Gå til innhold

Er fetisj for strømpebukser rart?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rart det der, har en kompis som også synes det er veldig opphissende, spesielt om de er lyseblå og litt slitte. Skjønner ikke helt hva som er så fantastisk med det, men sikkert fint for dem, da. :P

Det er flere av mine venner som sier de synes det er sexy, men ikke sånn som han. Han tente på at jeg gikk i veldig trange bukser, sprutet på buksa og sånne ting. Det er vel en grunn til at jeg liker godt å gå i trange olabukser i dag.

Det er vanskelig å si hva det er som gjør det sånn for de, men morsomt var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo akkurat det da. Har man ikke sansen for det samme selv, så kan man ikke forstå hvorfor andre synes det er så fantastisk. Jeg forstår heller ikke hva som er så fint med olabukser?! :klo: Jævlig praktisk for jenta da. :fnise:

Hehe, ikke sant, enkelt og billig. :P

Det er flere av mine venner som sier de synes det er sexy, men ikke sånn som han. Han tente på at jeg gikk i veldig trange bukser, sprutet på buksa og sånne ting. Det er vel en grunn til at jeg liker godt å gå i trange olabukser i dag.

Det er vanskelig å si hva det er som gjør det sånn for de, men morsomt var det.

Oi, det var da voldsomt, da hadde han en ganske sterk fetish for olabukser ja. :) Liker det veldig godt selv, bruker det ofte. 

Kan tenke meg at det var morsomt ja, ikke godt å si hva som "trigger" en slik lyst, men det er heldigvis harmløst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det virker helt snålt å spermifisere klesplagg. Fins det ikke bedre steder å levere de edle dråper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke sant, enkelt og billig. :P

Oi, det var da voldsomt, da hadde han en ganske sterk fetish for olabukser ja. :) Liker det veldig godt selv, bruker det ofte. 

Kan tenke meg at det var morsomt ja, ikke godt å si hva som "trigger" en slik lyst, men det er heldigvis harmløst. :)

Så voldsomt synes jeg ikke det var, men av og til virket det nesten som han var mer forelska i buksen enn i meg. Det morsomme var alle de ulike tingene han ba meg om å gjøre i de. Sånne fetisjer er veldig harmløs og jeg følte meg litt beæret over at han fortalte det til meg. Han sa at han ikke hadde turt det med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan man gjøre i en bukse? Er ikke alt hermetisert ned bak tykk bomull?

Anonymkode: ca1c0...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan man gjøre i en bukse? Er ikke alt hermetisert ned bak tykk bomull?

Anonymkode: ca1c0...0b0

Det var noe jeg lurte på også, men det var faktisk mye :) Han likte å se meg dusje eller bade i de, eller bare gå ute i renget og bli våt. Helle mat på buksa og gjøre de skitten. Vi klipte hull på steder du sikkert forstår hvor er :fnise: Klipte korte shorts av buksene slik at jeg kunne dra de opp i det unevnelige. Han hengte meg opp etter buksa og brukte vibrator på meg. Sånne ting. 

Når jeg tenker meg om savner jeg det litt, for det var en spesiell måte å ha forspill på. Noen av tingene gjorde meg veldig kåt også. Men det er historie nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes regntøy og tykke boblejakker på damer kan være utrolig tennende. Sikkert veldig mange som meg, men som ikke våger å si det :P Synes det er helt harmløst og aner ikke hvorfor annet enn at stoffet er mykt og godt :)

Anonymkode: 2adb0...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så voldsomt synes jeg ikke det var, men av og til virket det nesten som han var mer forelska i buksen enn i meg. Det morsomme var alle de ulike tingene han ba meg om å gjøre i de. Sånne fetisjer er veldig harmløs og jeg følte meg litt beæret over at han fortalte det til meg. Han sa at han ikke hadde turt det med andre.

Nei, jeg overdrev nok litt der, men kan tenke meg det var morsomt ja, å se noen bli så utrolig overkåt av et par helt anminnelige jeans. :) Kan skjønne at det sikkert ikke var enkelt å "komme ut" med en slik fetish, selv om den er harmløs. Litt moro å tenke på at uansett hva slags klesplagg man tar på seg, så er det noen der ute som tenner på det. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg overdrev nok litt der, men kan tenke meg det var morsomt ja, å se noen bli så utrolig overkåt av et par helt anminnelige jeans. :) Kan skjønne at det sikkert ikke var enkelt å "komme ut" med en slik fetish, selv om den er harmløs. Litt moro å tenke på at uansett hva slags klesplagg man tar på seg, så er det noen der ute som tenner på det. ;) 

Det er sant. Jeg leste et eller annet sted om folk som tenner på regntøy. De burde vel flytte til Bergen. Haha

Nei det var ikke lett for ham. Jeg husker når han skulle fortelle om det. Først trodde jeg at han hadde vært utro. Han måtte fortelle meg om noe liksom og ble helt sprutrød og flau. Også var det bare det. Men han var medlem av en eller annen klubb hvor det var flere som likte damer i olabukser. Vi hadde de på besøk et par ganger. Det var morsomt å se hvordan de så på meg. Jeg følte meg jo som den supermodellen :fnise:

Men det var viktig for ham, og jeg tror det er viktig for andre å fortelle om sine fetisjer til sine kjære. Dersom det er så harmløst som det så kan man jo gjøre litt sammen for å sprite opp hverdagen. For meg var det i hvertfall bare positivit og morsomt. Så dere med fetisjer, vær åpen om det så kan det bli noen dere deler i stedenfor å holde det skjult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Syns ikke det er rart jeg!

Har hatt en greie for nylonstrømper så lenge jeg kan huske, og bruker det daglig under buksene selv.

Hvorfor skal det være bare for kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...