useriøst å ringe å spørre, da kan jeg like så godt droppe å dra for å si det sånn!

Noen klarsynte her inne som ser hvor de gjemmer seg :fnise: ellwr noen som har noen gode tips til hvor det er lett at ark ender opp? 

Anonymkode: a0c8b...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det så vanskelig å ringe da? det der er å lage dramatikk for ingenting :P

Anonymkode: 61e6c...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å ta opp telefonen å ringe det. Bedre enn å ikke dukke opp som flere sier. Så kan du heller skylde på at hunden spiste de, ungen har rota de bort eller mannen har forlagt dem eller noe,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et slags jobbintervju (blir litt feil å si det, men vil ikke gå nærmere inn på det). Har vært gjennom en lang søknadsprosess og har nå blitt valgt ut til endelig intervju sammen med to andre. Om jeg ringer å sier jeg har mistet de så tror jeg nok at de velger en av de andre to, de har også mer erfaringen enn meg så jeg føler jeg allerede ligger bak :(

Skjønner ikke hvorfan jeg kan ha vært så dum!! Jeg er vanligvis skikkelig ryddig og har orden på alt, men jeg tror jeg bare har utsatt og utsatt å se etter arkene siden jeg grudde meg så mye, visste hvor de var, men så var de plutselig ikke det likevel da.

Har liksom bare tatt det med ro frem til nå, vet at det var mellom 3-9 desember en gang, så skulle se nærmere i går! Men bortevekk er de...

Får vel ringe i morgen da, men redd jeg benner meg selv på det :/

 

Ingen som har noen lure steder jeg kan se da??

Anonymkode: a0c8b...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et slags jobbintervju (blir litt feil å si det, men vil ikke gå nærmere inn på det). Har vært gjennom en lang søknadsprosess og har nå blitt valgt ut til endelig intervju sammen med to andre. Om jeg ringer å sier jeg har mistet de så tror jeg nok at de velger en av de andre to, de har også mer erfaringen enn meg så jeg føler jeg allerede ligger bak :(

Skjønner ikke hvorfan jeg kan ha vært så dum!! Jeg er vanligvis skikkelig ryddig og har orden på alt, men jeg tror jeg bare har utsatt og utsatt å se etter arkene siden jeg grudde meg så mye, visste hvor de var, men så var de plutselig ikke det likevel da.

Har liksom bare tatt det med ro frem til nå, vet at det var mellom 3-9 desember en gang, så skulle se nærmere i går! Men bortevekk er de...

Får vel ringe i morgen da, men redd jeg benner meg selv på det :/

 

Ingen som har noen lure steder jeg kan se da??

Anonymkode: a0c8b...d0a

Si det som det er, noen har ryddet dem vekk. Det er en ærlig sak. Du er garantert ikke første person som har gjort det :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si det som det er, noen har ryddet dem vekk. Det er en ærlig sak. Du er garantert ikke første person som har gjort det :)

 

Lykke til :)

Tusen takk :/ Får håpe det! 

Skal hvert fall lete litt til, men har virkelig sett over alt nå, i klesskapet til og med, og oppå kjøleskapet :fnise:

Anonymkode: a0c8b...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :/ Får håpe det! 

Skal hvert fall lete litt til, men har virkelig sett over alt nå, i klesskapet til og med, og oppå kjøleskapet :fnise:

Anonymkode: a0c8b...d0a

Har selv leita meg dønn i hel etter sånne papirer selv om jeg var overbevist om at jeg hadde lagt dem på en trygg plass. Kjenner følelsen for å si det sånn! Du finner de garantert ti minutter etter du har ringt :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...