Gå til innhold

Kan menn få følelser kun over nett/tlf?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg


Han 28 jeg 25, ble kjent på nett og snakket på telefon nesten daglig i en måned (timesvis av gangen!).
Kan han snakke sant når han sier han har fått følelser for meg allerede, eller er det et sleipt playertriks for at jeg skal være mer "hengiven"(lettere å få til sengs fordi han har lurt meg til å få følelser for han) til han når vi først møtes? 

Den ene delen av meg tenker at han må like meg som ringer meg så mye, mens den andre delen av meg tenker at han bruker meg som tidsfordriv
og bare lurer meg....Han er en playertype og har sagt det rett ut men hevder at det er "noe helt anderledes og spesielt" med meg. Og ja jeg vet vi må møtes for å kunne vite helt sikkert, men hva tror dere? Skriv gjerne om du er mann eller kvinne som svarer.... :)
 

Anonymkode: 136e3...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan kun snakke av egen erfaring. Jeg og en mann fikk følelser for hverandre uten å ha møtt hverandre. Kun pratet over nett og telefon 

Nå har vi vært samboere i snart 10 år 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullstendig mulig. Tenk på i gamle dager når folk ble forelsket bare av å skrive brev til hverandre?
Nå er det lettere for man kan t.o.m se bilder, live chatte, videoer, osv. av hverandre på et blunk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bløffer. Menn kan sikkert få følelser kun over nett/tlf, men vil si det er mer typisk for om man er 16 og det er første dama man flørter med. Er han er 28 årig playertype så har han nok dameerfaring til at han ikke får følelser over nett. Han forstår at man ikke kan se om noen er "noe helt annerledes og spesiell" utifra å ha snakket med noen på nett.

Alternativet er at han bløffer om damerfaringen. 

Endret av Summers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han bløffer. Menn kan sikkert få følelser kun over nett/tlf, men vil si det er mer typisk for om man er 16 og det er første dama man flørter med. Er han er 28 årig playertype så har han nok dameerfaring til at han ikke får følelser over nett. Han forstår at man ikke kan se om noen er "noe helt annerledes og spesiell" utfra å ha snakket med noen på nett.

Om han ikke bløffer ville jeg tippet at han aldri møter jenter og du er den eneste som gir han oppmerksomhet. Men da bløffer han jo om å være playertype.

Totalt uenig og unødvendig skapelse av negative tanker.

TS: Det han føler er det han føler - tro han på det. Men vær bevisst på at det han føler også kan endre seg når dere blir bedre kjent, på samme måte som dine følelser for han kan endre seg når du blir bedre kjent med han.

Når jeg møtte min kjæreste var jeg betatt av han allerede etter første dagen vi hadde skrevet med hverandre. Han hadde i mine øyne alt jeg hadde lett etter i en mann og han følte det samme for meg. Etter at vi skypet med hverandre ble disse følelsene enda sterkere. Vi var dønn ærlige med hverandre hele veien og snakket også om hvordan de følelsene vi nå hadde til illusjonen om hva vi kunne bli - kunne endre seg underveis når vi ble mer kjent med hverande. Dette er jo det jeg jobber med daglig så jeg er veldig bevisst på hva som oppstår av følelser og tanker i en slik prosess.

Jeg var veldig konkret på ting jeg spurte han om for å bli bedre kjent med han, ikke interesser osv men verdier og holdninger. Hvordan ønsket han at livet skulle leves og hvordan tenkte han om mitt liv og hvordan jeg lever det....  

Jo mer vi ble kjent jo bedre ble det og når vi møttes 40 dager etter første melding var det som om vi hadde vært sammen i mange år. Alt var helt naturlig. Det er det enda. Jeg kan være 100% meg selv med han og det er fordi vi hele tilden har snakket om alt og vært åpne med hverandre. Kommunikasjon og åpenhet / ærlighet er det viktigste i en slik prosess etter min mening.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke lagt for mye i akkurat det. 
Teori og praksis er to veldig forskjellige ting! 

De jeg kjenner som mener å ha blitt stormende forelsket over nett/tlf er de som er følelsesmessige fjortiser. 

Finnes nok unntak, men jeg ville ikke satset alt på det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks var tidlig forelsket i meg, før vi møttes. Han er absolutt ingen player, veldig sympatisk og rolig fyr. Hva intensjonene er vet vi ikke noe om, du kjenner han nok bedre enn oss. 

Anonymkode: 2e651...1b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Svampebobb1

Å bli forelsket over nett/telefon er farlige greier. Man må møtes og bruke litt tid på å bli kjent, for å få et bedre totalinntrykk.

Sannsynligvis er han fersk på nettdating ellers er det noe som ikke stemmer. Jeg ville ha blitt skeptisk hvis jeg var i TS sine sko.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å vite akkurat hva denne mannen kan og ikke TS.

Men som mann kan jeg svare på overskriften: Menn kan definitivt få følelser kun over nett og telefon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selvfølgelig kan ikke menn få følelser for noen over nett/tlf, det er jo "klinisk bevist". Menn og kvinner er jo så VELDIG forskjellige på absolutt alt. Vi kommer jo som kjent fra forskjellige planeter og sånt, så det er nok dessverre en umulighet for "oss menn"... Kvinner derimot.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonGangerTo

Totalt uenig og unødvendig skapelse av negative tanker.

TS: Det han føler er det han føler - tro han på det. Men vær bevisst på at det han føler også kan endre seg når dere blir bedre kjent, på samme måte som dine følelser for han kan endre seg når du blir bedre kjent med han.

Når jeg møtte min kjæreste var jeg betatt av han allerede etter første dagen vi hadde skrevet med hverandre. Han hadde i mine øyne alt jeg hadde lett etter i en mann og han følte det samme for meg. Etter at vi skypet med hverandre ble disse følelsene enda sterkere. Vi var dønn ærlige med hverandre hele veien og snakket også om hvordan de følelsene vi nå hadde til illusjonen om hva vi kunne bli - kunne endre seg underveis når vi ble mer kjent med hverande. Dette er jo det jeg jobber med daglig så jeg er veldig bevisst på hva som oppstår av følelser og tanker i en slik prosess.

Jeg var veldig konkret på ting jeg spurte han om for å bli bedre kjent med han, ikke interesser osv men verdier og holdninger. Hvordan ønsket han at livet skulle leves og hvordan tenkte han om mitt liv og hvordan jeg lever det....  

Jo mer vi ble kjent jo bedre ble det og når vi møttes 40 dager etter første melding var det som om vi hadde vært sammen i mange år. Alt var helt naturlig. Det er det enda. Jeg kan være 100% meg selv med han og det er fordi vi hele tilden har snakket om alt og vært åpne med hverandre. Kommunikasjon og åpenhet / ærlighet er det viktigste i en slik prosess etter min mening.

Signerer den. For oss tok det 22 dager etter første melding. For en mann @Uredd !! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke lagt for mye i akkurat det. 
Teori og praksis er to veldig forskjellige ting! 

De jeg kjenner som mener å ha blitt stormende forelsket over nett/tlf er de som er følelsesmessige fjortiser. 

Finnes nok unntak, men jeg ville ikke satset alt på det. 

følelsesmessige fjortiser?  Hva i all verden skal det bety?

jeg og min partner traff hverandre for 7 år siden. På nett. Alt stemte i virkeligheten og. Vi var hhv 18 og 21 år og har holdt sammen siden 

Anonymkode: 43298...8a4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer den. For oss tok det 22 dager etter første melding. For en mann @Uredd !! :rodmer:

Såååå glad på deres vegne! Vet du har fått deg en skikkelig bra mann!! :D :D :D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å bli forelsket over nett/telefon er farlige greier. Man må møtes og bruke litt tid på å bli kjent, for å få et bedre totalinntrykk.

Sannsynligvis er han fersk på nettdating ellers er det noe som ikke stemmer. Jeg ville ha blitt skeptisk hvis jeg var i TS sine sko.

Dumt for deg at du tenker sånn, men er ikke overrasket over at du gjør det :)  Legger du vekk skepsisen din og heller åpner deg opp litt mer - ærlig og oppriktig vil magiske ting skje for deg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Deres møttes i virkeligheten, og da klaffet det ja. Her var det jo snakk om noen som tydeligvis var forelska uten å ha møttes i virkeligheten. Uten å vite om det er noen kjemi i det virkelige liv. Det er slik som fjortiser definerer følelser og kjærlighet. 

At man blir interessert i å bli bedre kjent og fascinert av noen fordi man har mye til felles basert på kun skriftlig kommunikasjon skal jeg gå med på. Men forelskelse og kjærlighet krever da mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deres møttes i virkeligheten, og da klaffet det ja. Her var det jo snakk om noen som tydeligvis var forelska uten å ha møttes i virkeligheten. Uten å vite om det er noen kjemi i det virkelige liv. Det er slik som fjortiser definerer følelser og kjærlighet. 

At man blir interessert i å bli bedre kjent og fascinert av noen fordi man har mye til felles basert på kun skriftlig kommunikasjon skal jeg gå med på. Men forelskelse og kjærlighet krever da mer. 

Jeg var stormforelsket før jeg møtte kjæresten min i virkeligheten. Via nettet uten å være fjortis eller definere følelser og kjærlighet som en fjortis. Det er faktisk slik at fjortiser definerer kjærlighet på en mer ekte måte enn voksne mennesker gjør, fordi de er fryktløse og lar seg forelske - uten bånd. 

Tygg litt på den du :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Svampebobb1

Dumt for deg at du tenker sånn, men er ikke overrasket over at du gjør det :)  Legger du vekk skepsisen din og heller åpner deg opp litt mer - ærlig og oppriktig vil magiske ting skje for deg! 

Småfrekk i dag eller? Om jeg er skeptisk eller ikke er min sak og ikke din. Har du ikke lært enda hvordan våre diskusjoner utarter seg da? Jeg har ikke tenkt å kaste bort energien min ved å prøve å forklare mitt ståsted igjen. Det har vært waste of energy hver eneste gang, så fint om du kan være så grei å la være. 

Endret av Svampebobb1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...