Gå til innhold

Opplevd EKTE klarsynte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Plexus skrev:

Jada, meg selv. Jeg har et ganske ekte og klart syn ;) ingen briller eller linser foreløpig. 

:fnise:

Endret av Trimsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jessica

Jeg ga  en dame i en varebil 200 for å lese hånda mi 😂😂 Hun bare,  jeg ser 3 barn, og en kjekk mann og. .......... Dette er veldig spennende og interessant,  men det vil koste deg 200 kr til, betaler du ? Jeg bare NEI . Jeg var dessverre 18 og veldig naiv. 

Idag har jeg en kjekk mann , og 3 barn og det som da skulle koste meg 200. Det fikk jeg jo ikke vite MEN jeg lever godt. Fy så dum jeg var 😭 Gi meg penga tilbake 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått dødsbudskap i våken tilstand. En melding fra "intet" om at jeg måtte være forberedt på ett dødsfall. To dager senere faller ett familemedlem om på skogstur, en uke etter det døde han. Den natten han døde våknet jeg av en veldig spesiell drøm, kikket på klokka og sov videre. To timer senere ringer min mor for å si at han døde og det første jeg spurte om var om det skjedde 04.20 og det stemte.

Dette er kun en av flere opplevelser og for å si det slik, det er ikke snakk om å tro når ting er tydelig nok. Jeg var skeptisk før men etter dette dødsfallet måtte jeg bare gi meg, det var virkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tussi680 skrev:

Jeg bryr meg ingenting om hva dere tenker og mener. Mine opplevelser og tro er mine.

Ja, du kan lukke øynene for virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Sulosi skrev:

Jeg har fått dødsbudskap i våken tilstand. En melding fra "intet" om at jeg måtte være forberedt på ett dødsfall. To dager senere faller ett familemedlem om på skogstur, en uke etter det døde han. Den natten han døde våknet jeg av en veldig spesiell drøm, kikket på klokka og sov videre. To timer senere ringer min mor for å si at han døde og det første jeg spurte om var om det skjedde 04.20 og det stemte.

Dette er kun en av flere opplevelser og for å si det slik, det er ikke snakk om å tro når ting er tydelig nok. Jeg var skeptisk før men etter dette dødsfallet måtte jeg bare gi meg, det var virkelig. 

Disse opplevelsene er ikke reelle. Du drømmer mye rart hele tiden. Men du husker akkurat de drømmene som kom før noe slikt. Med andre ord: Du har egentlig ikke drømt noe på forhånd likevel - du bare tror det fordi hendelsen gjør at du husker hva du drømte like før. Alle de andre gangene du drømte det samme uten at det skjedde har du glemt.

Grunneggende psykologi, dette her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Sulosi skrev:

Jeg har fått dødsbudskap i våken tilstand. En melding fra "intet" om at jeg måtte være forberedt på ett dødsfall. To dager senere faller ett familemedlem om på skogstur, en uke etter det døde han. Den natten han døde våknet jeg av en veldig spesiell drøm, kikket på klokka og sov videre. To timer senere ringer min mor for å si at han døde og det første jeg spurte om var om det skjedde 04.20 og det stemte.

Dette er kun en av flere opplevelser og for å si det slik, det er ikke snakk om å tro når ting er tydelig nok. Jeg var skeptisk før men etter dette dødsfallet måtte jeg bare gi meg, det var virkelig. 

Det du opplevde kalles prekognisjon og er ganske så vanlig. Kort fortalt, i løpet av en et døgn har man tusenvis av bittesmå tanker i hodet, og heldigvis går man ikke rundt og husker alle sammen. Men når en av disse tankene matcher en opplevelse, så spretter den fram fra hukommelsen. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, NydeligMann skrev:

Det du opplevde kalles prekognisjon og er ganske så vanlig. Kort fortalt, i løpet av en et døgn har man tusenvis av bittesmå tanker i hodet, og heldigvis går man ikke rundt og husker alle sammen. Men når en av disse tankene matcher en opplevelse, så spretter den fram fra hukommelsen. 

 

Nei det var ikke slik. Det kom som lyn fra klar himmel, jeg ble helt satt ut og fortalte det til min mor samme dag altså før denne personen ble brått syk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20. april 2016 at 14.17, jabx skrev:

WOW! Så treffsikker! Noe - et eller annet uspesifisert - ville skje i livet ditt! For det skjer aldri noe i noens liv! Aldri! Nei, virkelig.

Herregud... Er du virkelig så naiv?

At noen kommer til å ha "noe som skjer i livet" er uunngåelig. Det er en del av livet.

 

 

Det du beskriver her er det som ofte skjer når hjernen f.eks. berøves for oksygen. Det skjedde bare inne i hodet hans.

Tror du vikrleig alt kan forklares og bevises? Er du så firkantet?

Det er masse her som vi ikke kan se, men som allikvel er her! Vi er energier, og energier blir ikke borte...

 

Anonymkode: 5223f...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, jabx skrev:

Disse opplevelsene er ikke reelle. Du drømmer mye rart hele tiden. Men du husker akkurat de drømmene som kom før noe slikt. Med andre ord: Du har egentlig ikke drømt noe på forhånd likevel - du bare tror det fordi hendelsen gjør at du husker hva du drømte like før. Alle de andre gangene du drømte det samme uten at det skjedde har du glemt.

Grunneggende psykologi, dette her.

Så du sitter på fasiten i alt du?

Skjerp deg!

Klart det finnes mye mellom himmel og jord verken du eller jeg har kontroll over...

Anonymkode: 5223f...28e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, jabx skrev:

Ja, du kan lukke øynene for virkeligheten.

Det finnes ikke bare en virkelighet. Få det inn i hodet ditt!

 

Anonymkode: 5223f...28e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, jabx skrev:

Ja, du kan lukke øynene for virkeligheten.

All ære til deg for at du prøver jabx, men det er dessverre ikke noe vits. Når noen har en annen forståelse av virkeligheten skal det mye til for å endre denne.

Jeg tror grunnen til at overtro relateres til lav intelligens har noe med at overtroiske rett og slett ikke klarer å forstå ting som naturmekanismer og psykologi, og at overtro må til for å skape mening i tilværelsen for dem. I tillegg er det nok mye mer spennende å tro på det overnaturlige, for sannheten er jo at virkeligheten er ganske kjip og jævlig. Litt som konspirasjonsteoretikere som desperat leter etter bekreftelser på at deres syn er riktig, og er blinde for alt annet.

Anonymkode: 38f81...eae

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

All ære til deg for at du prøver jabx, men det er dessverre ikke noe vits. Når noen har en annen forståelse av virkeligheten skal det mye til for å endre denne.

Jeg tror grunnen til at overtro relateres til lav intelligens har noe med at overtroiske rett og slett ikke klarer å forstå ting som naturmekanismer og psykologi, og at overtro må til for å skape mening i tilværelsen for dem. I tillegg er det nok mye mer spennende å tro på det overnaturlige, for sannheten er jo at virkeligheten er ganske kjip og jævlig. Litt som konspirasjonsteoretikere som desperat leter etter bekreftelser på at deres syn er riktig, og er blinde for alt annet.

Anonymkode: 38f81...eae

Du har ikke skjønt mye..."Når noen har en annen forståelse av virkeligheten", skriver du. Vet du at vi alle har vår egen måte å se virkeligheten på? Og du snakker om at overtro relateres til lav intelligens...dette er det dummeste jeg har hørt! Tvert imot, spirituelle er lysår foran andre i se ting, de oppfatter ting i forkant, de ser større sammenhenger. De har også en dypere forståelse av begrepet psykologi. 

Anonymkode: 5223f...28e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt spådd flere ganger, men kan ikke huske å ha blitt spådd noe veldig presist om fremtiden som har slått til, det har vært mest ting som har skjedd i fortiden, karakteristikker av personer og beskrivelse av nåtiden. Det har noen ganger vært skremmende nøyaktig, og det uten at jeg har avslørt noe på forhånd.
F.ex. at en type jeg er interessert i er arbeidsnarkoman men har likevel lite penger, at noen jeg kjenner er psykisk ustabil og trenger psykiatrisk hjelp, at jeg ble mobbet på ungdomsskolen, at hunden min har vondt et konkret sted (ble bitt der) etc.

Jeg har opplevd "overnaturlige" ting også, iallefall ting som jeg ikke kan forklare. Som for eksempel da det brant i en fjøs et sted jeg bodde en gang, og vi jagde ut sauene og bar ut de lammene vi kunne se for røyken, for de stod der bare helt paralysert noen av dem. Jeg gikk inn igjen en siste gang for å se om det var noen vi ikke hadde fått med, men jeg så ingenting i det hele tatt, det var blitt helt fullt av røyk. Da så jeg plutselig hele sauebingen i et lysglimt, som om noen hadde slått på lyset i et mørkt rom bare brøkdelen av et sekund, og der stod det et lam ved veggen ca 10 meter fra meg. Så gikk jeg bare i blinde i den retningen jeg hadde sett lammet, plukket det opp og gikk ut i blinde, jeg så ingenting inne i bingen bortsett fra det glimtet.
Lurer på hvordan skeptikerne forklarer dèt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, angrer på at jeg ikke skrev ned navnet ..

Dette var før etterforskningen av en rettsak jeg var fornærmende. Hun fortalte meg detalier om bevis som som ville komme fram (bevis selv jeg ikke viste om) 

Dette viste seg å stemme, dette kom frem ca 2år etter samtalen.  Disse bevisene gjor at saken "eksploderte" uten de hadde jeg ikke vunnet. 

Det var helt sykt, jeg trodde jo ikke på henne der og da. 

Anonymkode: 64a77...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, angrer på at jeg ikke skrev ned navnet ..

Dette var før etterforskningen av en rettsak jeg var fornærmende. Hun fortalte meg detalier om bevis som som ville komme fram (bevis selv jeg ikke viste om) 

Dette viste seg å stemme, dette kom frem ca 2år etter samtalen.  Disse bevisene gjor at saken "eksploderte" uten de hadde jeg ikke vunnet. 

Det var helt sykt, jeg trodde jo ikke på henne der og da. 

Anonymkode: 64a77...696

Jeg har alltid visst at der er mye rundt oss vi ikke ser, mn som er her. 

Å, skulle ønske du kunne prøve å huske navnet hennes?

Hvilket område holder hun til?

Ønsker å snakke med en klarsynt...

Føler jeg er litt synsk selv også, men ønsker å snakke med ei/en klarsynt

 

Anonymkode: 5223f...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid visst at der er mye rundt oss vi ikke ser, mn som er her. 

Å, skulle ønske du kunne prøve å huske navnet hennes?

Hvilket område holder hun til?

Ønsker å snakke med en klarsynt...

Føler jeg er litt synsk selv også, men ønsker å snakke med ei/en klarsynt

 

Anonymkode: 5223f...28e

Dette var en tlf spåtjeneste.  Jeg "ser og føler energier også" :) men selvfølgelig ikke i like stor grad som en klarsynt. 

Vanskelig å forklare men jeg føler på en måte om de jeg snakker med er ekte, de som har evner spør og graver ikke. Jeg er bevist på å ikke gi detaljer.                           Men de har gitt meg detalier og feks avdøde som stemmer på punkt og prikk.

Har opplevt at de har gitt meg privat nr (vet ikke om det er lov men :P ) så vi kunne snakke videre for at sammtalen ikke skulle bli dyr for meg :) 

Men hun som fortalte meg om rettssaken har satt sine spor, hun ga så mye info! Info som politiet fant i etterforskingen sin (igjen som verken jeg eller politiet viste på anmeldelse puktet) 

Allså, du merker hvis du treffer andre som deg? Når det er en ekte synsk jeg snakker med så føler jeg at de gjør sin energi enkel for meg å fange opp, det gjør at jeg kan "logge meg på de" og de leser meg hvis dette gir meining? 

Haha, ja jeg vet hvor tullete dette hørrers ut for dere som ikke tror, jeg hadde heller ikke trodd på meg hvis jeg aldri hadde opplevd noe mellom himmel og jord ;) 

 

Anonymkode: 64a77...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du vikrleig alt kan forklares og bevises? Er du så firkantet?

Det er masse her som vi ikke kan se, men som allikvel er her! Vi er energier, og energier blir ikke borte...

 

Anonymkode: 5223f...28e

Men du forklarer det jo. Du sier ikke "jeg vet ikke hva som skjedde her", du kommer med definitive påstander om telepati og " energier". 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30. november 2015 at 12.38, AnonymBruker skrev:

Har aldri betalt for å snakke med en klarsynt, men har vært med på diverse treff hvor andre som har vært der har vært klarsynte og visst alt om meg.

Jeg har selv litt evner , som jeg tror vi alle har, og kan foreksempel drømme om ting jeg trenger hjelp til å finne ut av.
Et eksempel er en gang jeg ville be en gutt ut og mediterte masse på det, la meg med krystaller under puta og spurte universet om hvordan jeg skulle spørre han ut og om det var meningen at jeg skulle spørre han ut eller ikke.
Jeg drømte at han hadde en yngre bror som sa til meg at "det er ikke noe vits han har dame" og ved siden av denne yngre broren stod en annen jente jeg visste godt hvem var og nikket.
DAGEN etter så forteller denne jenta meg at kusina hennes holder på med han, og samme dag så er lillerbroren hans på besøk å treffer han på skolen og han så helt lik ut som i drømmen min.

 

Anonymkode: 05ec4...130

Kan det tenkes at hjernen din har registrert fakta som du selv ikke har sett bevisst, kanskje du har sett bilde av han og broren uten å få det med deg, og derfor vet hvordan han så ut? Og det med at han hadde kjæreste, det kan du også ha plukket opp tilfeldig et sted uten å egentlig ha fått det med deg. Er overhode ikke rart at du drømte om han etter å ha brukt så mye tid på tenke på og besette deg over han.

Jeg er ekstremt flink til så skjønne ting og vite ting jeg egentlig ikke burde, jeg leter ikke aktivt, men jeg lar hjernen plukke opp ting og lytter til dette uten lytte aktivt. Altså jeg bare vet ting fordi, jeg bryr meg ikke om hvordan eller prøver å finne ut hvorfor noe er som det er, jeg bare vet. Ikke fordi jeg er synsk, men fordi min intuisjon er så utrolig sterk og jeg er utrolig flink til å lese mennesker.

Anonymkode: a67f9...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt Lisa Williams, men jeg ble ikke lest, teller det som opplevd? :P
Hun var veldig hyggelig forresten, men hadde slått seg av da vi fikk møte henne.
Per dags dato har jeg mer troen på Theresa Caputo enn Lisa Williams..
Det er veldig overbevisende, men jeg tror ikke man fullt ut tror på det før det skjer med en selv.

Riktignok tar jeg opp litt selv, hvert fall når det kommer til å kjenne det i magen -
dårlig følelse av at noe kommer til å skje, etc. Får mange deja vu fra ting jeg har drømt.
Men ingenting slår at jeg sto på bursdagen min og sa at moren til stefaren min skulle dø nøyaktig en uke etterpå.
Hun var riktignok rammet av kreft, men jeg viste at den dagen, da var det over.
Kjørte ei venninne av meg på skolen den dagen og når hun spurte om det sa jeg at jeg ville nok få en telefon om ikke så altfor lenge.
Et par timer etter jeg kom hjem ringte mamma.. Så.. Jada..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. To stk. Den ene mente jeg gjorde feil om jeg giftet meg med min x. Ekteskapet ville få dårlige odds, antagelig var vi skilt innen kort tid. Herregud, damen fikk rett. På alt. Helt utrolig. 

Samme damen sa han var utro. Noe han benektet. Der kom den andre klarsynte inn, og sa hva som hadde skjedd. Da fortalte han det. Helt utrolig hvor flinke folk er. 

Anonymkode: 8eb16...b04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...