Gå til innhold

Opplevd EKTE klarsynte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 1. desember 2015 at 22.38, Jerry Lee skrev:

Har sjøl opplevd de sortøyde barna. Men det blir jo en helt annen greie.

Beklager OT.

Sortøyde barna? Hva er det?

Anonymkode: c79a9...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 29.11.2015 at 3.18, AnonymBruker skrev:

Ja, er det noen her som kan med hånden på hjertet fortelle at de har truffet på en klarsynt som har hatt RETT på det de har spådd, altså at det ble rett utfall ?

Hvilke klarsynte var dette isåfall?

Til alle dere andre som skal enten fucke opp tråden med at folk som tror på klarsynte er idioter eller annet crap, vennligst drit og dra.

Anonymkode: 75a13...6a8

Ja, jeg har vært borti en, og hun spådde meg bl.a. om at noe ville skje i livet mitt men at jeg ville fint klare å "reise meg" opp igjen etter hendelsen. Hun sa ikke hva det var for det bare bekymrer deg og det er jo sant, jeg ville jo gått omkring og tenkt på dette hele tiden. Men hendelsen har vært og jeg h a r  reist meg igjen så det stemte.

Og så hadde hun kontakt med de på "den andre siden".  Min mor og far. Jeg ville vite hva de tenkte på og eventuelt hvor de var hen - da fortalte de at de ventet på meg og gledet seg. Da ble jeg litt sjokkert, for tenkte at jeg kan da ikke forsvinne snart??? Men nei, jeg skulle bare leve livet, men hun gledet seg til hun fikk se meg igjen hadde hun svart den klarsynte.

En annen ting som gjør at jeg tror sterkere på det, er at min x døde nesten fra meg, men sykehuspersonale greide å få liv i han igjen heldigvis. Jeg spurte han en stund etterpå om han husket noe av det, etter han ble bevisstløs, og da svarte han at han hadde sett først at alt var svart, men så kom lyset veldig sterkt og det var hvitt overalt. Ikke et eneste menneske eller dyr var å se, kun hvitt, hvitt, hvitt. Ble overrasket når han også fortalte at det var så stille og rolig. Fredelig. Det hele er litt rart å forstå for oss borgere her men når en av de nærmeste forteller at de virkelig husker det slik tror jeg sterkere på at det kan være noe der oppe.

Endret av tussi680
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kjenner til flere, og jeg "vet" en del selv. Men det skal man jo være forsiktig med å si noe om, for det er få som får så mye pes som oss som faktisk har noe i de retningene. Når det ikke lenger handler om å tro, men mer om hva man opplever. Og til dere som nå sitter og mener at jeg lider av tvangstanker: Nei, jeg er ikke syk. Jeg er veldig frisk. Både fysisk og mentalt. Og svært godt fungerende i både mitt og andres liv. Men det er egentlig ikke din sak.

Jeg har blitt kontaktet fra den andre siden, gjerne med en beskjed derfra. Litt kinkig å finne ut hvordan man skal formidle beskjeder til folk her på denne siden når man knapt kjenner dem, men jeg har klart å få det til å en god måte så langt. Men jeg er ikke i stand til å føre en samtale med de på den andre siden, bare ta imot beskjeder. Og de må komme selv. Det er mulig det handler litt om etikk, men for meg stemmer det at vi skal ikke påkalle de, de må selv ta kontakt. Det jeg opplever da er ofte at de som tar kontakt er glade for å finne noen som kan formidle beskjeder. Jeg var voksen før jeg begynte å oppleve dette, og av en eller annen grunn synes jeg det er helt OK, det har det vært hele veien i løpet av de siste 20 årene.

Jeg har selv noen (på denne siden :fnise: ) som jeg bruker som rådgivere. Disse har jeg funnet etter å ha lett noe rundt omkring, brukt intuisjonen, og testet litt, og funnet de som fungerer for meg. Og ja, de sitter faktisk på teletorg - selv om det finnes mange humbugere der også.

Men når det gjelder framtiden er det flere faktorer å ta hensyn til: En klarsynt kan gi deg et svar som er basert på hvordan ting ser ut i dag - men man skal alltid ha med seg at ting er foranderlig, og at framtiden faktisk ikke er lagt - den skaper man selv. Så det man gjør kan påvirke utfallet av ting, og dermed enten virkeliggjøre en spådom eller ikke. Det en klarsynt gjør er altså å gi deg en spådom som baserer seg på hva som kommer til å skje hvis du gjør det sånn eller sånn. Men så skjer det noe underveis, slik at du gjør en ting på en annen måte, og da forandrer du premissene, og dermed utfallet. Konkrete spådommer om framtiden er dermed ikke noe som sier at "slik blir det, uansett"...

 

Anonymkode: 7157d...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.11.2015 at 3.18, AnonymBruker skrev:

Ja, er det noen her som kan med hånden på hjertet fortelle at de har truffet på en klarsynt som har hatt RETT på det de har spådd, altså at det ble rett utfall ?

Hvilke klarsynte var dette isåfall?

Til alle dere andre som skal enten fucke opp tråden med at folk som tror på klarsynte er idioter eller annet crap, vennligst drit og dra.

Anonymkode: 75a13...6a8

Ja! Jeg har vært hos tre, hvorav to av dem har sett/sagt ting som senere har skjedd. Hvilke det var? La meg kalle dem Lisa, Marte og Anja. De heter ikke det i virkeligheten :P Marte var jeg veldig usikker på, og følte ikke at hun hjalp. Det er jo slik at klarsynte ofte kan heale, og alle de tre jeg nevner gjør det. Det er derfor jeg har vært hos dem. Anja sa noe som faktisk har skjedd nå nylig. Det begynte omtrent idet denne tråden ble oppretta, og det holder fortsatt på. Positivt. Lisa, slik jeg ser det, så noe jeg ikke ante at kom til å skje, - og det var negativt. Men jeg kommer aldri til å konfrontere henne med det....av den enkle grunn at jeg ikke ønsker å vite om jeg har rett, eller om jeg tar feil. For andre er det kanskje vanskelig, men for meg er det ganske lett å ha tatt den beslutningen. Hun har også sagt andre ting som skal skje og som har skjedd i virkeligheten. 

1 time siden, tussi680 skrev:

Ja, jeg har vært borti en, og hun spådde meg bl.a. om at noe ville skje i livet mitt men at jeg ville fint klare å "reise meg" opp igjen etter hendelsen. Hun sa ikke hva det var for det bare bekymrer deg og det er jo sant, jeg ville jo gått omkring og tenkt på dette hele tiden. Men hendelsen har vært og jeg h a r  reist meg igjen så det stemte.

Og så hadde hun kontakt med de på "den andre siden".  Min mor og far. Jeg ville vite hva de tenkte på og eventuelt hvor de var hen - da fortalte de at de ventet på meg og gledet seg. Da ble jeg litt sjokkert, for tenkte at jeg kan da ikke forsvinne snart??? Men nei, jeg skulle bare leve livet, men hun gledet seg til hun fikk se meg igjen hadde hun svart den klarsynte.

En annen ting som gjør at jeg tror sterkere på det, er at min x døde nesten fra meg, men sykehuspersonale greide å få liv i han igjen heldigvis. Jeg spurte han en stund etterpå om han husket noe av det, etter han ble bevisstløs, og da svarte han at han hadde sett først at alt var svart, men så kom lyset veldig sterkt og det var hvitt overalt. Ikke et eneste menneske eller dyr var å se, kun hvitt, hvitt, hvitt. Ble overrasket når han også fortalte at det var så stille og rolig. Fredelig. Det hele er litt rart å forstå for oss borgere her men når en av de nærmeste forteller at de virkelig husker det slik tror jeg sterkere på at det kan være noe der oppe.

Slik som du nevner i første avsnitt har jeg også opplevd, på sett og vis. Men jeg fikk det bare som en slags følelse/forutanelse. Hun rett og slett ga meg følelsen bare ved å se meg inn i øynene i noen sekunder, og ved at hun sto rett bak meg der jeg satt for å knyte skoene etter behandlingen. Som at jeg kjente det krøp kaldt oppover ryggen min. Dette var med hun jeg kaller Lisa i svaret over. 

Jeg spurte hun jeg kaller Anja om hun kunne få kontakt med noen av mine på den andre siden, men der og da så kunne hun ikke det. Hun sa imidlertid andre ting som har skjedd, og som hun mener skal skje. Jeg står nå i en situasjon med en hendelse som har vart over lengre tid, og som jeg kan se i forbindelse med noe av det Anja sa til meg. Husk at det sies at på "den andre siden" så er en dag som tusen år, og tusen år er som en dag. Derfor er det ikke noe sjokk for meg, hvis noen på den andre siden sier til meg at de gleder seg til å se meg, og venter på meg. 

Jeg vet også om ei jente som "fløy" fram i det hun beskriver som en vegg av bomull, men som virkelig var en frontrute som knuste i en bil-ulykke. Dette resulterte også i en slags nær døden-opplevelse, uten at jeg ønsker å gå mer inn på det, - av hensyn til henne.

Endret av Millimani
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.11.2015 at 3.18, AnonymBruker skrev:

Ja, er det noen her som kan med hånden på hjertet fortelle at de har truffet på en klarsynt som har hatt RETT på det de har spådd, altså at det ble rett utfall ?

Hvilke klarsynte var dette isåfall?

Til alle dere andre som skal enten fucke opp tråden med at folk som tror på klarsynte er idioter eller annet crap, vennligst drit og dra.

Anonymkode: 75a13...6a8

Jeg har falt for hun derre Miralda på nettet her... var så dum jeg signa meg opp, hun vil gjerne ha pengene mine, og later som hun har spådd meg masse og konsultert andre medier, hver dag får jeg lange utgreiinger om lottotall og lykke og kjærlighet.

Vel , hvis hun var klarsynt ville hun sett at det er helsen jeg ønsker hjelp til, penger og kjærlighet har jeg nok av.

Hun får ikke mine penger nei.

Anonymkode: 68b7a...0df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1. desember 2015 at 3.49, AnonymBruker skrev:

Virker rart han som brant brevene, skal vel ikke brenne slikt. Det er jo hellig materiale.det synes jeg var rart.

Anonymkode: f9c5e...1e8

Det er ikke rart. Folk og journalister spurte og gravde oppi alt. At han brant brevene, som i tillegg inneholdt sensitivt informasjon om "pasienter" skjønner jeg godt at han gjorde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv opplevd å være sanndrømt en gang, for mange år siden. Det jeg drømte om natten hendte dagen etter. Det har fått meg til å tro at det er noe der som vitenskapen ikke har funnet ut av, og at det er en naturlig forklaring som vi vil få svar på.

Men jeg tror ikke at jeg er en klarsynt som sådan.

Anonymkode: 02a7b...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på definisjonen din. 

Jeg er skeptiker, og tror egentlig ikke på denslags. Men: Jeg var sanndrømt på et vis i mange år. Så sanndrømt at jeg skremte mine arbeidskollegaer. Gjennom flere år drømte jeg alle store flyulykker, natten før de inntraff. Denne "tilfeldigheten" har heldigvis stoppet opp nå. Men må nok  innrømme at det var ganske skremmende de årene. Jeg tok aldri feil.. Hadde jeg hatt flyulykke-drøm om natta, visste alle at det kom en stor ulykke i løpet av dagen. Og det var uten unntak. Glad for å ikke oppleve sånt mer. 

Anonymkode: 63351...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tussi680 skrev:

Ja, jeg har vært borti en, og hun spådde meg bl.a. om at noe ville skje i livet mitt men at jeg ville fint klare å "reise meg" opp igjen etter hendelsen. Hun sa ikke hva det var for det bare bekymrer deg og det er jo sant, jeg ville jo gått omkring og tenkt på dette hele tiden. Men hendelsen har vært og jeg h a r  reist meg igjen så det stemte.

WOW! Så treffsikker! Noe - et eller annet uspesifisert - ville skje i livet ditt! For det skjer aldri noe i noens liv! Aldri! Nei, virkelig.

Herregud... Er du virkelig så naiv?

At noen kommer til å ha "noe som skjer i livet" er uunngåelig. Det er en del av livet.

En annen ting som gjør at jeg tror sterkere på det, er at min x døde nesten fra meg, men sykehuspersonale greide å få liv i han igjen heldigvis. Jeg spurte han en stund etterpå om han husket noe av det, etter han ble bevisstløs, og da svarte han at han hadde sett først at alt var svart, men så kom lyset veldig sterkt og det var hvitt overalt. Ikke et eneste menneske eller dyr var å se, kun hvitt, hvitt, hvitt. Ble overrasket når han også fortalte at det var så stille og rolig. Fredelig. Det hele er litt rart å forstå for oss borgere her men når en av de nærmeste forteller at de virkelig husker det slik tror jeg sterkere på at det kan være noe der oppe.

Det du beskriver her er det som ofte skjer når hjernen f.eks. berøves for oksygen. Det skjedde bare inne i hodet hans.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, jabx skrev:

WOW! Så treffsikker! Noe - et eller annet uspesifisert - ville skje i livet ditt! For det skjer aldri noe i noens liv! Aldri! Nei, virkelig.

Herregud... Er du virkelig så naiv?

At noen kommer til å ha "noe som skjer i livet" er uunngåelig. Det er en del av livet.

 

 

Det du beskriver her er det som ofte skjer når hjernen f.eks. berøves for oksygen. Det skjedde bare inne i hodet hans.

Ja, så naiv er jeg, for hun så hva det var men ville ikke fortelle noe pga prbl.det ville gi som jeg sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, tussi680 skrev:

Ja, så naiv er jeg, for hun så hva det var men ville ikke fortelle noe pga prbl.det ville gi som jeg sa.

Muah ha ha. Hun så "noe" men "ville ikke ikke si hva det var." Med andre ord så hun ikkenoe, men sa et eller annet, for at du skulle tro hun var ekte vare. Etterpå har det hendt noe som du har bestemt deg for at må være "det som ble spådd," for å lage en mening ut av det hun sa til deg.

Hvis en person vet et eller annet de ikke vil fortelle deg om, så sier det ikke noe om det til deg. De sier ikke at de "vet noe men ikke vil fortelle deg det", så du "ikke skal gå rundt og tenke på det."  Da kommer du nemlig ikke til å gjøre noe annet enn å gå rundt og lure for å finne ut hva de vet...

Endret av Tøytigern
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sortøyde barna? Hva er det?

Anonymkode: c79a9...4e4

Vandrehistorie fra Staffordshire i England om ulike "spøkelsesbarn" med svarte øyne som 1)roper på hjelp og når noen kommer ser barnet på dem med svarte øyne før de forsvinner, eller 2)ber om å få komme inn i et hus for å låne en telefon og ser veldig misfornøyde ut hvis de får nei som svar, eller 3)forlanger å bli tatt med i noens bil. Disse barna som vil låne telefonen spurte alltid om å få låne en telegraf, før det ble normalt å gå omkring med mobil. Når folk har mobil, vil ungen ha en fastlinjetelefon. Bare så det skal virke skummelt...

Det er bare vandrehistorier.  Å kalle det for "sortøyde barn" gjør at det høres mye skumlere ut, ikke sant? "Tilfeldig spøkelsesjente med mørke øyne" virker ikke like fryktinngydende som "De sortøyde barna!:ph34r:"

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine ord dette Tøytiger`n. Sett er sett og opplevd er opplevd. Du tror ikke mye på slike ting i hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Tøytigern skrev:

Muah ha ha. Hun så "noe" men "ville ikke ikke si hva det var." Med andre ord så hun ikkenoe, men sa et eller annet, for at du skulle tro hun var ekte vare. Etterpå har det hendt noe som du har bestemt deg for at må være "det som ble spådd," for å lage en mening ut av det hun sa til deg.

Hvis en person vet et eller annet de ikke vil fortelle deg om, så sier det ikke noe om det til deg. De sier ikke at de "vet noe men ikke vil fortelle deg det", så du "ikke skal gå rundt og tenke på det."  Da kommer du nemlig ikke til å gjøre noe annet enn å gå rundt og lure for å finne ut hva de vet...

Vent til du kjenner den følelsen selv... :P Nei, du tror ikke på sånt, så det spørs vel... Men som nevnt i et tidligere innlegg så har jeg opplevd det samme som tussi680 har opplevd. Man tenker at andre opplever den følelsen, men at man aldri skal måtte oppleve den følelsen selv. Men så skjer det! 

Hvis en klarsynt ser noe de ikke ønsker at klienten skal få vite, så er det en grunn til at de ikke sier noe, slik som i mitt tilfelle. Eller som i tussi680 sitt tilfelle, der hun fikk beskjed om at noe ville skje, men at ting likevel ville ordne seg. Nei, det er ikke alltid de sier alt de kan se, og det er også en grunn til at de velger å tie om noe. Den som blir spådd/healet kan jo da "velge". Gå å gruble til man tørner fullstendig, eller legge tanken vekk. Jeg for min del valgte det siste. Låste tanken ned i den fineste skuffen jeg fant i mitt sinn, og kasta nøkkelen. Dagen kom hvor det gikk opp for meg hva den klarsynte kanskje hadde set....da brøt tanken opp låsen innenfra, - og hoppa opp i fanget mitt. Så, jo da... Det går fint an å legge tanken vekk istedenfor å gå og gruble.  

3 timer siden, tussi680 skrev:

Dine ord dette Tøytiger`n. Sett er sett og opplevd er opplevd. Du tror ikke mye på slike ting i hvertfall.

Det hadde vært flott om flere hadde trodd på alt. Sett er sett, og opplevd er opplevd. Jeg lot meg ikke skremme av Lisa, og det jeg tror hun så. Kommer garantert til å bruke henne igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet om flere klarsynte, dessverre endte de opp med å bruke kreftene sine mot hverandre slik som dette, var ikke et pent syn.

 

Anonymkode: 2b14d...115

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtt et par påståtte, men så snart man foreslår en test kommer unnskyldningene veltende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 4/21/2016 at 8.57, tussi680 skrev:

Dine ord dette Tøytiger`n. Sett er sett og opplevd er opplevd. Du tror ikke mye på slike ting i hvertfall.

Det du har opplevd er at noen har sagt "det vil skje noe" og så kan du tolke nær sagt hva som helst inn i dette. Dette er typisk bullshit-utsagn som lar naive fjols fylle inn hullene selv og "bevise" at den ekstremt vage og direkte ubrukelige "spådommen" (som egentlig ikke spådde noe som helst) var sann.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ingenting om hva dere tenker og mener. Mine opplevelser og tro er mine.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"The highest form of ignorance is to reject something you don`t know anything about".

Husk den. God natt.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, meg selv. Jeg har et ganske ekte og klart syn ;) ingen briller eller linser foreløpig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...