Gå til innhold

Fjorden cowboys


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Badebuksa

Har du sett Dritseint? All fjernsyn for tiden virker håpløst infantilt. 

nei, hva er det forno?

Mye dritt på TV ja. Det Fjorden cowboys-greiene irriterer meg grenseløst. Han lothepus eller hva han kaller seg gjør jo egentlig ikke noe annet enn å drikke øl og banne. Noe så meningsløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://sumo.tv2.no/programmer/humor/dritseint-med-edel/

De kaller det for humor men det er bare en feit irriterende dame som gnåler om uinteressant dritt. 

Jeg blir litt sjokkert over hva de sender på fjernsynet nå til dags. Noen synes vel banning og øldrikking er mer spennende enn deres tomme liv. Jeg selv kan drikke og banne når jeg vil (eller, når jeg vil som ikke er mindre enn 8 timer før jobb). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programmet er laget på det viset. Lothepus, Leif Einar Lothe jobber for det meste, han driver ganske egentlig. På si lager han musikk. Fokus på øl og bannskap er nok for å skape en røff ramme rundt serien. For meg som bor på samme sted, og som kjenner flere som er med i serien er det morsomt å se på. 

Anonymkode: 1b44e...e93

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://sumo.tv2.no/programmer/humor/dritseint-med-edel/

De kaller det for humor men det er bare en feit irriterende dame som gnåler om uinteressant dritt. 

Jeg blir litt sjokkert over hva de sender på fjernsynet nå til dags. Noen synes vel banning og øldrikking er mer spennende enn deres tomme liv. Jeg selv kan drikke og banne når jeg vil (eller, når jeg vil som ikke er mindre enn 8 timer før jobb). 

Du skjønner ikke humor... Og hun er ikke feit, for et forskrudd syn du på ha kvinners kropp :klaske: 

Anonymkode: c123a...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du sett Dritseint? All fjernsyn for tiden virker håpløst infantilt. 

Nope

Anonymkode: c123a...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Programmet er laget på det viset. Lothepus, Leif Einar Lothe jobber for det meste, han driver ganske egentlig. På si lager han musikk. Fokus på øl og bannskap er nok for å skape en røff ramme rundt serien. For meg som bor på samme sted, og som kjenner flere som er med i serien er det morsomt å se på. 

Anonymkode: 1b44e...e93

for DEG ja, men dere borti huttaheita der utgjør vel ikke akkurat en stor prosent av Norge. Jaja. Paradise Hotel eller lille Miss Amerika er ikke noe bedre, sikkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjorden Cowboys har jeg faktisk litt sansen for. Kanskje fordi jeg kjenner en del som kan minne om Lothepus og Joar etter å ha studert noen år på en liten plass. 

Jeg kan dog ikke fordra programmer som Paradise Hotel og kan ikke fatte og begripe entusiasmen ovenfor dette programmet. Dritseint har jeg heller ikke noe til overs for. Enda godt vi er forskjellige og liker forskjellige ting :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for DEG ja, men dere borti huttaheita der utgjør vel ikke akkurat en stor prosent av Norge. Jaja. Paradise Hotel eller lille Miss Amerika er ikke noe bedre, sikkert..

helt feil. De som bor i Odda/Hardanger utgjør kanskje ikke en stor andel, men befolkningen som bor på lignende steder rundtom i hele landet, tilsammen, utgjør en STOR prosentdel av bedolkningen i Norge.

Forøvrig er jeg enig, paradise hotel er bare kleint og Little Miss America er barnemishandling spør du meg. 

Anonymkode: 09dbd...a09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt feil. De som bor i Odda/Hardanger utgjør kanskje ikke en stor andel, men befolkningen som bor på lignende steder rundtom i hele landet, tilsammen, utgjør en STOR prosentdel av bedolkningen i Norge.

Forøvrig er jeg enig, paradise hotel er bare kleint og Little Miss America er barnemishandling spør du meg. 

Anonymkode: 09dbd...a09

Dance moms er verst 

Anonymkode: c123a...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker man ikke programmet er det jo bare å bytte kanal. 

 

Anonymkode: 1b44e...e93

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker man ikke programmet er det jo bare å bytte kanal. 

 

Anonymkode: 1b44e...e93

Problem solved :) Jeg bytter kanal når paradise kommer på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De folkene der er grusomme og ikke minst harry. Kommer fra en vestlandsbygd og der er det flust i disse typene. Er så glad jeg flyttet til byen. Klarer ikke slike folk

Anonymkode: 96ac7...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problem solved :) Jeg bytter kanal når paradise kommer på :P

Uff paradise er smertefullt 

Anonymkode: c123a...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff paradise er smertefullt 

Anonymkode: c123a...720

Helt enig. Jeg har prøvd å se på det noen ganger bare for å se om jeg kan klare å forstå greia. Jeg merket hjernecellene forsvinne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Jeg har prøvd å se på det noen ganger bare for å se om jeg kan klare å forstå greia. Jeg merket hjernecellene forsvinne....

Jeg likte bedre den amerikanske versjonen

Anonymkode: c123a...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

 Jeg liker overhodet ikke dette tullet.

 Bare noen patetiske forsøk på å virke morsomme, interessant og spennende....

Anonymkode: 7387c...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...