Gå til innhold

Kan menn få følelser kun over nett/tlf?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Småfrekk i dag eller? Om jeg er skeptisk eller ikke er min sak og ikke din. Har du ikke lært enda hvordan våre diskusjoner utarter seg da? Jeg har ikke tenkt å kaste bort energien min ved å prøve å forklare mitt ståsted igjen. Det har vært waste of energy hver eneste gang, så fint om du kan være så grei å la være. 

Så lenge du sprer din skepsis til andre er det ikke bare din sak. Har ikke bedt om forklaring på ditt ståsted, det var bare en kommentar til noe unødvendig tull du kom med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Totalt uenig og unødvendig skapelse av negative tanker.

Virker som motivet ditt er mer å skape positive tanker enn å være ærlig når du kommer med slike utsagn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Svampebobb1

Så lenge du sprer din skepsis til andre er det ikke bare din sak. Har ikke bedt om forklaring på ditt ståsted, det var bare en kommentar til noe unødvendig tull du kom med. 

Her er du fullstendig på bærtur igjen. Du kan prøve å forstå selv hvorfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi er ikke annerledes enn kvinner, så det kan vi.

Man kan aldri vite intensjonene til den andre, men at han bruker så mye av sin tid på deg er et godt tegn.

Så spørs det bare om dette holder når dere møtes. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww. Tusen takk for komplimenten! :helen: 

Jeg er også heldig! 

Ja har lest endel han har skrevet og han er en oppegående mann, så da er dere heldige om har hverandre ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Såååå glad på deres vegne! Vet du har fått deg en skikkelig bra mann!! :D :D :D 

Mange takk! Han er en skikkelig mann og gentleman.  

Så koselig at det klaffet for deg også. Det er som du sier, man må åpne hjertet sitt til kjærligheten og være positiv. Ta sjanser og  vær modig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må jo være en utrolig dårlig player om han er avhengig av å bruke over 60 timer i telefonen med deg for å få seg noe. Man skulle tro de gikk for lettere mål.

Uansett kan han nok godt TRO at han har følelser for deg, men man vet rett og slett ikke om det er noe der i virkeligheten før man faktisk har møttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint med så mange svar! Godt å høre at så mange har erfart at man faktisk KAN få følelser, og sjansen for å bli noe er reell/stor :)

Jeg prøver å slå meg til ro med det at siden han faktisk dedikerer så mange timer til meg på telefon at han faktisk er dedikert til meg og ikke bare utsetter meg for løgn og lek (som jeg har vært gjennom et par ganger for mye før med andre menn, men aldri "telefonkjæreste"). Som noen nevner i tråden, så er det jo enklere måter å få seg et ligg på om det bare er det han er ute etter!
Vi skal møtes før jul en gang og jeg gleder meg veldig, samtidig blir det utrolig rart ettersom jeg har fått litt følelser for han , og det blir vanskelig for meg å finne mellomtingen mellom å gå "all inn" når vi ses, og det faktum at det blir første gang vi ses IRL. Må ikke bare leve i illusjonen om den personen jeg snakker med på telefon, men får krysse fingrene for at kjemien er like bra i virkeligheten!
 

Anonymkode: 136e3...49e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...