Gå til innhold

Er fetisj for strømpebukser rart?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er en mann i 20-åra som tenner enormt på damer i svarte nylon strømpebukser. Så mye at jeg har problemer med å la være å stirre

Problemet er at jeg er veldig usikker og litt flau over denne fetisjen, og lurer på om damer synes dette er rart og sært, eller normalt?

Anonymkode: 5d68d...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er en mann i 20-åra som tenner enormt på damer i svarte nylon strømpebukser. Så mye at jeg har problemer med å la være å stirre

Problemet er at jeg er veldig usikker og litt flau over denne fetisjen, og lurer på om damer synes dette er rart og sært, eller normalt?

Anonymkode: 5048e...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Det er blant de mest normale fetisjene som er der ute. Hvis du i det hele tatt kan omtale fetisjer som normale, sære eller rare. Fetisjer er fetisjer. Du liker det du liker og ferdig med det.

Har selv mange fetisjer(om man kan kalle det for det) knyttet til klesplagg på kvinner. Det er direkte slitsomt. Skulle ønske jeg kunne bare eliminere det fra hjernen min. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er blant de mest normale fetisjene som er der ute. Hvis du i det hele tatt kan omtale fetisjer som normale, sære eller rare. Fetisjer er fetisjer. Du liker det du liker og ferdig med det.

Har selv mange fetisjer(om man kan kalle det for det) knyttet til klesplagg på kvinner. Det er direkte slitsomt. Skulle ønske jeg kunne bare eliminere det fra hjernen min. :fnise:

Som f.eks? ;) 

Anonymkode: 00975...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er blant de mest normale fetisjene som er der ute. Hvis du i det hele tatt kan omtale fetisjer som normale, sære eller rare. Fetisjer er fetisjer. Du liker det du liker og ferdig med det.

Har selv mange fetisjer(om man kan kalle det for det) knyttet til klesplagg på kvinner. Det er direkte slitsomt. Skulle ønske jeg kunne bare eliminere det fra hjernen min. :fnise:

jeg vet ikke om jeg synes det er slitsomt eller ikke, for samtidig som jeg er flau over det, så liker jeg at jeg har den:laugh:

Anonymkode: 5048e...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Som f.eks? ;) 

Anonymkode: 00975...bbc

Nysgjerrig? :fnise:

jeg vet ikke om jeg synes det er slitsomt eller ikke, for samtidig som jeg er flau over det, så liker jeg at jeg har den:laugh:

Anonymkode: 5048e...9cb

Kan trygt si at du har ingenting å være flau over. Det er jo ikke slik at du skal signalisere dette til hele verden heller. Er du sammen med en jente og forteller henne at du har fetisj for et klesplagg og spesifiserer svarte nylonstrømper. Så skal jeg love deg at hun takker gudene for at det var kun svarte nylonstrømper og ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig syntes jeg det er rart og sært men det er jo almennkjent at menn liker kvinner i strømper.
Om jeg hadde hatt en kjæreste med skikkelig strømpebukse fetisj sånn som de som tigger om å få ha sex med deg med strømpebuksen på mens de bare river et hull i den osv så hadde jeg nok latt han få gjøre det .

Anonymkode: ef6ac...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrig? :fnise:

Kan trygt si at du har ingenting å være flau over. Det er jo ikke slik at du skal signalisere dette til hele verden heller. Er du sammen med en jente og forteller henne at du har fetisj for et klesplagg og spesifiserer svarte nylonstrømper. Så skal jeg love deg at hun takker gudene for at det var kun svarte nylonstrømper og ikke noe annet.

Veldig ;) Tell me! 

Anonymkode: 00975...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Personlig syntes jeg det er rart og sært men det er jo almennkjent at menn liker kvinner i strømper.
Om jeg hadde hatt en kjæreste med skikkelig strømpebukse fetisj sånn som de som tigger om å få ha sex med deg med strømpebuksen på mens de bare river et hull i den osv så hadde jeg nok latt han få gjøre det .

Anonymkode: ef6ac...69e

Hvilke fetisjer er ikke rare og sære etter din mening?
 

Veldig ;) Tell me! 

Anonymkode: 00975...bbc

Listen er lang og komplisert. Fra det alminnelige til det man faktisk kan kalle rart og sært. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er blant de mest normale fetisjene som er der ute. Hvis du i det hele tatt kan omtale fetisjer som normale, sære eller rare. Fetisjer er fetisjer. Du liker det du liker og ferdig med det.

Har selv mange fetisjer(om man kan kalle det for det) knyttet til klesplagg på kvinner. Det er direkte slitsomt. Skulle ønske jeg kunne bare eliminere det fra hjernen min. :fnise:

Du kanke komme her og si A og ikke B!:nigo:

Anonymkode: d2843...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke fetisjer er ikke rare og sære etter din mening?
 

Listen er lang og komplisert. Fra det alminnelige til det man faktisk kan kalle rart og sært. :fnise:

Kom an'! Du skylder oss småkåte kg-damer det ;) 

Anonymkode: 00975...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Du kanke komme her og si A og ikke B!:nigo:

Anonymkode: d2843...876

Jeg trenger verken si A eller B. AB tar du jo deg av alene ser jeg jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart å ha fetish for strømpebukser. Det er noe jeg tror veldig få har. Ikke du heller. 

Det erto typer menn. De som er mest glad i puppestell der oppe, og de som er mest glad i rompe/lår/legger der nede. 

Jeg er av de som liker det der nede best. Det er ekstra fint når det er pakket inn i noen flotte strømpebukser som fremhever det jeg syns er så vakkert. Det gjør også at de er fløyelsmyke å ta på, og ekstra stas om de forblir på gjennom akten. 

Men jeg kan ikke si at det er selve strømpebuksene jeg tenner på. Det er assosiasjonene de gir. En strømpebukse i seg selv uten en flott kvinne i. Er bare et helt dødt plagg som gir meg ingen ting. Så da vil jeg ikke si at jeg har en fetish for det. 

Bruker ofte tykk ullstrømpebukse og stilongs om vinteren selv. Det er bare et helt vanlig men nødvendig plagg i den kalde årstiden. Tenner jo ikke på plagget da, som jeg helst skulle vært foruten. 

Noen kvinner liker muskuløse menn i singlet. Men da er det ikke singleten i seg selv de tenner på. Men hvordan det fremhever den delen av kroppen de tenner på. Andre menn liker store utrigninger som fremhever brystene. Da er det brystene de tenner på, og ikke uthevingen osv.

Anonymkode: 1f2f0...741

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trollkarlen

Det er rart å ha fetish for strømpebukser. Det er noe jeg tror veldig få har. Ikke du heller. 

Det erto typer menn. De som er mest glad i puppestell der oppe, og de som er mest glad i rompe/lår/legger der nede. 

Jeg er av de som liker det der nede best. Det er ekstra fint når det er pakket inn i noen flotte strømpebukser som fremhever det jeg syns er så vakkert. Det gjør også at de er fløyelsmyke å ta på, og ekstra stas om de forblir på gjennom akten. 

Men jeg kan ikke si at det er selve strømpebuksene jeg tenner på. Det er assosiasjonene de gir. En strømpebukse i seg selv uten en flott kvinne i. Er bare et helt dødt plagg som gir meg ingen ting. Så da vil jeg ikke si at jeg har en fetish for det. 

Bruker ofte tykk ullstrømpebukse og stilongs om vinteren selv. Det er bare et helt vanlig men nødvendig plagg i den kalde årstiden. Tenner jo ikke på plagget da, som jeg helst skulle vært foruten. 

Noen kvinner liker muskuløse menn i singlet. Men da er det ikke singleten i seg selv de tenner på. Men hvordan det fremhever den delen av kroppen de tenner på. Andre menn liker store utrigninger som fremhever brystene. Da er det brystene de tenner på, og ikke uthevingen osv.

Anonymkode: 1f2f0...741

Leser du en gang til det TS skriver så står det "damer i svarte nylon strømpebukser". Altså ikke kun nylonstrømper, menn med nylonstrømper, seg selv med nylonstrømper osv.
Så klart er det viktig at det er jenta som har det på seg. Nylonstrømper hengende i butikkhyllen gjør da for faen ikke noe. :ler:

Kom an'! Du skylder oss småkåte kg-damer det ;) 

Anonymkode: 00975...bbc

Kan jo ikke garantere at du er en småkåt kg-dame. Hvorfor skal jeg røpe noe som er relativt hemmelig, når du ikke kan røpe brukernavnet ditt på et anonymt forum? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som f.eks? ;) 

Anonymkode: 00975...bbc

Jeg tenner enormt(!) på stringtruser som dere vakre jenter har brukt:rodme:

Ikke lett å få tak i dessverre :(

Anonymkode: 718ed...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke så veldig rart. Jeg hadde en kjæreste som tente veldig på at jeg gikk i olabukser.

Rart det der, har en kompis som også synes det er veldig opphissende, spesielt om de er lyseblå og litt slitte. Skjønner ikke helt hva som er så fantastisk med det, men sikkert fint for dem, da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Rart det der, har en kompis som også synes det er veldig opphissende, spesielt om de er lyseblå og litt slitte. Skjønner ikke helt hva som er så fantastisk med det, men sikkert fint for dem, da. :P

Det er jo akkurat det da. Har man ikke sansen for det samme selv, så kan man ikke forstå hvorfor andre synes det er så fantastisk. Jeg forstår heller ikke hva som er så fint med olabukser?! :klo: Jævlig praktisk for jenta da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...