Gå til innhold

Flere enn meg som spiser utflodet sitt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jente på 20 år her.. Greia er den at jeg har litt utflod og jeg elsker å spise den! Tar fingrene nedi trusa flere ganger om dagen, "graver" rundt der nede for å få mest mulig med, lukter litt på det og spiser.. Syns egentlig det smaker godt. 

Flere som gjør det samme? Er dette normalt? 

Anonymkode: b3205...b95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri! Å spise utflod frister ikke i det hele tatt. Noe så utrolig kvalmt.  Men vet det er mye som ikke er helt normalt som folk elsker. Så på en dokumentar om en mor som elsket å snuse og slikke på bæsjebleier som var igjenrullet. Hun trengte profesjonell hjelp. Som det sies her inne så utsetter du deg selv for sykdommer. Tenkt på det også når du kysser kjæresten din at du utsetter han for det samme!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er forskjellen på å spise utflodet sitt og det at en fyr slikker i seg saftene mine? Det kommer jo fra samme hullet! 

Anonymkode: b3205...b95

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er forskjellen på å spise utflodet sitt og det at en fyr slikker i seg saftene mine? Det kommer jo fra samme hullet! 

Anonymkode: b3205...b95

Snakk med en lege! Kanskje de kan gi deg en dypere forståelse av hva som er usunt her. Det er uansett ikke meninga at vi skal spise /drikke det som kommer ut nedentil. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk med en lege! Kanskje de kan gi deg en dypere forståelse av hva som er usunt her. Det er uansett ikke meninga at vi skal spise /drikke det som kommer ut nedentil. 

Her stusser jeg også litt. Ikke for å kverulere MEN... :P De fleste svelger jo sperm. En del menn svelger det som kommer ut under oralsex. Så folk har jo spist/drikket det som kommer ut nedentil, på både menn og kvinner, i mange tusen år, uten å ha dødd av det. Hva er forskjellen? Bare lurer.

Anonymkode: 398d4...874

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her stusser jeg også litt. Ikke for å kverulere MEN... :P De fleste svelger jo sperm. En del menn svelger det som kommer ut under oralsex. Så folk har jo spist/drikket det som kommer ut nedentil, på både menn og kvinner, i mange tusen år, uten å ha dødd av det. Hva er forskjellen? Bare lurer.

Anonymkode: 398d4...874

Joda og mange har blitt smittet også hvis det er sopp eller annet dritt i kroppen. Er en av grunnene til at jeg ikke svelger. Skal være rent som mulig.  Og ja, vet at et eller annet kan man få i seg, men jeg er ikke generelt glad i kroppsvæsker. I min verden skal ikke det inntas gjennom svelget ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda og mange har blitt smittet også hvis det er sopp eller annet dritt i kroppen. Er en av grunnene til at jeg ikke svelger. Skal være rent som mulig.  Og ja, vet at et eller annet kan man få i seg, men jeg er ikke generelt glad i kroppsvæsker. I min verden skal ikke det inntas gjennom svelget ;) 

Magesyren dreper sopp og annen dritt, men skjønner godt man ikke vil svelge pga smaken. Sopp kan likevel smitte til munnhulen, selv om det er sjeldent. 

Innlegget er endret for spekulasjoner.

- Avalon, mod

Anonymkode: b9b82...b43

Endret av Avalon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magesyren dreper sopp og annen dritt, men skjønner godt man ikke vil svelge pga smaken. Sopp kan likevel smitte til munnhulen, selv om det er sjeldent. 

Innlegget er endret for spekulasjoner.

- Avalon, mod

Anonymkode: b9b82...b43

Flere som har fått herpes pga av munnsex.  Så magesyre dreper ikke alt, ikke så lenge det er nok med at det er i kontakt med huden! Det er godt mulig en trolletråd,  men det er mange sære interesser der ute. 

Endret av Avalon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har fått herpes pga av munnsex.  Så magesyre dreper ikke alt, ikke så lenge det er nok med at det er i kontakt med huden! Det er godt mulig en trolletråd,  men det er mange sære interesser der ute. 

Ja, herpes kan smitte mellom lepper og underliv. Men magesyren dreper viruset i selve magesekken. Men det hjelper jo lite når det allerede har satt seg på leppene. Så jo, magesyre dreper det meste, men det beskytter ikke mot infeksjoner som setter seg i leppe, munnhule og hals (for eks kan gonoré og hpv smitte til halsen).

Anonymkode: b9b82...b43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Men hva er forskjellen på å spise utflodet sitt og det at en fyr slikker i seg saftene mine? Det kommer jo fra samme hullet! 

Anonymkode: b3205...b95

Det er forskjell på utflod og lubrikasjon (smørning). Det er vel relativt vanlig at jenter smaker på seg selv, enten ved onani eller ved sex (oralsex --> kyssing, samleie --> oralsex), og det er jo sant at menn "slikker i seg" en del av det våte når han utfører oralsex, men det er forskjell på det våte som kommer når man er kåt, og det som kommer som utflod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forskjell på utflod og lubrikasjon (smørning). Det er vel relativt vanlig at jenter smaker på seg selv, enten ved onani eller ved sex (oralsex --> kyssing, samleie --> oralsex), og det er jo sant at menn "slikker i seg" en del av det våte når han utfører oralsex, men det er forskjell på det våte som kommer når man er kåt, og det som kommer som utflod. 

Det er akkurat det jeg tenker og! Utflod er jo det skjede  renser ut!! Denne tråden gjør meg kvalm.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

:) må si jeg syns også dette var litt spesielt :) jeg kan ikke tenke meg at det er farlig på noen måte,men spise sin egen utflod er første gang jeg har hørt om,selv så liker jeg godt lukten av utflod men jeg spiser den aldrig,ellers er det ganske normalt å smake på seg selv under onani.Dette minner litt om dama som satt på bussen og rev av dø hud av hælene sine for så å putte det i munnen og spise det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp. Spiser den rett fra glufsa... med litt pepper og en smørklatt. Viktig å framheve aromaene for å virkelig få fram smaken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herrejemini, jeg som var så gira på vaniljeyoghurt til kvelds😷

Jeg lo så høyt at jeg satt spagettien i nesen:laugh: Det var ikke digg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er forskjellen på å spise utflodet sitt og det at en fyr slikker i seg saftene mine? Det kommer jo fra samme hullet! 

Anonymkode: b3205...b95

Utflod blir noe litt annet enn lubrikasjonen som dannes før sex. Utflod er jo sekretet fra skjeden som kommer i små "doser" hele tiden...

Eller for å si det på en annen måte: Fittesaft og tørka glufsegørr blir to veldig forskjellige ting

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...