Gå til innhold

Opplevd EKTE klarsynte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, jabx skrev:

Williams ble jo også avslørt ved at hun hadde et crew som gikk rundt og samlet informasjon om folk på forhånd, og hun hadde muldvarper ute blant publikum under showet som kunne hjelpe.

Jaså, hvor er denne avsløringen? Jeg har sett henne live og der var det iallefall ingen muldvarper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 29.11.2015 at 3.18, AnonymBruker skrev:

Ja, er det noen her som kan med hånden på hjertet fortelle at de har truffet på en klarsynt som har hatt RETT på det de har spådd, altså at det ble rett utfall ?

Hvilke klarsynte var dette isåfall?

Til alle dere andre som skal enten fucke opp tråden med at folk som tror på klarsynte er idioter eller annet crap, vennligst drit og dra.

Anonymkode: 75a13...6a8

Jeg ringte en mann som hadde annonse i Dagbladet eller VG en gang. Han spådde at katten min som var forsvunnet kom til å komme tilbake, og han så at hun var svart og hvit. Jeg spurte om hun levde, men det kunne han ikke se.
Katten kom tilbake den, men var så skadet (antagelig påkjørsel) at hun måtte avlives.
Jeg husker ikke hva denne mannen het, og vet ikke om han jobber nå lengre. Men det stod at han var "god på utfall" og det var han jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Haugenjenta skrev:

@jabx Som jeg sa; vi kommer ikke særlig lenger når vi er uenige. Og om du føler så sterkt for dette, så får du gjøre noe annet med det enn å "ødelegge" tråder. Denne handler om man har opplevd klarsynte.. Start en egen som setter spørsmål ved hvor troverdig det er. Du kan sikkert linke så mye du bare vil, men folk tror jo det de vil tro, uansett! 

Jeg personlig tror ikke fullt 100% for jeg har ikke opplevd det selv, men jeg tror på det alternative og har opplevd mye annet uforklarlig. Og jeg synes det er spennende og interessant. Noe jeg må få lov til.

Dette er et diskusjonsforum. Vi diskuterer. Hvis du ikke ønsker å delta i forumet kan du helt fint forlate det selv, men ikke krev at andre skal slutte å diskutere.

Når tråden handler om man har opplevd klarsynte så er det et høyst relevant spørsmål om det i det hele tatt finnes klarsynte. Det gjør det altså ikke.

At du har opplevd noe uforklarlig er ingen unnskyldning for å tro på all mulig svada som egentlig ikke forklarer noe som helst. I stedet for å lete etter en rasjonell og korrekt forklaring hopper du bare på det første og beste som høres bra ut for deg, selv om dette er stikk i strid med virkeligheten.

Jeg synes Game of Thrones er spennende og interessant. Det betyr ikke at jeg må tro at det er ekte. Det går fint an å synes at noe man vet er fantasi er spennende og interessant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Haugenjenta skrev:

Men dette er jo en diskusjon som aldri vil bli ferdig.

Er det noen gang noen diskusjon som blir ferdig? Hva som helst kan diskuteres i det uendelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Isabel70 skrev:

Jaså, hvor er denne avsløringen? Jeg har sett henne live og der var det iallefall ingen muldvarper.

Kjære vene. Se linkene jeg la ut. Du får ikke mer enn det. Hvis du virkelig er interessert, noe jeg tviler sterkt på siden du åpenbart vil tvilholde på de sykeste irrasjonelle forestillinger, så kan du finne mer selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, jabx skrev:

Dette er et diskusjonsforum. Vi diskuterer. Hvis du ikke ønsker å delta i forumet kan du helt fint forlate det selv, men ikke krev at andre skal slutte å diskutere.

Når tråden handler om man har opplevd klarsynte så er det et høyst relevant spørsmål om det i det hele tatt finnes klarsynte. Det gjør det altså ikke.

Deg om det! Og det som er relevant for denne tråden er om folk har OPPLEVD klarsynte.
OM det finnes klarsynte kan fint tas i en tråd for seg selv.

At du har opplevd noe uforklarlig er ingen unnskyldning for å tro på all mulig svada som egentlig ikke forklarer noe som helst. I stedet for å lete etter en rasjonell og korrekt forklaring hopper du bare på det første og beste som høres bra ut for deg, selv om dette er stikk i strid med virkeligheten.

Det har jeg da heller ei sagt. Men nå er jeg meg, og du er deg, så da må JEG få lov til å tro på det jeg vil.
Det hjelper ikke at du kommer å kaller det en unnskyldning eller svada eller hva annet du måtte finne på å kalle det. Vi er forskjellige, simple as that.

Jeg synes Game of Thrones er spennende og interessant. Det betyr ikke at jeg må tro at det er ekte. Det går fint an å synes at noe man vet er fantasi er spennende og interessant.

GoT :hjerte:


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, jabx skrev:

Kjære vene. Se linkene jeg la ut. Du får ikke mer enn det. Hvis du virkelig er interessert, noe jeg tviler sterkt på siden du åpenbart vil tvilholde på de sykeste irrasjonelle forestillinger, så kan du finne mer selv.

Jeg har sett på linkene du la ut og jeg finner ingenting om det. At Lisa Williams har "muldvarper" blandt publikum er altså like vilt, om ikke villere enn fortellinger om ekte klarsynte, og det er i tillegg stygt å påstå noe sånt uten dokumentasjon. Du sier at andre er kyniske og inbiller seg ting, men hva er dette da, om ikke kynisme, fantasier og løgn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har et poeng, jabx. At Lisa Williams vrøvler som en helt tviler jeg ikke et sekund på, men påstander om muldvarper og informasjonsinnhenting er ganske konkret. Linkene dine nevner ikke dette, såvidt jeg kan se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han har ikke noe poeng i det hele tatt. Det er bare kverulering og forsøk på å vri seg unna at disse folkene er svindlere.

Mannen med kvinnenick er plutselig veldig skeptisk av seg når noen avslører svindlerne han promoterer, men i forhold til svindlerne er han fullstendig uten en eneste kritisk tanke.

Kom tilbake når det finnes et fnugg av evne til kritisk tenkning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jabx skrev:

Nei, han har ikke noe poeng i det hele tatt. Det er bare kverulering og forsøk på å vri seg unna at disse folkene er svindlere.

Mannen med kvinnenick er plutselig veldig skeptisk av seg når noen avslører svindlerne han promoterer, men i forhold til svindlerne er han fullstendig uten en eneste kritisk tanke.

Kom tilbake når det finnes et fnugg av evne til kritisk tenkning.

Det er ikke jeg som forsøker å vri meg unna nei. Og jeg er plutselig en mann også nå? Hehe, nytt for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske tydelig hva slags kjønn som skjuler seg bak nicket ditt.

Men nå får det være opptil deg selv å se på fakta, eller fortsette å forkaste virkeligheten når det gjelder svindlere som LW.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎29‎.‎04‎.‎2016 at 13.19, jabx skrev:

Grunnen er at disse svindlerne fortsetter å svindle folk. Slike som deg promoterer disse svindlerne slik at de kan svindle enda flere.

 Verden er smekk-full av stein stokk dumme mennesker.

 Derfor har "synske" mennesker stort potensiale til å tjene penger, på dumme folk.

Anonymkode: fa176...168

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hapi
8 timer siden, jabx skrev:

Det er ganske tydelig hva slags kjønn som skjuler seg bak nicket ditt.

Men nå får det være opptil deg selv å se på fakta, eller fortsette å forkaste virkeligheten når det gjelder svindlere som LW.

Hvordan er det tydelig? Det lurer jeg virkelig på. Er det andre her som tenker at jeg bare MÅ være mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...