Gå til innhold

Han kommer ikke..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

vet ikke om dette passer inn her, men det går jo under kropp og helse mere enn seksualitet? Uansett,

Fyren jeg ligger med nå kommer ikke når vi har sex.. Dette gjør meg usikker. Jeg har født ett barn for litt over ett år siden, så jeg tenker at det er meg som er "problemet" at jeg er for vid. Penisen hans er gjennomsnittlig i omkrets. Sist holdt vi på i 1 1/2 time, men han kom ikke?! Han var stiv hele tiden, men altså ingen orgasme eller utløsning. Jeg sugde han også litt, men ble så sliten til slutt. Jeg har noen kompiser som sier at om gutter runker veldig mye kan det ta lenger tid å få orgasme når de har samleie. Kan det stemme? Føler det er meg som ikke er trang nok for han.. 

Anonymkode: eb1e2...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når kvinner og menn har problemer er det ofte aldri partnerens feil... Ofte i andre relasjoner. Problemet ligger ofte i en selv, men ofte prøver vi å bortforklare ved å legge skylden på andre.

Ikke føl det personlig du som er årsak til dette.

 

På en måte er du heldig, du kan knulle han til du er tilfredstilttilfredstilt. Ikke alle som er så heldige :)

 

Anonymkode: f676b...965

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår også jeg. Har spurt han, men han sier han ikke vet hvorfor. Så lurer på om det er noen andre gutter som opplever det samme uten at det er fordi dama er litt vid.

Anonymkode: eb1e2...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn runker så mye og har et så hardt grep rundt penis at det blir vanskelig å komme ved sex. Har selv gått fra en partner som hadde utrolig vanskelig for å komme, sex ble et strev. Be han slutte å runke en stund og se om det hjelper. 

Anonymkode: a232f...551

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...